Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

081 Generalny/Kapitalny remont silnika. Engine overhaul Ducato 2.8 JTD Cz.2



Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:) Macie …

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

19 thoughts on “081 Generalny/Kapitalny remont silnika. Engine overhaul Ducato 2.8 JTD Cz.2

  1. Problem mam z uszczelnieniem tzw. między bloku tego silnika 2.8 w IVECO raz dałem do warsztatu dedykowanego dla IVECO i po roku znów to samo. Postanowiłem sam to wymienić. Nie podałeś w filmiku jaki N/m śruby panewek siłą przykręcamy. Po za tym silniczek jest niezawodny ale elektryka mogła być lepsza…

  2. Połączeń śrubowych, które skręca się zadanym momentem dokręcania, smarować nie powinno się, ani gwintu ani łba śruby. Moment określony jest dla tarcia suchych części, w zależności od materiału, a pokrycie tego czymkolwiek zmniejsza tarcie. Dobrze wyczyścić, wytrzeć do sucha i będzie dobrze.

  3. Jak ja mogłem tego kanału wcześnie nie zobaczyć, lubię grzebać a z braku czasu mogę pooglądać tylko ja Ty to robisz i chcialbym mieć przynajmniej część twojej wiedzy . Pozdrawiam serdecznie!!

  4. 1:38 – проблемная прокладка, постоянная течь по бугельной плите, правильное решение поставить ее на герметик 👍

  5. dajesz bardzo fajne filmy i pokazujesz kawal porządnej roboty( choć czasem dal bym więcej oleju tu i tam ;))
    Ale czy w tym przypadku (5.45 min) dokręcania drugiej polowy skrzyni korbowej nie powinno się zaczynać od panewek przy łożyskach oporowych. To one muszą być idealnie zgrane ze sobą . Codzi mi o to ze obie półpanewki pracowały równomiernie dając opór dla walu korbowego.
    to tylko pytanie , nie znam specyfikacji producenta ale to rozważania na logikę. w wielu przypadkach zaczyna się skręcanie od środka bo na środku walu są łożyska oporowe.

  6. Fajnie, schludne składanie silniczka, ale przy panewkach dałeś pan plame, zanim włożyłeś wał powinieneś nanieść delikatny film z oleju a nie z jakiegoś smaru. Ewentualnie są specjalne specyfiki do tej części montażu. Generalnie w porządku robota ale jednak to małe ale przy panewkach pozostaje.

  7. bardzo dobre filmy. W teorii mówią, że jak są takie uszczelniacze teflonowe to nie wolno przez jakiś czas odpalać aby się ułożył ale również zawsze napisane jest, że nie wolno niczym smarować np. jak w tym przypadku wału. jak jest z tym odpalaniem to wolałem nie testować jak będzie z odpaleniem zaraz po wymianie tylko czekam do jutra a z tym smarowaniem to kiedyś jak nie "wiedziałem" żeby nie smarować to smarowałem wał olejem silnikowym i tez nie było potem żadnego problemu. producent zawsze piszę (zabezpiecza się?) że w uszczelniaczach teflonowych wystarczy nawet ta niewielka warstewka filmu olejowego i może się warga nie "ułożyć" jak należy i będzie ciekło ale mi wtedy kuźwa nigdy nie ciekło 🙂
    ale najlepsze akcje widziałem jak magicy którzy nie wiedzą do czego służy ten plastyk wywnętrz uszczelniacza albo czasami może być zamiast plastykowego pierścień z tektury ściągają to przed montażem i wtedy jest miazga. nie byłem świadkiem żeby się wtedy któremuś udało włożyć uszczelniacz bez podwinięcia wargi i jego zniszczenia.
    pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!