Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

#RPGarażowo. Temared Pro 263cm x150cm. DMC 750kg. Moje wrażenia po 2 latach. Plusy i minusy



Cześć Witajcie.
Dzisiaj przedstawiam Wam. Moją małą przyczepkę ;). Służy mi już 2 lata. Wybór akurat tego producenta był przypadkowy.
Nie reklamuje tej firmy, ani tej przyczepki.
Jest to moja opinia na temat tej przyczepki.
Ma swoje plusy i minusy. Być może komuś ten materiał rozwieje wątpliwości lub odpowie na pewne pytania.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Miłego oglądania.

#RPGarażowo, #TemaredPro263x150, #PrzyczepaSamochodowa

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

23 thoughts on “#RPGarażowo. Temared Pro 263cm x150cm. DMC 750kg. Moje wrażenia po 2 latach. Plusy i minusy

  1. największa głupota,przyczepki dwuosiowe do 750kg, sam posiadam 1osiowke masa dmc1200kg, i 2osiowke 2700kg, obie posiadają hamulec najazdowy i nie wyobrażam sobie jazdy bez tego hamulca=bezpieczenstwo

  2. Mam temared pro niższy model tj 2,4 x 125 skrzynia jedna oś na poczwórnym resorze. Nie jest źle cement się wozi ale nie ma co sie zachwycać. Światła tylne to jakaś parodia blaszki i druciki i nie działają mi wsteczny i przeciwmgielny – taką już dostałem, Przyczepka która teoreycznie może wozić 750 brutto w moim przypadku ma założone 2 opony na 650 brutto. Jakiś żart. Jak musza w takim przypadku wyglądać te gorsze badziewne marketówki. Bez problemu na nią kładę 30 worków cementu + przyczepka i nic na niej nie widać. Gorzej ze skoda która ją ciągnie. Po deszczu nie ma hamowania. Trzeba o tym pamiętać.

  3. Rzeczowa recenzja, szukam właśnie dwuosiowej przyczepki, tylko nie wiedziałem o tym podnoszeniu osi przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające.
    P.s. w 13:44 to są raczej światła pozycyjne przednie (wymagane gdy przyczepa ma > 1,6 m szerokości) a nie obrysowe (obowiązkowe dla przyczepy o szer. > 2,1 m ale mogą być montowane w przyczepach o szer. > 1,8 m).

  4. Witam, też zastanawiam się właśnie nad taka dwuosiowa tylko jak się to właśnie sprawuje w praktyce chodzi mi np na jakichś przełomach czy progach zwalniających czy te dwie osie zachowują cały czas kontakt z podłożem nie występuje efekt podnoszenia dyszlem przedniej osi gdy hak idzie w górę lub podnoszenia tylnej gdy hak idzie w dół??

  5. Serwus!
    Ja po dylemacie wymieniłem swoją nirwiadowke na Faro Magicus. Cena jej wysoka ale jest wygodniejsza w użytkowaniu. Koła pod podłogą, dla jednych zbędna fanaberia podwyższająca próg załadunkowy dla innych spore ułatwienie. Wszystkie burty otwierane, bardzo przyspiesza rozładunek łopata. Burty z cienkiej blachy giętej są usztywnione sklejka wodoodporna. Uchwyty pod pasy są mocniejsze i nie wystają.
    Jest cięższa, bo poprzedniczka ważyła coś 250kg, a Faro pod 400 co przy legalnym 750kg DMC uszczupliło legalna masę ładunku. Jednak większa masa jest że względu mocniejszej konstrukcji co w mojej ocenie jest na +. Kto nie przeładował przyczepki lekkiej chociaż raz niech rzuci nitem 😅
    Na składzie jak sypli 1.6T to tylko by się przydało luftu dopompowac.
    Ale nie odważyłbym się powtórzyć Twojego wyniku 😂

  6. Obejrzałem z przyjemnością, jak każdy Twój film 🙂 Dzięki za rzeczowe omówienie tej przyczepy. Chyba jednak sobie kupię jakiegoś małego dostawczaka typu Opel Vivaro/Renault Trafic do wożenia drzewa na własne potrzeby albo jakiś ładunków.

    PS. Powiedz mi, bo jesteś obeznany z tematem, jaką szerokość mają takie mniejsze/tańsze traktorki ok. 12000 zł? Na przyczepkę Ci wchodzą, bo masz 1,50 m szerokości, a wejdą do dostawczaka, który ma między nadkolami 1,25 m? Bo takowy traktorek też planuję kupić w niedalekiej przyszłości, a działki mam w 2 miejscach oddalonych od siebie parenaście km, więc jakoś go musiał bym przewieźć 😀

  7. Może po prostu przykręć większą skrzynkę narzędziową i problem rozwiązany.
    Co do pochyłu to faktycznie nigdy mi to do głowy nie przyszło, że gdy hak jest niżej lub wyżej to jedna oś jest bardziej obciążona, choć wysokość haka też się zmienia w zależności od obciążenia samochodu. Teraz, gdy masz Władka to pewnie czasem wywrotka by się przydała ☺.
    Pozdrawiam.

  8. Mam podobną przyczepkę tylko na jednej osi i to co mówisz wszystko się zgadza. Moja ma już 6 lat i w przyszłym roku muszę wymienić podłogę słaba ta sklejka. Poza tym ok , sporo nią przewiozłem i nie żałuję zakupu. Czego mi jeszcze przy niej brakuje to podpór z tyłu, bo przy załadunku ciężkiej palety podnosi przód zanim widłakiem przesunie dalej. Ale to można dorobić.

  9. Mam jednoosiową z Niewiadowa , kupiłem w ostatnich latach XX wieku . Na osi skrętnej , nie dało się szybciej jechać , a często jeżdziłem do Niemiec . Przerobiłem na oś sztywną , resory piurowe i amortyzatory , zrobiła się nie ta przyczepa , pędziłem po autobanach 120 , 140 nie czując że ciągnę przyczepę autem osobowym . Pozdrawiam

  10. Bardzo dobra recenzja skrupulatna. No i jak powiedziałeś zalety dwuosiowej jednoosiowej jedna i druga posiada zalety i wady. A przyczepka widać że robi robotę i daję radę u ciebie i lekko czasami nie ma. Dwie osie też na pewno dają lepiej radę gdy jeździsz po łące. Pozdrawiam serdecznie hej.

  11. Co do wzmocnień burty o których mówiłeś możesz dokupić je na stronie temared. Rozwazalem przyczepke tej firmy ale przyznam szczerze że w porównaniu do RYDWAN SYLAND czy WNP SUSKI to niestety ale bardzo duża różnica jakości (solidności) względem podobnej ceny 🙂 w swojej przyczepce dołożyłem jeszcze 4 halogeny do cofania koło zapasowe zamontowane na prawej burcie z tyłu oraz stopkę regulowana z tyłu ale osobiście modernizowałem przyczepke pod siebie (przyczepka sam dwu osiowa DMC750 na osiach 1350😉) może kiedyś nagram o niej filmik jak będzie sprzyjająca pogoda

  12. Witam ,fajna przyczepka tym bardziej że tandem.Lepsze rozwiązanie z stopka podporową położona centralnie na zaczepie niż np; Faro pondus 235.Konstrukcja lekka,zwrotna .Koło zapasowe jest ?😁 Bo przy takich trasach ,może się wszystko zdarzyć .Pozdrawiam dobrej niedzieli .✋

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!