Na filmie omawiam różnice jakie zauważyłem miedzy silnikami Cummins 8,3, które były montowane w ciągnikach Case IH Magnum 7210 a 7250.
Pod koniec filmu o montażu tulejek wałka rozrządu i koła napędu wałka rozrządu.
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Mam pytanie? Czy uważasz że bez wymiany gratów nie da się podnieść mocy? Ja uważam że wystarczy większe końcówki wtryskiwacza i strojenie pompy tak ze 155 na 180 to raczej na luzie. Druga rzecz intercooler chłodzony cieczą to nie porozumienie…
Twoje filmy powinny być puszczane na szkoleniach dla serwisantów lub dla studentów na wykładach z mechanizacji. Nie jeden serwisant do Pięt Ci nie dorasta 🙂
Nie wiem jak tam ustawia się dawki na poszczególnych sekcjach w pompie Boscha, jeśli tak samo jak w pompach Motorpal to nie mocowałbym pompy na wsporniku przykręcanym do śrub trzymających sekcje, ponieważ może się dawka rozkalibrować np. pod wpływem drgań.
Ładnie 😉. Wygląda to tak samo co i mnie co chodzi o pompę i o tym co mówisz. Mam pytanie bo mam niby instrukcję ale dopytam…. Jak zawory ustawić co chodzi o luz?.
Jesteś pewny że wałki rozrządu są takie same? Czas otwarcia dla wydechowych i dolotowych w obydwu wersjach jest ten sam? Z reguły jak są różne numery katalogowe to raczej jakieś różnice muszą być
Chyba nabradziej treściwy filmik o pompach,
Masz ziomek pojęcie, pozdrawiam
Łukasz, jakie ciśnienie doładowania mają Case 7210 pro i te większe?
Mam pytanie? Czy uważasz że bez wymiany gratów nie da się podnieść mocy? Ja uważam że wystarczy większe końcówki wtryskiwacza i strojenie pompy tak ze 155 na 180 to raczej na luzie. Druga rzecz intercooler chłodzony cieczą to nie porozumienie…
Nice engine
Twoje filmy powinny być puszczane na szkoleniach dla serwisantów lub dla studentów na wykładach z mechanizacji.
Nie jeden serwisant do Pięt Ci nie dorasta 🙂
Widziałem na jednym z filmów że macie też mniejszego case seri 51**. Czy jego też remontowaliście? Miał bym kilka pytań.
Witam, miałeś morze kiedyś przypadek że rozepchnelo koło wałka rozrządu w tych silnikach, pozdrawiam.
Nie wiem jak tam ustawia się dawki na poszczególnych sekcjach w pompie Boscha, jeśli tak samo jak w pompach Motorpal to nie mocowałbym pompy na wsporniku przykręcanym do śrub trzymających sekcje, ponieważ może się dawka rozkalibrować np. pod wpływem drgań.
Żeby wyciągnąć pompę trzeba rozbierać rozrząd czy nie ma potrzeby?
Łukaszu to dzisiaj przedstawiłeś bardzo duży wykład 😉 serwis już jest że wstydu spalony bo nie ma takiego pojęcia jak Ty. Pozdrawiam serdecznie
👍
Pełna profeska ✌️
Mam pytanie . Co się będzie działo jak te tulejki będą wytarte zbyt mocno i ich się nie wymieni jakie będą objawy ?
Ciekawe kiedy się przekonasz do wersji mx magnum…
Ładnie 😉. Wygląda to tak samo co i mnie co chodzi o pompę i o tym co mówisz. Mam pytanie bo mam niby instrukcję ale dopytam…. Jak zawory ustawić co chodzi o luz?.
Ma Pan wiedzę Pozdrawiam 😃
Dobra robota musisz pokazac ciagnik w akcji pozdrawiam
Jesteś pewny że wałki rozrządu są takie same? Czas otwarcia dla wydechowych i dolotowych w obydwu wersjach jest ten sam? Z reguły jak są różne numery katalogowe to raczej jakieś różnice muszą być
W serwisie tak nie ogarniaja tego tak jak Ty.
Wyjaśnione fachowo.Pozdrawiam.