Kontakt : 570 -223 -126 Adres strony: reiselcar.pl
e-mail: reiselcar@interia.pl
Witam , dzisiejszy materiał dotyczy usterki czujnika na przewodzie paliwowym usterka pojawia się w autach z rocznika 2012 -2018 .
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
9 thoughts on “Ropa na wiązce silnika BMW F10 Sterownik Silnika Zalany Ropą”
Podajcie proszę namiary do Was bo mam tak samo z tą ropą, ktora uszkodzonym przewodem paliwowym przeszla na wiazke i potem dalej… 🙁 X1 f48 1.8d z 2016r.
W moim X1 2.0d 2016 r było to samo w ASO za naprawę chcieli 28 tyś nowy sterownik silnika ,nowa wiązka, nowy kolekto,r nowe turbo, i programowanie .Na szczęście udało się uratować sterownik silnika i nastawnik turbiny, a z kolektora nastawnik już był w takim stanie że trzeba był kupić nowy i wiązka silnika oczywiście też nowa .Dzięki Panu Robertowi autkiem już śmigam z usługi jest bardzo zadowolony i mój portfel też 🙂 Dziękuję i Pozdrawiam
Podajcie proszę namiary do Was bo mam tak samo z tą ropą, ktora uszkodzonym przewodem paliwowym przeszla na wiazke i potem dalej… 🙁 X1 f48 1.8d z 2016r.
a zdarzyło wam się,że zamiast ropy był olej?bo u mnie w czujniku sucho a olej we wtyczkach 2 wtrysków,nastawniku turbiny i drugiej sondy lamda
Wymiana wiązki silnika na nową??!!! Jaki to koszt w zakupie??
Jaki numer części ma ten czujnik w BMW f10 polift?
Czy w E90 z N47 również ta wada występuje?
Czyli,pierwotną przyczyną jest czujnik temp.paliwa poprzez który ropa dostaje się do wiązki elektrycznej.Dobrze rozumiem?
G30 już do Was trafiają? Co im dolega?
W moim X1 2.0d 2016 r było to samo w ASO za naprawę chcieli 28 tyś nowy sterownik silnika ,nowa wiązka, nowy kolekto,r nowe turbo, i programowanie .Na szczęście udało się uratować sterownik silnika i nastawnik turbiny, a z kolektora nastawnik już był w takim stanie że trzeba był kupić nowy i wiązka silnika oczywiście też nowa .Dzięki Panu Robertowi autkiem już śmigam z usługi jest bardzo zadowolony i mój portfel też 🙂 Dziękuję i Pozdrawiam
Dzień dobry , czy problem dotyczy każdego silnika (2.0, 3.0) ? Pozdrawiam.