Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Remont silnika Astra G. Wymiana pierścieni, wału, panewek, uszczelki pod głowicą i wielu innych



Wszystkie czynności jakie wykonałem przy kapitalnym remoncie silnika od wyjęcia do włożenia silnika po pierwsze odpalenie. Jest tu honowanie cylindrów, ustawienie rozrządu, dopasowanie kolektora po spawaniu, dociąganie głowicy w raz z odpowiednim momentami dociągnięcie śrub według katalogów Autodaty w większości podzespołów. Wiele innych problemów które wyszły w trakcie naprawy.
Koszt części i usługi regeneracji głowicy wyszedł 2 tys zł. W Filmie jest wszystko powiedziane co ile kosztowało. Jak czegoś brakuje typu kompletu uszczelek to prawie 700zł

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

21 thoughts on “Remont silnika Astra G. Wymiana pierścieni, wału, panewek, uszczelki pod głowicą i wielu innych

  1. Gratulacje za podjęcie się takiej naprawy, ja robiłem kapitalny remont w z16se(lpg zrobilo swoje) jakieś dwa lata temu policzyli mnie 2700, do dzis żadnych problemow, żadnych bledow itp. takze chyba dobra robote zrobili, pozdrawiam

  2. Jestem w trakcie robienia swojej zafirki też tak robie jak ty na filmie każdy przewód musi być zamocowany tam gdzie jest jego miejsce bardzo dobra robota najważniejsze to spokój

  3. Witam, świetna robota. Mam pytanie. Czy przed demontażem wałków rozrządu trzeba jakoś oznaczyć położenie względem głowicy? Bo koła rozrządu to wiadomo że trzeba oznaczyć po obruceniu wałem i ustawieniu na znakach. Będę wdzięczny za informację. Pozdrawiam

  4. Małe sprostowanie, bez urazy rzecz jasna, zamki na pierścieniach występowały np: w syrenie czy trabancie bo to silniki 2T🙋‍♂️ ,a poza tym film fajny rzeczowy, sam nie dawno skończyłem remont w x16xel w swoim astrolocie

  5. gratuluje roboty … zawsze są problemy. No ale jak sie nie robi to się człowiek nie nauczy… 1 kwestia montażu głowicy na korpusie silnika ustawiamy silnik (układ korbowy) na punkt i cofamy do położenia neutralnego tłoki w połowie skoku (około 45 stopni) ustawiamy głowice na punkty skręcamy ustawiamy rozrząd i montujemy pasek 2 silnik najlepiej wrzucać już z kolektorami i osprzętem – mniej roboty i dostęp do wszystkiego 3 przed demontażem znaczymy tłoki i resztę aby nie było wątpliwości np markerem i koniecznie strzałka "do rozrządu" nr cylindra. 4 Organizacyjnie warto sobie zrobić czek listę zmęczenie robi swoje… — pozdrawiam i gratuluje roboty.

  6. Cześć, fajny film, dzięki. Pytanko, może proste, ale jakoś nie mogę znaleźć odpowiedzi – czy do demontażu wału korbowego trzeba rozpinać skrzynię biegów? Chodzi mi o opcję remontu bez wyciągania bloku z auta.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!