Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Poradnik # 3 .Naprawa wzmacniacza momentu Ursus, Zetor ( c 385, 914,1224,1614 …)

Witam.
Przedstawiam Wam naprawę wzmacniacza momentu ( żółw-zając) w ursusie 914.

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

29 thoughts on “Poradnik # 3 .Naprawa wzmacniacza momentu Ursus, Zetor ( c 385, 914,1224,1614 …)

  1. Panie Marcinie super film i poradni. Panie Marcinie proszę o poradę Mamy na gospodarstwie Ursusa 912 i przy transporcie zboża podczas jazdy pod górkę z 2 przyczepami włączyłem tzw, żółwia na obrotach ale go po minucie wyłączyłem i zwolniłem obroty i zredukowałem na 3 bieg po przejechaniu około 3 kilometrów zaczęło piszczeć jak by blacha się ocierała w okolicy wlewu oleju dzwigni zmiany biegów z prawej strony. Na korku spustowego oleju są opiłki metali, może ma Pan pomysł. co to się stało dziękuję bardzo o info

  2. Chłopy pytanie mam może pomożecie ursus c385 brak jakiegokolwiek ciśnienia z mikro pompki nawet kropelka nie pójdzie z niej przez przewód zasilający rozdzielacz i co może być czy mikro całkiem padła bo się też okazało po rozpołowieniu 80tki że nie ma wogóle tam wzmacniacza momentu całkowicie wyjęty został przez kogoś kiedyś i teraz takie pytanie czy bez tego wzmacniacza mikro pompka będzie dawała ciśnienie na wałek wom poprzez rozdzielacz ? ? Wałek się kręci ale zatrzymuje się jak go zablokuje kółkiem drewnianym . Traktor niedawno nabyłem

  3. Czy wie ktoś czy przy wymianie żółwia zająca za tego na 1 tarczkę na 2 lub 3 tarczki trzeba wymieniać też tą obudowe na której jest żółw zając i wałek sprzęgłowy 1 stopnia oraz to duże kolo wewnętrznego zazębienia bo w katalogach miedzy c 385 a 914 wszystkie te rzeczy się różnią ale nie wiem może pasują?

  4. Witam panie Mariuszu mam taki problem w 914 ze wzmacniaczem momentu a wiec jak przelanczam na zajaca to zaczynaja ślizga tarczki po dodaniu gazu zalancza sie a po odjeciu tak na 900 obrotow silnika znow zaczyna sie slizgac dodam ze wszystko po remoncie prosze o rade z gory dziękuję

  5. Witam mam problem z mocą w moim Johnie 1040 podczas jazdy zauważalna jest mała moc ciągnik czuje każda górkę bez maszyny tur dobrze dźwiga lecz podnośnik tylny nie może podnieść 300 kg zrobiłem cały silnik tuleje tłoki głowica panewki pompa i wtryski nowa wszystko markowe itp… Żadnej poprawy olej w skrzyni po przejechaniu 3 km ciepły… Wrażenie jest takie jakby naciskać pedał hamulca podczas jazdy ale to nie hamulce bo odpinalem… Nie mam już siły co to może być mój tel 503 986 518 proszę o kontakt jestem z Oświęcimia

  6. Witam. Chcę w 8011 zdemontować wzmacniacz. Mam pytanie czy te dwa walki które trzeba kupić zastępczo są uzależnione czy skrzynia 4 czy 3, czy są uniwersalne. Czy wystarczy odjechać skrzynia pośrednia od przekładniowej żeby je wymienić czy trzeba rozbierać jeszcze skrzynie normalna. Co z hydraulika coś się zaślepia czy wystarczy przerzucić na żółwia i odłączyć przewody od wzmacniacza. Pytam o to bo remontuje silnik i mam go wyjętego, więc już blisko do tego wzmacniacza który szwankuje a go nie używam.

  7. 👍 Jak dobrze ze tu trafiłem akurat remontuje ursusa 904 po kupnie skrzynia pośrednia, biegów tylny most. O Twoim kanale dowiedziałem się podczas oglądania filmu od użytkownika Marcin Stoker

  8. Panie Mariuszu zetor 10111 po włączeniu wom chodzi a gdy przyjdzie obciążenie zaczyna zgrzytac i staje co to może być tarczki
    Długi czas zgrzytalo tylko przy załączniu
    Kontrolka od ciśnienia mikro pompki gaśnie zolw zająć działa
    Od czego zacząć naprawe i co wymienić chodzi przy paszowoz ie obciążenia troch ma

  9. Żeby wzmaczniacz długo wytrzymywał nie należy jeździć na zającu poniżej 1200 obrotów silnika ponieważ, wtedy jest za małe ciśnienie oleju i za słaby docisk tarczek wskutek czego tarczki się palą.
    Na zającu należy jeździć tylko powyżej 1200 obrotów silnika.

  10. Witam,Panie Mariuszu mam pewien problem z 914,chodzi konkretnie o wzmacniacz. Zając działa normalnie żółw niby też ale nie do końca. Konkretnie gdy jest na zającu jedzie aż miło po przełączeniu na żółwia reakcja jest opóźniona około 10sekund zanim zaskoczy.Stad pytanie co to może być?Jak zaskoczy na żółwia jedzie,rusza normalnie. Ciśnienie jest w porządku.

  11. Witam mam do Pana pytanie wymieniłem wszystkie części zużyte w zmacniacz momentu i wyregulowałem tak jak napisane i jest taki obiaw że jak przeloncze na żółwia to jdzie szybciej niż na Zającu proszę o pomoc pozdrawiam

  12. Witam posiadam ursusa 914 miał remont skrzyni biegów i był wymieniany na nowy wzmacniacz jakieś 4 lata temu i od tej pory na początku były zgrzyty ale z czasem ustały ale tylko na żółwu a na zającu te zgrzyty biegów nie ustały co może być przyczyną?

  13. Nie do końca gotowe z tym ustawieniem taśmy bo są jeszcze 3 śruby w obudowie skrzyni które, regulują odstęp taśmy od wzmacniacza i je trzeba też wyregulować. Jak dobrze pamiętam to wkręcić do oporu a następnie półtora obrotu popuścić każdą.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!