Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Planowanie Głowicy



http://autoszlif.net.pl/ – Rozpoczęliśmy swoją działalność w 1990 roku otwierając pierwszy swój zakład w Małej Nieszawce przy ul. Dojazdowej 2. Od początku prowadzenia działalności specjalizowaliśmy się w regeneracji silników spalinowych. Z racji tego, że na przestrzeni lat ilość pojazdów systematycznie wzrastała, a my dokładaliśmy wszelkich starań, żeby świadczyć usługi najwyższej jakości i przywracać silnikom drugą młodość zainteresowanie naszymi usługami było coraz większe.

W chwili obecnej posiadamy 5 warsztatów, wykonujemy miesięcznie około 1000 zleceń i posiadamy kadrę pracowniczą 30 osób z której 80% posiada przynajmniej 10 letnie doświadczenie lub dłuższe pracując w naszej firmie. Zdobyta wiedza na przestrzeni lat pozwala nam wykonywać powierzone zadania z jeszcze większą precyzją i dokładnością.

Mała Nieszawka | ul. Dojazdowa 2
tel. 56 678 12 35
tel. 56 678 12 36

Toruń | ul. Wschodnia 40
tel. 56 655 32 21
tel. 56 653 00 71

Bydgoszcz | Aleja Jana Pawła II 145
tel. 52 375 36
tel. 52 375 23 14

Kraków | Na Zakolu Wisły 16
tel. 12 257 11 49
tel. 666 010 250

Katowice | Żeliwna 28
tel. 32 253 65 16
tel. 662 382 020

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

24 thoughts on “Planowanie Głowicy

  1. A ja robiłem to inaczej. Wrzucało się na stół, delikatnie dojeżdżało się głowica na początku aby zrobić delikatny ślad , cofka i to samo na końcu, Gdzie nie brało gazeta pod Gliwice, jeszcze raz sprawdzić i jazda. Szóstka na trzy przejscia, trzy dziennie i dzionek zaliczony:) Maszyna z lat60tych

  2. Witam. Mam pytanie. Czy na wyłączonym silniku, jeden z zaworów w głowicy zawsze jest otwarta? Zastanawiam się, bo jak dmucham powietrzem przez intercooler, powietrza wychodzi nad wtryskem. Wiem że uszczelka nad wtryskem w dekla jest nieszczelna ale czy zawór powienien wypuszczać powietrza na wyłączonym silniku?

  3. Niezła ściema , podczas ustawiania zegarem należy sprawdzić obie osie x i y jedną i druga maja mieć 0. Tutaj ewidentnie widać że jest planowana tylko jedna strona od operatora.Wniosek jest następujący podczas pomiaru po osi y będą dwa wymiary , a powinien być jeden na całej długości.

  4. Witam. Jak rozpoznać czy głowica była planowana ? Oddałem auto do mechanika i stwierdził że poszła uszczelka pod głowicą. Nie wiem czy nie zostałem oszukany.

  5. Fajny filmik z solidnie doposażonego warsztatu.
    Jestem pełen podziwu za cierpliwość dla komentujących którzy próbują wytłumaczyć fachowcowi że setka 1/100mm to nie sto gram alkoholu.Dawno nie miałem takiej polewki

  6. Krzywe głowice wywala się na złom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Planuje się tylko proste głowice w celu odświeżenia powierzchni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Krzywa głowica po planowaniu potrafi złamać wałek rozrządu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!