Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Mitsubishi Outlander cenie złomu #2, wymiana sprzęgła i inne naprawy.



#marewel #ciekawostkiwarsztatowe #MitsubishiOutlanderWcenieZłomu

▶️ MAJSTER INSTA ► https://www.instagram.com/marewel_marcinguz
▶️FB GRUPA ► https://www.facebook.com/groups/524837507920390/?ref=bookmarks
▶️ FakBook ► https://www.facebook.com/Marewel-614404295726961/
▶️ MAJSTER VLOGUJE ► https://www.youtube.com/channel/UCOvBG2WtD7CpyDDjwrsVHCA?view_as=subscriber
▶️FB GRUPA TYLKO DLA MECHANIKÓW :
https://www.facebook.com/groups/2799519920290841

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

33 thoughts on “Mitsubishi Outlander cenie złomu #2, wymiana sprzęgła i inne naprawy.

  1. Na wstępie chciałbym pogratulować filmu co nie znaczy że zgadzam się z nim w 100 % a więc mam takiego od nowości rocznik 2010 obecnie przejechane niecałe 300 000 km silnik diesla od VW podniesiony od razu przy zakupie w serwisie do 177 KM uważam że trafiłem na silnik wybitnie rrwały od nowości nie nie było przy nim PRAKTYCZNIE NIC robione sprzęgło , dwómas oryginał ( choć co przegląd bodajże od 150 000 w serwisie twierdzą że dwómas na wykończeniu ) co do reszty skrzynia napędy zawieszenie także dziewicze z napraw wymienione tylne amortyzatyry , przednie amortyzatory , rdzy brak a patrząc na twój samochód to wydaje mi się że ma on przejechane przynajmniej 500 000 km te luzy w zawieszeniu po takim przebiegu ? Ogólnie uważam że jest to jeden z ładniejszych autek typu SUW z tamtych lat a trwałością to może jedynie Toyota RAV dorównać jeśli chodzi o VW tak zachwalane przez ciebie jest dużo mniej trwałe i niestety o wiele bardziej awaryjne ….pozdrawiam

  2. Mam taki samochód 2007r posiadamy go od półtorej roku zrobiłem nim 30 tyś km aktualnie ma 300 tyś km
    Korozjia to często widok w tym aucie komfort dosyć przyzwoity powyżej 110 km/h to robi się już głośniej w samochodzie
    Jestem z niego zadowolony duży wygody SUV ekonomiczny poprzedni właściciel dbał o elementy eksplatacjne gdyby nie korozjia było by bardzo dobrze

  3. Ja bym zostawił gwint drobnozwojowy. Chodzi o to że śruba nie ma tendencji do odkręcania lub ma mniejsze tendencje do odkręcania się niż śruba z gwintem znormalizowanym.

  4. Odnośnie tej szpilki od napinacza to gwint zazwyczaj puszcza dlatego że większość majstrów nie używa dynamometra tylko dokręca na "chama" i jeszcze troszkę żeby nie puściło co prowadzi do zerwania gwintu w głowicy. Nawet jeśli to nie dzieje się w trakcie jednej wymiany rozrządu to po 3 lub 4 mamy taki efekt że szpilka wysuwa się z głowicy luzując docisk napinacza i wtedy przeskakuje pasek albo ścina szpilkę.

  5. Mam taki w benzynie z CVT, wygodne fotele, duzy ustawny bagaznik, I fajny dzwiek jak jest z Rocford Fosgate, przestronny. Taki powolny mulek do toczenia sie po drodze.

  6. Ludzie nie mam już sil, po 10mechanikavh gościu od skrzyn powiedział że szarpniecie buda przy dodaniu gazu i puszczeniu to wina luźnych poduszek skrzyni i silnika /nie są zerwane/. Ja już sam nie wiem… swoją drogą pokazywałem mu ze jak wrzuci się bieg i rusza kołem na podnośniku jest taki martwy luz kilka cm ale tak ma byc

  7. hahah:D może pecha przyciągasz rozbierałem teraz subaru z 2002 no śrubki pordzewiałe ale nie pękały i wszystkie się odkręciły nie tak jak w VW. A co 🙂 do świszczenia uszczelek to na 4 biegu przy 220 nie słychać ich

  8. Ten drugi dolny niby katalizator to jest tak jak by chwytacz sadzy
    filtr jest wlasnie tam u gory
    ja to dolne cos wycielem (mam to cos lezec w komorce ) i moge zrbic zdjecie co tam jest
    ale tak naprawde to cos wazy z 7kg

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!