Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
To jest Bypass Valve – kiedy silnik jest zimny albo oil Filter zatkany to ta ByPass Valve przepuszcza nie filtrowany oil do silnika. Kiedy ta ByPass Valve nieszczelna to nie filtrowana oliwa przechodzila omijaja filter i to z czasem niszczylo silniki. Kiedy face jedzie 30.000.00 Km do zmiany Oliwy no to poslec jak to zniszczylo silnik ze stara brudna oliwa? BMW M54 uszczelka sie starzeje i oliwa wycieka na silnik Co do panewek to zmieniaj oliwe co 10.000 Km a nie po 30.000 Km
ogólnie fajnie tyle że ten zawór nie trzyma ciśnienia na uruchomionym silniku i nie jest przyczyną zacierania silnika 😉 zawór ma trzymać cisnienie po zgaszeniu silnika ale nie wpływa to na żywotność w tak poważnym stopniu jak to opisujesz tylko poprostu przy odpalaniu będzie taka sama sytuacja jakby auto stało kilka dni nieruszane 😉
W silnikach serii M54 do BMW ta sama sytuacja z podstawą filtra oleju. W OM642 chyba tez jest problem z panewką głowną od strony koła pasowego. Nawet mercedes wydał specjalny biuletyn o numerze li03.20-p-048278 z opisem tego problemu. W moim w204 niestety tez mam problem z panewką główną i szykuje się remont. Dzięki za filmy! fajnie się ogląda!
P. Mateuszu faktycznie na allegro są te uszczelki za 60zł
A czy przebiegu 250k powinienem się martwić tą środkową uszczelką podstawy filtra?
Te uszczelki są na eBay wiem bo kupowałem
Nie mam Mercedesa ale jest to bardzo pomocny film 👍
To jest Bypass Valve – kiedy silnik jest zimny albo oil Filter zatkany to ta ByPass Valve przepuszcza nie filtrowany oil do silnika.
Kiedy ta ByPass Valve nieszczelna to nie filtrowana oliwa przechodzila omijaja filter i to z czasem niszczylo silniki.
Kiedy face jedzie 30.000.00 Km do zmiany Oliwy no to poslec jak to zniszczylo silnik ze stara brudna oliwa?
BMW M54 uszczelka sie starzeje i oliwa wycieka na silnik
Co do panewek to zmieniaj oliwe co 10.000 Km a nie po 30.000 Km
Do OM629 taka sama podstawa jest jak do OM642?
ogólnie fajnie tyle że ten zawór nie trzyma ciśnienia na uruchomionym silniku i nie jest przyczyną zacierania silnika 😉 zawór ma trzymać cisnienie po zgaszeniu silnika ale nie wpływa to na żywotność w tak poważnym stopniu jak to opisujesz tylko poprostu przy odpalaniu będzie taka sama sytuacja jakby auto stało kilka dni nieruszane 😉
Uruchom produkcje uszczelek i sprzedawaj zestaw naprawczy razem z oringiem!!!!
Wymieniając olej i odkręcając filtr stwierdzimy, że zawór nie trzyma (albo trzyma) ciśnienie? Wyciągając filtr w puszce ile tego oleju powinno pływać?
Jak to ocenić ? Po dłuższym postoju spróbować odkręcić filtr i zobaczyć czy stoi w puszce olej jeszcze ?
A w 350cdi 265km po 2012 roku to poprawili czy też trzeba zrobić?
nie rozumiem na allegro komplet uszczelek obudowy filtra oleju 6X zl … normalnie dostepne.
W silnikach serii M54 do BMW ta sama sytuacja z podstawą filtra oleju. W OM642 chyba tez jest problem z panewką głowną od strony koła pasowego. Nawet mercedes wydał specjalny biuletyn o numerze li03.20-p-048278 z opisem tego problemu. W moim w204 niestety tez mam problem z panewką główną i szykuje się remont. Dzięki za filmy! fajnie się ogląda!