Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

LUZY I PASOWANIA O KTÓRYCH MUSISZ PAMIĘTAĆ ROBIĄC REMONT SILNIKA DZIECIAKU!!!



Siema
Filmik ma na celu naświetlenie Wam tematyki napraw głównych silników. Pamiętajcie żeby podejmować się tego zadania z pomocą instrukcji napraw, tam zawsze macie podane wszystkie istotne luzy i pasowania. Jeśli nie posiadacie potrzebnego sprzętu pomiarowego, zawsze może Wam to wykonać zakład obróbki silników.
Jeśli chcecie kolejne odcinki o tej tematyce dajcie znać w komentarzach.
Pozdro!!!

Gadżety Profesora i WLEPY MOCYYYYY!!!
https://sklep660527.shoparena.pl/

Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

DAYTONA NA SPRZEDAŻ LINK:
https://www.olx.pl/oferta/dodge-charger-daytona-hemi-torred-wersja-limitowana-CID5-IDH1DlW.html

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: „profesorkris” Pisane razem 🙂

facebook
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Warsztat Profesora:
https://g.page/ProfesorChris?share

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

39 thoughts on “LUZY I PASOWANIA O KTÓRYCH MUSISZ PAMIĘTAĆ ROBIĄC REMONT SILNIKA DZIECIAKU!!!

  1. Dzień dobry. Niedawno widziałem film na Pana kanale z przeprowadzonego remontu 2.5 g9u. Master Movano. Czy pamięta Pan jakie powinna być tolerancja luzu na panewkach korbowych? Dziękuję i pozdrawiam.

  2. Super odcinek 👍 a co do klientów,,, wiem że krzyż pański z nimi jest ,,, trzymaj się fachowej roboty zgodnej ze sztuką i tak jak powiedziałeś jak kogoś nie stać niech jeździ Cinquecento,,,

  3. Poruszyłeś temat różnicy temperatur w warsztacie i biurze 😉 no i właśnie- w jakiej temperaturze składać silniki? PS super , że trafiłem na Twoje filmy w kluczowym etapie składania mojego v6 ford 3.7

  4. Wrzuć tłok do lodówki, zmierz średnice, następnie zmierz w temperaturze pokojowej, a na koniec podgrzej :p Będzie widać jaką różnice robi temperatura 🙂
    Np. Mnie nie stać na wydatki na samochód, a może i stać tylko wolę je wydać na paliwo, by dojechać samochodem w miejsca, które chce zobaczyć 😛 ale dlatego właśnie uczę się i naprawiam sam. Moje pierwsze spotkanie z mechaniką to była wymiana skrzyni biegów, a drugie spotkanie to wymiana uszczelki pod głowicą. Samochód to był Matiz, wymiana była szybka i poszła gładko, ale więcej czasu poświęcił na oglądanie filmów na YT, takich jak ten, by dowiedzieć się na co zwracać uwagę i jak to zrobić poprawnie. Oczywiście pół poprawnie, bo była to wymiana tylko samej uszczelki 😛 ale Matiz jeździł jeszcze przez rok bez problemu, zawiózł mnie w wiele odległych jak na Matiza miejsc, aż w końcu puścił pasek rozrządu. Też nic wielkiego, bo założyłem nowy pasek i odpalił, ale był już tak zardzewiały, że musiałem się z nim pożegnać. A teraz… Teraz mam Lanosa 😀 I obecnie pogięte zawory, bo pękł napinacz paska rozrządu. Ale wymienię zawory, trochę uwagi mu poświęcę i mam nadzieję, że bezpiecznie dowiezie mnie do Hiszpanii 🙂 Do Holandii już mnie woził, więc te 1500km dalej może też zajedzie 😀 Tylko chyba klepią w nim panewki, a nigdzie nie mogę znaleźć konkretnego filmu na temat wymiany panewek, więc chyba będę musiał je zostawić :/

  5. Kris tak opowiada o samochodach i mechanice,że puszczam se to na sen,jestem niby mechanikiem nie praktykującym,ale do rzeczy,on tak opowiada o mechanice,że może usypiać dzieci,to nie drwiny tulko ma taki głos,że o czymkolwiek by nie opowiadał to usypia.Kris nie bądz zły.

  6. Witam. Mam pytanie odnośnie pasowania.

    W niedzielonej stopie korbowodu jest otwór którego średnica to 41,92mm. W tym otworze pracuje koszyk z łożyskami igiełkowymi. Jedno łożysko ma średnice 3,95mm (górne + dolne łożysko igiełkowe to 7,90mm). Jaką średnice powinien mieć sworzeń który bedzie pracować w koszyku?

    Dodam ze korbowód jest od jednocylindrowej yamahy xt 600 z 1986r (44KM, 600cm3, 50Nm – max)

    Moje wyliczenia to: 41,92 – 7,90 = 34,02

    Z racji tego ze jest to pasowanie luźne (H7) to odejmuje 2 setki czyli sworzeń powinien mieć średnice równa 34,00 mm. Czy dobrze myśle?

  7. To dotyczy 99% takich mechaników jak ty … 😄😁twoich kolegów z warsztatami nie jeden tzw Janusz potrafi zrobić to lepiej od was 🤣🤣🤣😂 i nie kradnie części czy też katalizatorow 🤣😂😆jak super warsztaty niby super mechaników 😁😂….

  8. Chrisie a pomożesz, jaki luz na zamku pierścieni powinien być 3.2 v6 opel vectra c. nigdzie nie mogę tego znaleźć ogół 0.2 do 0.5😬😭. To w końcu ile tego nie wiem 🤯. Pierścionki mahle ale zamiast 87.5mm mam 89mm, kupowane, sprawdzane wg VIN-u, ok doszlifuje tylko jaka szczelina, bo tu mam problem 😭. Pomożesz? Pliss😁. Z góry wielkie dzięki 👍😁.

  9. Najlepszy tekst zobaczcie sobie w serwisowce tam wszystko jest 😂 akurat bo uwierzę…😂 Podam przykład audi,vw serwisowka "Eliza" podaje jedynie wystawanie tłoka i wymiary tłoków o reszcie można pomarzyć krew zalewa jak przychodzi coś remontować no ale silniki są tak robione i producent nie podaje bo to się wymienia jak nie pół silnika to cały odrazu 😂

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!