http://autoszlif.net.pl/ – Rozpoczęliśmy swoją działalność w 1990 roku otwierając pierwszy swój zakład w Małej Nieszawce przy ul. Dojazdowej 2. Od początku prowadzenia działalności specjalizowaliśmy się w regeneracji silników spalinowych. Z racji tego, że na przestrzeni lat ilość pojazdów systematycznie wzrastała, a my dokładaliśmy wszelkich starań, żeby świadczyć usługi najwyższej jakości i przywracać silnikom drugą młodość zainteresowanie naszymi usługami było coraz większe.
W chwili obecnej posiadamy 5 warsztatów, wykonujemy miesięcznie około 1000 zleceń i posiadamy kadrę pracowniczą 30 osób z której 80% posiada przynajmniej 10 letnie doświadczenie lub dłuższe pracując w naszej firmie. Zdobyta wiedza na przestrzeni lat pozwala nam wykonywać powierzone zadania z jeszcze większą precyzją i dokładnością.
Mała Nieszawka | ul. Dojazdowa 2
tel. 56 678 12 35
tel. 56 678 12 36
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Od czego wymiar bierzecie wal musi być prostopadle do tuleji znaczy wierzchu bloka miałem przypadek Góra pokrecona a stopy ok były ale robili stopy i to nic nie dało bo od górnej płaszczyzny był położony i tak legalizowana
Teraz wiem dlaczego na siłę wciskają do motoryzacji silniki elektryczne! Gdy umrze Wasze pokolenie nie będzie miał kto budować i remontować silników spalinowych…
czy po takim osiowaniu trzeba montować inne tłoki? Po osiowaniu wał korbowy będzie zamontowany wyżej więc oryginalne tłoki mogłyby teoretycznie nawet wystawać ponad cylinder… Co się robi w takich sytuacjach? Pytam z czystej ciekawości 🙂
Jak dobierać średnicę obróbki ? ewentualnie gdzie znaleźć zakresy tolerancji żeby panewki kupić odpowiednie, żeby wiedzieć jakie są dopuszzalne bicia, współosiowości itd. ?
Witam. Czy po takiej operacji potrzebne są nadwymiarowe panewki zakładając, że wał na wymiar nominalny? Jakie są wskazania do przeprowadzenia osiowania bloku?
Mój silnik miał robioną osiowość bloku oraz szlif wału (miejsce styku z panewkami świeciło się jak lustro) w Małej Nieszawce, widac było że wszystko było robione staranie co również świadczy o tym ze było to robione 4 lata temu a ciśnienie oleju nadal książkowe mimo ciągłej eksploatacji. Polecam 😉
Mam pytanie . Czy nie powinniście chonować stop po wytoczeniu ?
Legalizacje robi się tylko raz . Po drugiej wał idzie za mocno do góry i nie można złożyć rozrządu.
Robicie kompleksowa regeneracje silnika ? Jaki koszt? Silnik 1.4 16v 90km 843a1000
Witam chciałbym skorzystać z maszyny z filmu w jakim mieście można skorzystać z usługi ww maszyny?
Silnik c 330. Czy konieczne jest robienie osiowanie wału? Stary wal jest cały ale miał delikatne luzy na panewkach.
Witam, mam pytanie, czy głowice do Man Tgx 480 euro 6 też robocie, chodzi mi o prowadniczki zaworów
Kupiłem nowy blok czy on się nadaje do montarzu czy go sprawdzić? Pozdrawiam
Od czego wymiar bierzecie wal musi być prostopadle do tuleji znaczy wierzchu bloka miałem przypadek Góra pokrecona a stopy ok były ale robili stopy i to nic nie dało bo od górnej płaszczyzny był położony i tak legalizowana
Jak się wykonuje zagłębienia na zamki panewek?
Teraz wiem dlaczego na siłę wciskają do motoryzacji silniki elektryczne! Gdy umrze Wasze pokolenie nie będzie miał kto budować i remontować silników spalinowych…
czy po takim osiowaniu trzeba montować inne tłoki? Po osiowaniu wał korbowy będzie zamontowany wyżej więc oryginalne tłoki mogłyby teoretycznie nawet wystawać ponad cylinder… Co się robi w takich sytuacjach? Pytam z czystej ciekawości 🙂
Jak dobierać średnicę obróbki ? ewentualnie gdzie znaleźć zakresy tolerancji żeby panewki kupić odpowiednie, żeby wiedzieć jakie są dopuszzalne bicia, współosiowości itd. ?
Jaka cena
nie znam sie na tym ale jaki bral udzial w filmie sprzet no to jestem pod wrazeniem
Piękny techniczny język 🙂
Witam. Czy po takiej operacji potrzebne są nadwymiarowe panewki zakładając, że wał na wymiar nominalny? Jakie są wskazania do przeprowadzenia osiowania bloku?
Mój silnik miał robioną osiowość bloku oraz szlif wału (miejsce styku z panewkami świeciło się jak lustro) w Małej Nieszawce, widac było że wszystko było robione staranie co również świadczy o tym ze było to robione 4 lata temu a ciśnienie oleju nadal książkowe mimo ciągłej eksploatacji. Polecam 😉
Ale o co tu chodzi?
w ktorym zakladzie byly nagrywane filmy?
A czy jeszcze nie powinno się honować powierzchni po wytaczaniu?