🚗 Bohaterem odcinka „AUTODYŻURU” jest CORVETTA V8🚗
Siemka! Dzisiaj w “AUTODYŻURZE” zajmiemy się fajnym, kultowym i dość nietypowym autem, które z USA sprowadzono z uszkodzonym silnikiem. O jakim samochodzie mowa? Dzisiejszym bohaterem jest Chevrolet Corvetta 6.0 l V8 405KM.
Diagnoza została już postawiona w innym warsztacie i padło na stukającą panewkę, więc bez zbędnego namysłu wyciągnęliśmy silnik i rozebraliśmy go w celu określenia, co jest potrzebne do przywrócenia auta do życia. Silnik odpalił, jednak to nie koniec historii, dlatego kolejne wątki Corvetty pokażemy w następnych odcinkach.
Pamiętajcie o subach i komentarzach. Pozdrowionka!
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
dawno nie straciłem czasu na obejrzenie tak bezwartościowego filmu (i tak przewijałem bo pan opowiada o niczym). Bez znaczenia czy to było rozkładane, wada produkcyjna wałka czy wada składającego silnik w fabryce jest to tak jednostkowy przypadek że nic nie mówi o tym silniku. Pan stwierdził że miał te silniki za pancerne a teraz już nie ma bo nastąpiła awaria z nieznanych przyczyn i teraz już nie jest bo jeden się popsuł ?
Fajnie ze w Z06 stwierdzili że silnik ma 6 a nie 7 litrów pojemności a mechanicy nie poprawili błędu – tak wiem czepiam się szczegółów. Ponadto dziwnym jest ze w 8:03 minucie filmu widać ze cześć popychaczy (4 sztuki) jest krótsza a ten silnik ma wszystkie popychacze tego samego rozmiaru i tego nikt nie przeanalizował.
Nie twierdzę że mechanikom i warsztatowi brakuje wiedzy ale te nieścisłości i opisy powodują że to raczej naprawa na zasadzie wymiany niż pełnego rozeznania w temacie.
Fajny masz stolik ja też chcę
Uwielbiam ten kanał 🙂
syrena 105 tez miała taki resor
Robiłem 6.5 V8 turbo diesla . cały remont . panewki szlif pierscienie itd . frajda jak wsadzisz i odpalasz , dźwięk takie diesla bajka 😁💪
Kozak
Corvette auto moich marzeń….kiedyś przygarnę
swietne auto i jak zwykle perfekcyjna robota panowie 🙂
dawno nie straciłem czasu na obejrzenie tak bezwartościowego filmu (i tak przewijałem bo pan opowiada o niczym). Bez znaczenia czy to było rozkładane, wada produkcyjna wałka czy wada składającego silnik w fabryce jest to tak jednostkowy przypadek że nic nie mówi o tym silniku. Pan stwierdził że miał te silniki za pancerne a teraz już nie ma bo nastąpiła awaria z nieznanych przyczyn i teraz już nie jest bo jeden się popsuł ?
Fajnie ze w Z06 stwierdzili że silnik ma 6 a nie 7 litrów pojemności a mechanicy nie poprawili błędu – tak wiem czepiam się szczegółów. Ponadto dziwnym jest ze w 8:03 minucie filmu widać ze cześć popychaczy (4 sztuki) jest krótsza a ten silnik ma wszystkie popychacze tego samego rozmiaru i tego nikt nie przeanalizował.
Nie twierdzę że mechanikom i warsztatowi brakuje wiedzy ale te nieścisłości i opisy powodują że to raczej naprawa na zasadzie wymiany niż pełnego rozeznania w temacie.
Nie chcę się czepiać ale nie powinno się ruszać ręcznie motylkiem elektronicznej przepustnicy
Tekst jak jebla tablica z Merca 😂😂😂😂no najlepiej kurwa 🤣🤣🤣🤣💪💪
👌👌👌👌👌👌👌
Kozak kontent!
Pozdrawiam Uwielbiam V8 i Corvetty