Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Kody błędów Matiz – jak odczytać kody migowe



Podczas jazdy Matizem zapala się kontrolka silnika.
Oznacza ona problemy z osprzętem silnika albo samym silnikiem.
Gdy pali się kontrolka check, komputer rejestruje kody błędów jakie wystąpiły podczas pracy silnika.
Silnik wtedy nie czyta wszystkich czujników tylko bazuje na wgranej mapie w trybie serwisowym.
Można samodzielnie odczytać kody błędów poprzez kody migowe.
Jak odczytać kody migowe kontrolki check engine w matizie dowiesz się własnie w tym filmie.
Opisane jest to również na mojej stronie gdzie podaje kody błędów i jak je identyfikować http://jaktozrobilemwgarazu.pl/pali-sie-kontrolka-silnika-w-matizie/
Zapraszam również na FanPage.
Tutaj znajdziesz bieżące informacje co nowego się u mnie dzieje 🙂
https://www.facebook.com/krzysztofmulcanfp

Video recodred: Samsung Galaxy S2

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

31 thoughts on “Kody błędów Matiz – jak odczytać kody migowe

  1. mistrzostwo swiata!!! filmik udostepniony 8 lat temu 😎 a dzisiaj mi pomogl.matiz zaczal palic jak smok. zczytalem bledy i okazal sie ze po naprawie u mechanika nie zostal podlaczony czujnik temperatury powoetrza dolotowego. kod 0110. dzieki!

  2. Mój Matiz niespodziewanie traci moc i gaśnie. Po odczekaniu kilku, kilkunastu minut odpala jakby nic mu nie brakowało, pokona kilkaset kilometrów by znowu coś takiego zrobić. Kod błedów wyświetlił tylko 1500. Co mu dolega, czy ktoś wie?

  3. Gdzie w końcu sa te styki ALDL bo w książce do Matiza WKŁ Wydawnictwa Komunikacji i Łączności jest inaczej
    czyli nie tak jak na filmie 1szy i 3ci od lewej z dołu tylko 1szy i 3ci od prawej z góry ?

  4. Mój problem polega na tym,że silnik nie pracuje na środkowym cylindrze cały czas świeci się check engine.Po podłączeniu kompa-nie widzi 2 ego wtrysku. Czy to może oznaczać uszkodzony komputer ?

  5. Witam, mam kilka doświadczeń z matizem i chętnie podzielę się sprawdzonymi rozwiązaniami niektórych problemów.

    Wiem ,że matizy są na wyginięciu ale może komuś ułatwię życie.

    Wskazówki dtc prostych napraw do ogarnięcia na parkingu i bez warsztatu.

    Mój matiz 2002r life pali ok 5 litrów w tracie i ok 6 w mieście.

    1) szarpie? sprawdź przewody podciśnienia, wyczyść małe otworki w przepustnicy pod klapą otwierające elektrozawory egr i par paliwa, sprawdź czy przewody gumowe idące od plastikowej wtyczki pod przepustnicą są całe i drożne i podłączone. Sprawdź przewody wysokiego napięcia kopułkę i palec.

    2) obroty dłużej spadają po puszczeniu gazu? sprawdź króciec w kolektorze dolotowym od rurki map sensora czy nie jest zapchany ( u mnie był fabrycznie zalepiony) komputer lał dłuższe dawki paliwa. Ostatecznie przewierciłem króciec wiertłem 1mm i pomogło natychmiast) możliwe, że rurka też padnięta.

    Sprawdź też silnik krokowy.

    3) Więcej pali? Wysokie HC na przeglądzie a oleju nie ubywa? Spaliny o zapachu benzyny? Odkręć lambdę jak jest czarna to walnięta grzałka, opór grzałki powinien być 4 coś tam ohma. Sonda powinna być czysta lub lekko kawowa. Zobacz też czujnik temp. cieczy.

    4) przygasa na światłach i na gorącym nie chce odpalić? Wyregulować luzy zaworowe, mogą się nie domykać (możliwy brak odpowiedniej kompresji w cylindrach).

    5) po rozgrzaniu silnika w trakcie jazdy pali się check i gaśnie silnik ? Wymień czujnik Halla w aparacie zapłonowym 90zł na alledrogo. Ten czujnik wariuje po rozgrzaniu się silnika i podaje błędne dane. Często kody migowe nie pokazują usterki.

    6) Na wstecznym gaśnie? Tak właśnie miałem, winowajcą były przełamane przewody w 6 pinowej kostce za akumulatorem.

    Powodzenia 🙂

  6. Witam. Mi wyświetla się kod 0120
    według tabeli: TPS wysoki sygnał.
    Auto na gazie chodzi poprawnie, problem jest na benzynie. Nie wchodzi na obroty.
    Prosze o pomoc…o co chodzi?

  7. Kupiłem matiza i standardowo obroty falują . Wymieniłem kable, kopułke, przeciłem przepustnice , krokowca , zaślepiłem egr , ustawiłem jałowy , to teraz mam wysokie obroty . A tak wogule to nie świeci sie check , wcale . Po włożeniu zworki w A i C też sie nie świeci . A co najepsze po zostawieniu zworki i odpaleniu silnik pracuje normalnie . Co to może być?

  8. Błędy kodów odczytane. Ale co z tego jak nic mi to nie mówi. Pomoże ktoś. A więc 0115: CTS wysoki / niski sygnał. 0110: MAT wysoki / niski sygnał. 0320: Czujnik prędkości obrotowej silnika.

  9. witam
    zrobiłem tak samo w swoim matizie 99r LPG niestety kontrolka gaśnie i nie zaczyna migac może ktoś wie o co chodzi ? matiz podczas jazdy szarpie przerywa i wtedy zapala się check , na wyższych obrotach tego nie ma pozdrawiam

  10. Mam kody 0110 – niskie napięcie
    1500 przerwa w obwodzie parwnika
    Matiz rok 2002 gdzie szukac przyczyny

    Podczas jazdy zgasł i nie chciał odpalić – na warsztacie wymienili czujnik HAALA, kopułke i palec i dalej podczas przekręcania kluczyka pokazuje CHECK po odpaleniu gasnie

    Kody sprawdziłem i podałem wyżej – wcześniej nigdy nic się nie świeciło ( chodzi o check )

    Akumulator nowy więc go raczej wykluczam

  11. A gdzie w Matizie jest ECM? Mam problem w postaci nie zapalania się kontrolki CHECK, żarówka dla pewności wymieniona. Wszystko działa jak należy tylko przestała się zapalać ta kontrolka.

  12. Ciekawe czy powymianie sondy lambda spadło tobie spalanie.
    Ponoć źle pracująca sonda lambda zbyt późno reaguje na bogatsze spaliny (bogatszą mieszankę paliwa) przez co silnik pracuje na zbyt bogatej mieszance, i co za tym idzie więcej spala.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!