Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

JCB FASTRAC 2135 czyli „Tajemniczy Ciągnik” Prezentacja 🙂 Rolnik Łukasz

Witam. Dzisiaj skromna prezentacja JCB 😁

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

45 thoughts on “JCB FASTRAC 2135 czyli „Tajemniczy Ciągnik” Prezentacja 🙂 Rolnik Łukasz

  1. Jeślii miałby wybierać czym pracować i nie być właścicielem to Jcb ale jeśli miałbym pracować i być właścicielem to wybór zawsze kirovec , za naprawę skrzyni w Jcb 2 kierowce można kupić

  2. Co do zapowietrzania się sprawdza filterek w baku, albo wgl go wyrzuć. Części mostu drogie w każdej maszynie. Rozrusznik czujniki? Przez to stał pół roku? Widac ze lubisz mechaniczne sprzęty.. do fastraka jednak potrzeba człowieka z wyobraźnią 😒 szkoda ze ludzie nie mające pojęcia na pewne tematy psują renomę tej przyjemnej marki

  3. Cewka gaszenia prawdopodnie taka sama jak w 3cx , to było przyczyną tego gaśnięcia po chwili odpalenia wyrabia się tam taki cycek na samym końcu cewki i wpada samoczynnie od drgań w blaszkę i gasi maszyne, wystarczy zrobić zworke na kabelkach i odpali, doraźnie gdy maszyna musi przepracować do fajrantu działa, rozrusznik tak samo jebią*y się jak w 3 cx, pewnie padł od kręcenia kiedy nie działała cewka, bodajże rozrusznik CarGo typowe bolączki JCB ale nie ma co porównywać koparko ładowarki do ciągnika,

  4. Gdybyś miał mocniejszy model i w lepszym stanie, a nie taki polepiony z Francji to byś inaczej patrzył na Fastraci, w transporcie nie mają sobie równych, ale pod warunkiem, ze to nie jest najslabszy mozliwy model zajechany w bagieciarni.

  5. Jcb są fajne dopoki się nie zjebie. trochę nowoczesne troche archaizmu w nich jest trochę wynslazek. Na plus prędkośc i komfort na minus to te zawory pneumatyczne . Kto to wymyślil to był chory na umyśle. Jcb to młodszy brat mbtrac konstrukcjevpodobne dle hedbak mercedes względrm jcb jest prostszy w budowie

  6. No Twój tata miał rację. Ale się to będzie jebać. PS. Dzięki za prezentacje, bo kiedyś miałem chrapkę na ten ciągnik. Po Twojej recenzji dam se spokój. A nazwa dla niego to jbc czyli jebac 😀

  7. W firmie której pracuje używamy takiego do utrzymania dróg, latem z bijakiem na ramieniu daje radę. Po 10 godzinach pracy daje się we znaki sprzęgło, które na pneumacie potrafi zmęczyć udo. Problemy które najczęściej występują przy pracy na drodze (przód- tył) to padające czujniki od servotronica na siłownikach od rewersu. W razie problemów służę kontaktem do speca od tych wariatów 😀

  8. Witam. Ja musze się nie zgodzić z opinia twoja i Grzegorza Bardowskiego. Sam używam jcb 155-65 od 10 lat. Tłukę nim po 1000 godzin rocznie, I nie zaglądam nigdzie. Tylko wymiana oleju, filtrów, klocków i tarczy i to wszystko. W grudniu kupiłem następnego jcb 3190. Zrobiłem już 500 godzin nim i narazie jestem jak najbardziej na tak. Więc wygląda na to że to kwestia szczęścia i dobrej weryfikacji przed zakupem. Pozdrawiam.

  9. 7:58
    Standardowo w tych modelach.. to sprzęgło działa elegancko jeśli jest sprawne i DOBRZE ODPOWIETRZONE! Szarpanie to problem zapowietrzonego sprzęgła, źle wyregulowanego sprzęgła, lub któryś z podzespołów jest uszkodzony tj. pompka, przewody, wspomaganie, wysprzeglik lub samo sprzęgło. Jak wszystko działa to mięciutko ciągnik rusza 😊

  10. JCB Fastrac jest prostym ciągnikiem. Co więcej są one trwałymi sprzętami – jeśli są one odpowiednio użytkowane i serwisowane. Większość użytkowników nie umie się nimi posługiwać i przez to mają renomę "awaryjnych".
    Naprawiam te ciągniki, sam posiadam model 1135, więc wiem jak to wygląda praktycznie.
    Łukasz, jak będziesz miał problemy to daj znać 😉

  11. Polecam stare John Deere 6910 lub 4755. Osobiście fastrack 4220 był jeden naj wygodniejszym traktorem ale uważam ze Fendt był by lepszy tym bardziej z nowa gen 6 700 vario (porównując nowe maszyny z dziś). Fastraki tracą na wartości szybko mimo ze kosztują jako ciągnik z górnej pulki, jelonki jednak trzymają cenne i Fendt tez.

  12. żeby zrobić zprzęgło w tym wynalazku, najlepiej zdjąć kabinę i wyjąć na zewnątrz skrzynię razem z silnikiem i dopiero rozłączyć, rozjechać tego ciagnika nie da rady bo wszystko jest osadzone na spawanej ramie, samego silnika też nie da rady wyciągnąć bo od koła pasowego do ramy jest 10cm 😁

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!