Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
45 thoughts on “JCB FASTRAC 2135 czyli „Tajemniczy Ciągnik” Prezentacja 🙂 Rolnik Łukasz”
Zastanawiałeś się które to 5tyś godzin? Jeśli tak awaryjny. Prędkość fastraca do "6" bez porównania
Jeślii miałby wybierać czym pracować i nie być właścicielem to Jcb ale jeśli miałbym pracować i być właścicielem to wybór zawsze kirovec , za naprawę skrzyni w Jcb 2 kierowce można kupić
Jeździłem przy qqrydzy na odwozie 155.65 na silniku perkinsa turbo, i oprócz zajebistej pracy silnika i amortyzacji to już więcej nie chce na niego wsiadać 😂😂
Co do zapowietrzania się sprawdza filterek w baku, albo wgl go wyrzuć. Części mostu drogie w każdej maszynie. Rozrusznik czujniki? Przez to stał pół roku? Widac ze lubisz mechaniczne sprzęty.. do fastraka jednak potrzeba człowieka z wyobraźnią 😒 szkoda ze ludzie nie mające pojęcia na pewne tematy psują renomę tej przyjemnej marki
Cewka gaszenia prawdopodnie taka sama jak w 3cx , to było przyczyną tego gaśnięcia po chwili odpalenia wyrabia się tam taki cycek na samym końcu cewki i wpada samoczynnie od drgań w blaszkę i gasi maszyne, wystarczy zrobić zworke na kabelkach i odpali, doraźnie gdy maszyna musi przepracować do fajrantu działa, rozrusznik tak samo jebią*y się jak w 3 cx, pewnie padł od kręcenia kiedy nie działała cewka, bodajże rozrusznik CarGo typowe bolączki JCB ale nie ma co porównywać koparko ładowarki do ciągnika,
Gdybyś miał mocniejszy model i w lepszym stanie, a nie taki polepiony z Francji to byś inaczej patrzył na Fastraci, w transporcie nie mają sobie równych, ale pod warunkiem, ze to nie jest najslabszy mozliwy model zajechany w bagieciarni.
Jcb są fajne dopoki się nie zjebie. trochę nowoczesne troche archaizmu w nich jest trochę wynslazek. Na plus prędkośc i komfort na minus to te zawory pneumatyczne . Kto to wymyślil to był chory na umyśle. Jcb to młodszy brat mbtrac konstrukcjevpodobne dle hedbak mercedes względrm jcb jest prostszy w budowie
No Twój tata miał rację. Ale się to będzie jebać. PS. Dzięki za prezentacje, bo kiedyś miałem chrapkę na ten ciągnik. Po Twojej recenzji dam se spokój. A nazwa dla niego to jbc czyli jebac 😀
W firmie której pracuje używamy takiego do utrzymania dróg, latem z bijakiem na ramieniu daje radę. Po 10 godzinach pracy daje się we znaki sprzęgło, które na pneumacie potrafi zmęczyć udo. Problemy które najczęściej występują przy pracy na drodze (przód- tył) to padające czujniki od servotronica na siłownikach od rewersu. W razie problemów służę kontaktem do speca od tych wariatów 😀
Witam. Ja musze się nie zgodzić z opinia twoja i Grzegorza Bardowskiego. Sam używam jcb 155-65 od 10 lat. Tłukę nim po 1000 godzin rocznie, I nie zaglądam nigdzie. Tylko wymiana oleju, filtrów, klocków i tarczy i to wszystko. W grudniu kupiłem następnego jcb 3190. Zrobiłem już 500 godzin nim i narazie jestem jak najbardziej na tak. Więc wygląda na to że to kwestia szczęścia i dobrej weryfikacji przed zakupem. Pozdrawiam.
7:58 Standardowo w tych modelach.. to sprzęgło działa elegancko jeśli jest sprawne i DOBRZE ODPOWIETRZONE! Szarpanie to problem zapowietrzonego sprzęgła, źle wyregulowanego sprzęgła, lub któryś z podzespołów jest uszkodzony tj. pompka, przewody, wspomaganie, wysprzeglik lub samo sprzęgło. Jak wszystko działa to mięciutko ciągnik rusza 😊
JCB Fastrac jest prostym ciągnikiem. Co więcej są one trwałymi sprzętami – jeśli są one odpowiednio użytkowane i serwisowane. Większość użytkowników nie umie się nimi posługiwać i przez to mają renomę "awaryjnych". Naprawiam te ciągniki, sam posiadam model 1135, więc wiem jak to wygląda praktycznie. Łukasz, jak będziesz miał problemy to daj znać 😉
Polecam stare John Deere 6910 lub 4755. Osobiście fastrack 4220 był jeden naj wygodniejszym traktorem ale uważam ze Fendt był by lepszy tym bardziej z nowa gen 6 700 vario (porównując nowe maszyny z dziś). Fastraki tracą na wartości szybko mimo ze kosztują jako ciągnik z górnej pulki, jelonki jednak trzymają cenne i Fendt tez.
żeby zrobić zprzęgło w tym wynalazku, najlepiej zdjąć kabinę i wyjąć na zewnątrz skrzynię razem z silnikiem i dopiero rozłączyć, rozjechać tego ciagnika nie da rady bo wszystko jest osadzone na spawanej ramie, samego silnika też nie da rady wyciągnąć bo od koła pasowego do ramy jest 10cm 😁
Zastanawiałeś się które to 5tyś godzin? Jeśli tak awaryjny. Prędkość fastraca do "6" bez porównania
Część.oglondam ciebie długo już ale dobra miejsza o to.wkładaj V8 do kirowca numer 2 i jedziemy orać,💪a silnik z kirowca numer 2 do kirowca numer 1
Sorry ale twój tata nie rozumie jak dzis funkcjonuje świat
on ma 150km bo mam dwa takie
Twój Tata to wróżbita chyba tylko spojrzał już wyczuł sprzeta😆 pozdro
Zdejmij tego tura
Cześć, Łukasz możesz podpowiedź jak ruszasz tym ciągnikiem. Kupiłem JCB i strasznie rwie. Ruszam na żółwiu na rewersie M
Ile chcesz za tego fastraca ?
"larwa Kirowca"
Jeślii miałby wybierać czym pracować i nie być właścicielem to Jcb ale jeśli miałbym pracować i być właścicielem to wybór zawsze kirovec , za naprawę skrzyni w Jcb 2 kierowce można kupić
Mini k700
Jeździłem przy qqrydzy na odwozie 155.65 na silniku perkinsa turbo, i oprócz zajebistej pracy silnika i amortyzacji to już więcej nie chce na niego wsiadać 😂😂
To on tylko 45 km/h jedzie maksymalnie?
Ten sprzęt ma chyba zdecydowanie więcej motogodzin.
Łukaszu może jednak nie warto wrzucać wszystkie zagraniczne marki do kosza jak się miało przygody z jednym z najbardziej awarayjnych modeli ciągników
Ło Jezus sprzedaj tego ujeba tosz to nic nie warte belarus lepiej by się spisywał😂😂🤩😂
Kolega pracował takim jcb w lesie i zrywał przyczepą z hds-m. Super!
Komentarz po 0.10s Ale się odjebało
,,……Więcej już nic nie będzie o JCB……'' cytując klasyka. Pozdrawiam i cierpliwości życzę.
Co do zapowietrzania się sprawdza filterek w baku, albo wgl go wyrzuć. Części mostu drogie w każdej maszynie. Rozrusznik czujniki? Przez to stał pół roku? Widac ze lubisz mechaniczne sprzęty.. do fastraka jednak potrzeba człowieka z wyobraźnią 😒 szkoda ze ludzie nie mające pojęcia na pewne tematy psują renomę tej przyjemnej marki
Ile on jedzie? Tylko 45? Ja myślałem że z 60 przynajmniej. Jak 45 to cienko. Większość tych dużych ciągników lata po 42-43
3:43 – na rodzinę zawsze można liczyć …
Cewka gaszenia prawdopodnie taka sama jak w 3cx , to było przyczyną tego gaśnięcia po chwili odpalenia wyrabia się tam taki cycek na samym końcu cewki i wpada samoczynnie od drgań w blaszkę i gasi maszyne, wystarczy zrobić zworke na kabelkach i odpali, doraźnie gdy maszyna musi przepracować do fajrantu działa, rozrusznik tak samo jebią*y się jak w 3 cx, pewnie padł od kręcenia kiedy nie działała cewka, bodajże rozrusznik CarGo typowe bolączki JCB ale nie ma co porównywać koparko ładowarki do ciągnika,
Gdybyś miał mocniejszy model i w lepszym stanie, a nie taki polepiony z Francji to byś inaczej patrzył na Fastraci, w transporcie nie mają sobie równych, ale pod warunkiem, ze to nie jest najslabszy mozliwy model zajechany w bagieciarni.
Jcb są fajne dopoki się nie zjebie. trochę nowoczesne troche archaizmu w nich jest trochę wynslazek. Na plus prędkośc i komfort na minus to te zawory pneumatyczne . Kto to wymyślil to był chory na umyśle. Jcb to młodszy brat mbtrac konstrukcjevpodobne dle hedbak mercedes względrm jcb jest prostszy w budowie
Mój kolega z branży mechanicznej nazywa to FASTGRAT 🤣
Podloz pośladki tylko pod przednią oś tak jak w ładowarce.
Hej. To silnik Perkins C 6.6? Jeżeli tak to napisz opowiem Ci trochę o tym silniku. Obsługuje te silniki.
jedz do putina
No Twój tata miał rację. Ale się to będzie jebać. PS. Dzięki za prezentacje, bo kiedyś miałem chrapkę na ten ciągnik. Po Twojej recenzji dam se spokój. A nazwa dla niego to jbc czyli jebac 😀
kupil 'okazje' i dziwi sie ze jest awaryjna xd
W firmie której pracuje używamy takiego do utrzymania dróg, latem z bijakiem na ramieniu daje radę. Po 10 godzinach pracy daje się we znaki sprzęgło, które na pneumacie potrafi zmęczyć udo. Problemy które najczęściej występują przy pracy na drodze (przód- tył) to padające czujniki od servotronica na siłownikach od rewersu. W razie problemów służę kontaktem do speca od tych wariatów 😀
Witam. Ja musze się nie zgodzić z opinia twoja i Grzegorza Bardowskiego. Sam używam jcb 155-65 od 10 lat. Tłukę nim po 1000 godzin rocznie, I nie zaglądam nigdzie. Tylko wymiana oleju, filtrów, klocków i tarczy i to wszystko. W grudniu kupiłem następnego jcb 3190. Zrobiłem już 500 godzin nim i narazie jestem jak najbardziej na tak. Więc wygląda na to że to kwestia szczęścia i dobrej weryfikacji przed zakupem. Pozdrawiam.
Jeździłem takim mega wygodne toczydlo
Dużo wgl macie hektarow ??
Padaczka tex mamy w firmie jcb i ciągle coś się pierdzieli. I do roboty w polu się nie nadaje w transporcie super ale w polu to porazka
7:58
Standardowo w tych modelach.. to sprzęgło działa elegancko jeśli jest sprawne i DOBRZE ODPOWIETRZONE! Szarpanie to problem zapowietrzonego sprzęgła, źle wyregulowanego sprzęgła, lub któryś z podzespołów jest uszkodzony tj. pompka, przewody, wspomaganie, wysprzeglik lub samo sprzęgło. Jak wszystko działa to mięciutko ciągnik rusza 😊
JCB Fastrac jest prostym ciągnikiem. Co więcej są one trwałymi sprzętami – jeśli są one odpowiednio użytkowane i serwisowane. Większość użytkowników nie umie się nimi posługiwać i przez to mają renomę "awaryjnych".
Naprawiam te ciągniki, sam posiadam model 1135, więc wiem jak to wygląda praktycznie.
Łukasz, jak będziesz miał problemy to daj znać 😉
Szok
Polecam stare John Deere 6910 lub 4755. Osobiście fastrack 4220 był jeden naj wygodniejszym traktorem ale uważam ze Fendt był by lepszy tym bardziej z nowa gen 6 700 vario (porównując nowe maszyny z dziś). Fastraki tracą na wartości szybko mimo ze kosztują jako ciągnik z górnej pulki, jelonki jednak trzymają cenne i Fendt tez.
w odcinku brakuje mi tylko pokazania jak długo on zmienia biegi:)
Jak ten tur współpracuje z tym ciągnikiem? U nas jest ten sam na NH ts ale opinie nie są za dobre
Ile masz hektarów??
żeby zrobić zprzęgło w tym wynalazku, najlepiej zdjąć kabinę i wyjąć na zewnątrz skrzynię razem z silnikiem i dopiero rozłączyć, rozjechać tego ciagnika nie da rady bo wszystko jest osadzone na spawanej ramie, samego silnika też nie da rady wyciągnąć bo od koła pasowego do ramy jest 10cm 😁
nie wierzę że kupiłeś tak ciągnik w ciemno 😀 a tą akcje z gigantem pamietam 😀