http://autoszlif.net.pl/ – Rozpoczęliśmy swoją działalność w 1990 roku otwierając pierwszy swój zakład w Małej Nieszawce przy ul. Dojazdowej 2. Od początku prowadzenia działalności specjalizowaliśmy się w regeneracji silników spalinowych. Z racji tego, że na przestrzeni lat ilość pojazdów systematycznie wzrastała, a my dokładaliśmy wszelkich starań, żeby świadczyć usługi najwyższej jakości i przywracać silnikom drugą młodość zainteresowanie naszymi usługami było coraz większe.
W chwili obecnej posiadamy 5 warsztatów, wykonujemy miesięcznie około 1000 zleceń i posiadamy kadrę pracowniczą 30 osób z której 80% posiada przynajmniej 10 letnie doświadczenie lub dłuższe pracując w naszej firmie. Zdobyta wiedza na przestrzeni lat pozwala nam wykonywać powierzone zadania z jeszcze większą precyzją i dokładnością.
Mała Nieszawka | ul. Dojazdowa 2
tel. 56 678 12 35
tel. 56 678 12 36
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Witam Panowie mam pytanie jest pacjent 1jz gte po ściągnięciu glowicy jest rdza na 2 cylindrach są wzery czy wystarczy samo hanowanie jaki koszt ewentualnie
Proszę o zdjęcia głowicy do honowania i osełek. Komentarz po zamieszczeniu zdjęć głowicy do honowania i osełek.
Wiertarka i jedziemy z tematem 😎
do jakiej dokładnosci jest mozliwy taki proces?
A ja słyszałem, że honowanie robi z cylindra papier ścierny, ale to chyba nie prawda?
Nice
Pan z e lekcji kazał obejrzeć
Witam Panowie mam pytanie jest pacjent 1jz gte po ściągnięciu glowicy jest rdza na 2 cylindrach są wzery czy wystarczy samo hanowanie jaki koszt ewentualnie
Piękna jodełka 😉