Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

B4:BMW E92 335i. Operacja się udała ale pacjent nie przeżył. 40 000 zł w błoto. Żałuję, że kupiłem.



Jeżeli chciałbyś mnie wesprzeć wejdź na:
https://zrzutka.pl/z9tf59
lub
https://patronite.pl/Auto-Bachus
——————————————————————
Siemanosaczyska!
Tak w skrócie. Auto + naprawa kosztowało mnie około 40 000zł. Nie udało się. Stanęło na tym, że silnik jest złomem. Warte jest więc teraz 20 000zł. Co zrobić dalej? Naprawa minimum 15 000zł. Sensowna naprawa 30 000zł. Czy to niemiecki 2JZ ?

Pozdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, klimatyzacja, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

BLUZY KOSZULKI GADŻETY NAKLEJKI SMYCZE WLEPY I INNE PIERDOŁY
biuro@auto-bachus.pl
https://www.facebook.com/autobachus/

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

27 thoughts on “B4:BMW E92 335i. Operacja się udała ale pacjent nie przeżył. 40 000 zł w błoto. Żałuję, że kupiłem.

  1. WItaj ponownie Nosaczu Naczelny 🙂 .

    Przepraszam za brak znakow dialektycznych , ale pisze na "kolanie" w nerwach …

    Nagraj material – MERYTORYCZNY = nudny – ale wartosciowy , na temat nastepujacy :
    Co mozna spier… przy wymianie piast , wraz z lozyskami w bmw np e90 .
    Oraz wypowiedz sie na temat wibracji , dgran , halasu – z tylu takiego bolidu ktory ma :
    Nowy zawis przod i tyl . Kazdy jeden gumowy element nowy z wyjatkiem przegubow blizej dyfra , tulei wozka zawieszenia z tylu oraz dwoch poduszek silnika – tych co teraz ciezko kupic – bo na cala polske jest tylko jedna szt .
    Co najlepsze – przeguby zewnetrzne – jeden wysral smar na felge – zatarty – drugi guma cala ale tez zatarty . …

    Nowe sprzeglo – oryginal z BMW – dwumasa , docisk i tarcza . Wal po reneneracji i weryfikacji na innym serwisie – 110 % sprawny .
    Dyfer – po regeneracji – sprawny w 110 % – sprawdzone na innym aucie .
    Glupieje juz . Bo kupilem auto bylo git – slyszalem tylko szum toczacych sie opon i traktorzasty dzwiek silnika N jak NIE KUPUJ n53 .
    Na ironie – z silnikiem problemow nie mam zadnych .
    Uklad jezdny mnie dobija .
    Nagle jak zwykle sie zes ralo .
    Szpilki wyciely gwinty w piastach , zgralo sie to z wyciekiem z dyfra – stad reneneracja , i wymiana piast przod i tyl – wg sztuki wszystko co na to idzie – nowe z oryginalu .
    A autem nadal cos lekko telepie – cos lekko wibruje .
    Juz nie tak jak przed remontem zawiasu z tylu , ale jednak .
    Pomysly mi sie koncza , i jedyne co teraz robie – to wszystko co moge aby wyeliminowac podejrzanych – 70% poprawy . A jednak te 30 nadal slychac , czuc , i strach bujac to wiecej jak 140 …

  2. Nosacz- niektorzy nosza dupe ponad glowa i sraja dalej niz widza jedzac wylacznie magulo— smiej sie z tego i z nich- bo co mozna oczekiwac od takich co nie rozumieja o co chodzi w twoim kanale i po co to czy tamto jest robione, naprawiane, wymieniane, nagrywane czy mowione,,,,zero inteligencji, wyczucia czy rozumu czuc na kilometr – sam mowiles o przeczuciach nie raz to wiesz o co mi chodzi- ci ludzie cale swoje zycie liza lizaka przez szybe i zieja zloscia a innych to by ustawiali,,,szkoda czasu Nosacz- trzymaj tak dalej,,,,
    zaje….sty motyw z tym zegarem i muzyka w tle,,,,,a co to MAGULO ? a GOWNO z CEBULO !!!!

  3. da się usunąć lub całkowicie wyłączyć z nowych aut systemy bezpieczeństwa tak żeby nie tracić gwarancji? ISA, czarną skrzynkę, E-call, asystent pasa ruchu, asystent hamowania, kamerę monitorującą tylne siedzenia?

  4. Mialem podobne przezycia z BMW. Samochody ogolnie do kochania, ale fala sp*******nia która mnie zalała, była chyba nawet wieksza niż ta Twoja w 335i. I to był mój ostatni diesel… teraz sie robi 2JZ i jest zajebiscie 😉

  5. To sie po prostu ma spierd…lić żebyś kupił nowy samochód. A to na złom. A nie do następnych 10 właścicieli przez 30 lat. Tyle. Mam 2.2t z 94, wysilone mocno i zapierd..ala i nie chce umierać. Mam tez nowe 2.0TFSI. Silnik juz umarł, drugi siedzi NOWY i tylko sie modle żeby nie wybuchło 🙂 a 2.2t będzie dla syna 😉

  6. Cześć Kamilu,

    jestem Twoim sąsiadem i muszę powiedzieć, że cenię Cię za pracę, która wykonujesz i dokumentujesz. Jednak jestem zdania, że Twoja koncepcja naprawy tego silnika była bardzo ryzykowna. Ponadto nie jesteś obiektywny w ocenie "nowych konstrukcji" BMW.

    Te silniki wymagają bardzo dużej dbałości o każdy detal, przy składaniu. Dużym problem jest smarowanie i o to należy przede wszystkim dbać. Są to jednostki wysilone i na pewno nie zniosą tyle co silnik serii "M5X", jednak ich parametry są diametralnie lepsze od starych silników. Remontu takiego silnika nie wykonasz za 10 lub 20 tysięcy złotych poprawnie. Żeby mieć trochę pewności, że to będzie działać powinno się wymienić wał z panewkami na nowe z ASO i zrobić osiowanie bloku, w tym ewentualnie splanować płaszczyznę przylegającą do głowicy. Trochę przesadziłeś z ceną wału z panewkami – BMW OEM 11210415080 to 8549,34 złotych brutto.

    Do tego faktycznie powinno się zmienić po zatarciu pompę oleju, ponadto rozrząd, wszystkie uszczelki, chociaż sprawdzić wtryskiwacze, wymienić wszystkie przyłącza plastikowe, pompę wody, termostat, obrobić głowicę itd. Wtedy przynajmniej masz pewność, że jak coś jest nowe to będzie dobre. Pomijanie tych części to branie dużego ryzyka na siebie i kończy się to tak, jak w Twoim przypadku. Ograniczyłeś wydatki, podjąłeś ryzyko i się nie udało. Nie możesz winić za to marki BMW. Taniej byłoby, gdybyś kupił słupek, jednak nie miałbyś gwarancji co kupiłeś i to też jest ryzyko.

    Podczas dotarcia warto co jakiś czas wyjąć, rozciąć i sprawdzić co jest w filtrze oleju. Filtr i olej zmieniać co 1000 kilometrów, a może częściej? Na pewno to nie zaszkodzi. Nie piszę tego, by się mądrzyć, tylko wydaje mi się, że idąc takim tokiem rozumowania to właściwie nie warto mieć nowszego samochodu, bo jest drogi w utrzymaniu. Nie można zakładać, z 20 letnie silniki to konstrukcje idealne, bo to jest odwrót do archaicznych rozwiązań i właściwie zatrzymanie się w rozwoju. Po prostu teraz trzeba o auto dbać bardzo regularnie i tym samym jego koszty utrzymania rosną. Jednak BMW to marka Premium i zawsze była i będzie droga. I tu chyba świetnie oddaje sytuację powiedzenie: "Jak dbasz, tak masz".

    Podsumowując, jak chcesz mieć dobrze to musi być drogo i musi to kosztować ok. 30 tysięcy złotych. Ja miałem dokładnie symetryczną sytuację z silnikiem N57D30B i niestety musiałem ponieść te koszty. Jednak moje auto na szczęście jeździ i mam pewność, że nowy wał jest prosty i nie ma pęknięć. Może lepiej byłoby po prostu kupić nowy wał i podejść do tego z dużym marginesem bezpieczeństwa wymieniając wszystko, co decyduje o trwałości tego silnika.

    Życzę powodzenia i szkoda, że 335i nie pozostało 335i 🙁

  7. Ale ty chlopie narzekasz. Nie każdy się wpierdoli w takie gowno jak ty .kupiłeś szrota po taniości to czego oczekiwałeś?? . Kupiłem z małym przebiegiem i jak dbam tak mam i nie narzekam

  8. Remontuje nowe silniki VEA w Volvo i te lamane korby jak ktos juz ruszal i zle pozakladal odwrotnie to sa wlasnie takie efekty pojebane, ze jest minimalny luz wszystko sie zaciera i krzywi.. Mega wkurwiajacy temat 😅

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!