Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

ANALIZA ZUŻYCIA PODZESPOŁÓW SILNIKA 2.0 TSI / ADAM KLIMEK



Doktor: Adam Klimek
Pacjent: Jednostka 2.0 TSI, 230 koni mechanicznych
Objawy: Odmowa współpracy po 100 000 km
Diagnoza: Pacjent został otworzony, zatem przystępujemy do analizy zużycia jego podzespołów. Zobaczcie!

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

43 thoughts on “ANALIZA ZUŻYCIA PODZESPOŁÓW SILNIKA 2.0 TSI / ADAM KLIMEK

  1. Kurde to mi sprzedali zły samochód obecnie mam naczaskane 280tys km 2018 rok 2.0 tsi 300km i kurde no on oleju jak weźmie 2-3setki na 10k to jest dużo. I się nic nie zepsuło jak to możliwe nie poważnie pytam bo niektórym faktycznie 50 tys km i się psuje.

  2. czy to prawda że do silników z wtryskiem bezpośrednim fsi/tfsi należy stosować benzyne 98? słyszałem że nieodpowiednie paliwo także może przyczyniać się do zwiększonego gromadzenia nagarów w komorze spalania

  3. Witam .gdzie mogę się zgłosić do diagnostyki elektryki Insigni ,jak dzwonię do pod serwisów to odrazu mi mówią o roboczo godzinach i że to szukanie igły w stogu siana ….A na desce rozdzielczej co jakiś czas świecą się wszystkie kontrolki i nie można odpalić innym razem działa bez zarzutu a podczas jazdy znów się wszystko zapala.prosze i radę bo niewiem czy to zwarcie czy jakiś moduł 😭

  4. Panowie gość nie dolewał calgonu .😅🤣 Z zużywa się bo jest z g… ulepiony robią male pojemności trzeba je batowac żeby jechał są przegrzewanie pierścienie się filcuja jak gumka w strych gaciach babki. To są silniki z motocykli do obciążenia 300 kg😁😄😄 więc wsadzmy je tam gdzie ich miejsce w ramę i 2 koła .

  5. Jeżdże na 10w60 od 2 lat od naprawy silnika (30kkm) 1.8tsi. Zero zużycia oleju. To jest pełny syntetyk idealnie pasujący do wysokich temperatur. Pozdrawiam.

  6. Ogólnie fajnie, ale z dźwiękiem masakra. Nie mieliście mikroportu przy takiej produkcji? Takie zboczenie zawodowe montażysty. Światła też jakoś mało. YT wszystko łyknie, ale w tv materiał nie przeszedłby kontroli technicznej 😉 To taka uwaga – porada. Pozdrawiam

  7. Żartujecie? Nie było budżetu na dźwiękowca? Od połowy tego się nie da oglądać. Jeśli ktoś na planie nawalił to trudno, nagrywacie jeszcze raz, albo nie publikujecie. W mojej ocenie(dla osoby z branży) jest to kompromitacja. Dźwięk nagrywany mikrofonem efektowym nie nadaje się do publikacji w filmie ze ślubu, a co dopiero w reklamie.

  8. Mamy właśnie potwierdzenie interwałów serwisowych dłuższych niż 13 000 km… Greta dzięki… Stosujcie sobie dalej. U mnie nie więcej niż 13000 km i do wymiany wszystko włącznie z filtrem paliwa.

  9. Zabrakło kilku ważnych informacji.
    1. Silnik 2.0 na filmach to silnik z runku amerykańskiego, który w tej wersji nie był produkowany na rynek EU. Silniki te maja tylko 4 wtryski ( w tym czasie silniki EU miały 8 – dodatkowe zasilanie, zmniejszające nagar znacznie) różnią się tez kilkoma innymi elementami (nie wspominam o różnych skrzyniach, wydechach, wyposażeniu etc). Dopiero poliftowe silniki 2.0 230/245 KM (EU) i 230/231KM w USA po 2017 roku mają po 4wtryski ale dalej nie są to dokładnie te same silniki. Różnice wynikają m.in. ze specyfiki rynku – norm spalin, różnych olejów, wymogów homologacyjnych i oczywiście norm spalin (np. USA ma np. 2 katalizatory, a EU jeden)
    2. Brak informacji czy silnik (a w zasadzie osprzęt) był seryjny. Ten motor bez problemu osiąga 400KM i 500Nm i bardzo dużo aut jeździ na 400KM+ i rzadko cokolwiek z nimi się dzieje. Do tego zauważyć trzeba, że rynek amerykański lubuje się w grubszych doładowaniach niż w Europie. Motory zakuwane są na moce ponad 500KM dopiero.
    3. Ostania sprawa – olej. 100% racji tutaj zostało powiedziane. Podstawową sprawą w tych silnikach jest olej i interwał jego wymiany. wymiana co 10tys przy seryjnym 2.0 TSI to w zasadzie eliminując pokazany na filmie problemów. Idąc w moc oczywiście trzeba ten interwał skrócić do np. 8tys km i mniej jak "męsko idziemy".

  10. Dziwi mnie że prowadzisz (pan) jeszcze programy moto w tel. Z wiedzą kowala, chociaż Kowal to szczytny zawód, tak naprawdę nieda się słuchać. G. Duda skopal dupkę w każdej edycji, popracuj nad empatią, polecam też troszkę uśmiechu, spinanie na planie nie wróży dobrze.
    Pozdrawiam

  11. Mamy w pracy służbową Octavię z silnikiem 1.4 tsi i prawie 190tyś przebieg. Serwisowany jak fabryka zaleca. Zero problemów. Osobiście mam Golfa z 1.4 ale narazie tylko 60tyś i też jest ok. Rok temu też kupiłem A3 z 1.5 tfsi ale tam dopiero 22tyś nalotu.

  12. Przecież są już tłoki i pierścienie zmienione w nowszych tfsi i tego programu nie ma wystarszt częsta wymiana oleju szkoda że nie porównujesz tfsi do parowozu nic innego jak emisja spalin to reguluje to samo jak te wszystkie auta palią po 6 litrów na hali bez wiatru w warunkach labolatoryjnych ze stałą prędkością wilgotnością powietrza i temperaturą

  13. Ford Curier 1.0. 100km.przebieg 278 tys. Cały żywot spędza załadowany, ani dnia na pusto. Wymiana oleju w silniku co 30 tys. wymiana oleju w skrzyni biegów nie było. Nie pozdrawiam, acha samochidzik lata na podkarpaciu, teren trudny,pali benzynkę jak smok.

  14. Generalnie słaby film. Brak analizy zużycia poszczególnych podzespołów, a prowadzący skupił się na niewłaściwej eksploatacji tego silnika.
    Panie Adamie przykro mi to stwierdzić ale poszedł Pan na wyświetlenia.

  15. Pierd….. głupoty. Interwały teraz są wzięte z kosmosu. Porównujesz silnik z amerykańskim tylko w jednym zdaniu, chodź nawet silniki europejskie w Ameryce mają częstsze interwały olejowe. Główną przyczyną krótkotrwałej żywotności współczesnych silników jest ekologia i oszczędność koncernów samochodowych. Ma przejechać tyle co daje gwarancja i koniec. A Ty tu głupoty pierdzielisz, wystarczy powiedzieć że współczesny silnik jest tak skonstruowany że po przejechaniu maksymalnie 200 000 km nadaje się do kapitalnego remontu. Krótko i na temat. A nie owijanie w bawełnę

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!