Witam. Zapraszam na dłuższą pogadankę o moim głównym ciągniku czyli Deutz Fahr DX 4.50. Dlaczego ona? Zapraszam.
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
30 thoughts on “Deutz Fahr Serii DX. Remonty, naprawy, koszty, czyli o moim głównym koniu pociągowym słów kilka!”
Część mam pytanie odnośnie przedniego mostu czym wprasowałeś łożyska w te gniazda?
W tamtym roku robiłem taki sam patent . Zmieniłem tłoki zregenerowalem głowice tuleje poszły do honowania. I git a teraz ściągałem miskę bo w jednym miejscu się pociła. A tam niespodzianka leżą sobie pierścienie dystansowe odpowiedzialne za luz osiowy wału . Ale coś już było przez kogoś kombinowane . Efekt taki podrobiony wał i podpora wału.
Witam, mógł byś zrobić mi lepsze zdjęcia tych odciągów przy podnośniku bo sam musze zrobić i jeszcze jakie tam te śruby zakładałeś żeby one wytrzymały. Twoja pomoc by mi była bardzo pomocna. Pozdrawiam.
Czy hamulce robiłeś w konkretniej firmie? Jakie parametry akumulatora masz w nim ? Ze wskaznikiem mam to samo😄 Alternaror bedę również regenerował 13.6V daje tylko. 6 skrzynia i 3 przełożenia u mnie 40Kmh, mam ksiazkę obsługi gdybyś coś potrzebował.
Ile masz obciążenia z przodu? Bo ja teraz zrobiłem odciaznik do swojego 415 kg i tak szczerze mówiąc jest za mało a właśnie kupiłem 6.21 i ma tylko 9 obciążników orginalnych i chciałbym kupić właśnie agregat talerzowy i może być mało
Witam.Jeśli mogę coś doradzić bo przerabiałem to na własnym przykładzie to sprawdzaj olej w silniku. Sama wymiana symeringu na pompie pomaga na kilka może kilkanaście mogogodzin. Niby w przypadku takiej awarii należy wymieniać wszystkie uszczelniacze. Ja po drugiej awarii wymieniłem pompę. Co do jak mówisz dobijania zawieszonej maszyny. Też to miałem . Te dwie awarie lubią się łączyć. Nowa pompa nie pomogła.Nadal dobijał. Rozdzielacz hydrauliczny do wymiany. Niby jest ok nie widac w nim usterki ale cos jest na rzeczy . Zaboli bo w moim przypadku landini 6550 to 1800zl w deutz trochę taniej.
Część mam pytanie odnośnie przedniego mostu czym wprasowałeś łożyska w te gniazda?
Mam pytanie gdzie jest korek wlewu oleju skrzyni
Gdzie wlewasz olej do wspomagania
Witam orientuje się Pan może z jaką siłą w tym ciągniku kluczem dynamometrycznym trzeba dokręcić szpilki od głowic??????
Z góry dzięki za odp.👍👍
Fajny, mam faze ostatnio na DX-y 😊
Widać że skarbonka a nie ciągnik
Siemka. Mam deutz dx 92. Nie wiesz gdzie może być wlew od płynu hamulcowego?
Siema mam pytanie
Jak ci chodzi sprzęgło?
Lekko czy ciężko?
Ja mam dx4.30 bez napędu i silnik bierze prąd na zgaszonym i nie pali na nowym akumolatorze
Możesz powiedzieć z czego zrobione są te odciągi bo fachowo wyglądają a myślę właśnie dorobic do swojego Dx 6.05 🙂
Mam pytanie w moim deutz jest jeden komplet wyjśc chydraulicznych jak tym sterować przy belownicy traktor ma tur
W tamtym roku robiłem taki sam patent . Zmieniłem tłoki zregenerowalem głowice tuleje poszły do honowania. I git a teraz ściągałem miskę bo w jednym miejscu się pociła. A tam niespodzianka leżą sobie pierścienie dystansowe odpowiedzialne za luz osiowy wału . Ale coś już było przez kogoś kombinowane . Efekt taki podrobiony wał i podpora wału.
Głowice planowałeś? A później jak mierzyleś żeby dobrać odpowiednią grubość podkładek uszczelek ?
Witam, mógł byś zrobić mi lepsze zdjęcia tych odciągów przy podnośniku bo sam musze zrobić i jeszcze jakie tam te śruby zakładałeś żeby one wytrzymały. Twoja pomoc by mi była bardzo pomocna. Pozdrawiam.
Czy hamulce robiłeś w konkretniej firmie? Jakie parametry akumulatora masz w nim ?
Ze wskaznikiem mam to samo😄 Alternaror bedę również regenerował 13.6V daje tylko.
6 skrzynia i 3 przełożenia u mnie 40Kmh, mam ksiazkę obsługi gdybyś coś potrzebował.
Jak zamawiałes rolki do łożysk w zwrotnicy? Masz jakiś numer katalogowy tych rolek czy mierzyleś ? I do tego nowy sworzeń?
Witam Planuję robić w swoim Dx4.50 remont przodu proszę o info gdzie pan zamawiał części Jakby można to nr tel
PrzeKuuurwiator???
Po regeneracji turbiny był zauważalny przyrost mocy ?
Mam tego samego Deutza zapraszam na kanał 😉
Ile masz obciążenia z przodu? Bo ja teraz zrobiłem odciaznik do swojego 415 kg i tak szczerze mówiąc jest za mało a właśnie kupiłem 6.21 i ma tylko 9 obciążników orginalnych i chciałbym kupić właśnie agregat talerzowy i może być mało
Witam.Jeśli mogę coś doradzić bo przerabiałem to na własnym przykładzie to sprawdzaj olej w silniku. Sama wymiana symeringu na pompie pomaga na kilka może kilkanaście mogogodzin. Niby w przypadku takiej awarii należy wymieniać wszystkie uszczelniacze. Ja po drugiej awarii wymieniłem pompę. Co do jak mówisz dobijania zawieszonej maszyny. Też to miałem . Te dwie awarie lubią się łączyć. Nowa pompa nie pomogła.Nadal dobijał. Rozdzielacz hydrauliczny do wymiany. Niby jest ok nie widac w nim usterki ale cos jest na rzeczy . Zaboli bo w moim przypadku landini 6550 to 1800zl w deutz trochę taniej.
Oryginały do tych Deutzow są jeszcze dostepne?:)
Na jakich częściach był robiony silnik? Ten Deutuzik to widać że już z raz obrócił licznik jak nie dwa ale jezzcze pośmiga z 30 lat jak nie więcej😅