Oglądaj „ABC Motoryzacji” w niedzielę o 14:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/abc-motoryzacji-odcinki,30156/odcinek-6,S01E06,203949
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Nie każdy jest specjalistą od motoryzacji, ale każdy może poprawić stan swojej wiedzy!
W programie „ABC motoryzacji” omówimy dokładnie budowę oraz działanie poszczególnych elementów samochodu. Będziemy je otwierać, rozkładać, rozcinać, a także powiemy o objawach uszkodzeń i ewentualnych kosztach ich napraw. Prowadzący Przemek Szafrański omówi między innymi budowę turbosprężarki, katalizatora, filtra oleju, koła dwumasowego, przekładni kierowniczej i wielu innych nieodłącznych elementów każdego samochodu.
#tvn #turbo #abcmotoryzacji
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
49 thoughts on “Zobacz jak działa kompresor doładowujący silnik! #ABC_Motoryzacji”
Po co ten film, wystarczyła animacja z końcówki, ta sama marytoryka. Nie trzeba byłp rozkręcac. Pozdrawiam Majstra co kompresorem z w dwie strony kręci
Eeee tam, VW już bawiło się z kompresorem w latach 80 i 90, nazywało się to G40 i G60, wtedy Golf 2 mógł mieć 210KM, a Passat 160KM, gdzie marzeniem niektórych było 16 zaworów i chociaż te 100KM
Przepraszam, ale czegoś nie rozumiem. Wspomniane było o tym, że kompresor potrzebuje trochę mocy do zasilania ( no wiadomo ) i zabiera 30% mocy silnika, czyli, tak jak zostało powiedziane, zamiast 300 koni mamy 200, a jednak pomimo to po zainstalowaniu kompresora dostajemy zastrzyk mocy, zatem jak to jest?
Kompresor z osprzętem 20kg ok tylko turbina ze zintegrowanym kolektorem wydechowym lub dwie do tego intercooler zawory sterujące podciśnieniami zawór upustowy i i pozostałe przewody doprowadzające powietrze do silnika będą warzyć tyle samo wiec tutaj kompresor i turbo jada na tym samym wózku tyle że z kompresorem jest mniejszy bajzel pod maską
Slabe przygotowanie na temat vw. A co z 3.0tfsi na kompresorze, które niszczy wszelkie turbiny? 😉 I gdzie tam jest turbina jak mowa o "przekombinowaniu"?
W VW kompresor był w komplecie z silnikiem 1.4tfsi i turbosprężarką. Bardziej rozpowszechnionym silnikiem z kompresorem był silnik 3.0 TFSI o mocy od 272 do 333kM, który był montowany w audi A4, S4 B8, S5, A6, A7, A8, SQ5 i Q7
Czy to z e55 w211
Na prawdę, dobry program.
Akurat do pokazania najbardziej zdziadziały kompresor m65. Nikt nie wie jaką ma pojemność xD.
VW stosował swego czasu kompresory typu G, występowały chociażby w golfie drugiej generacji, corrado czy takim polo gt, mowa o g40 i g60
Najlepsze kompresory ma DODGE
3.0tfsi na kompresorze fajna sprawa 😉
teoretycznie, vw nie zrezygnował – 3.0 tfsi
A to każda marka samochodu ma kompresor doładujący silnik
Ale on schudł
ta nieźle
rozbierze i pokaże ale film ucięty przy wykręcaniu ostatniej śrubki… xd
Nic nie wspomniał, że również był montowany w BMW E39.
Hahaha taki kompresor nawet TVN Turbo ogląda popularny kanał 😂 "bawareczka czeka"
Wiele marek i jeden majster.
Chyba jakies wspolprace z panem majstrem są 🤣
Po co ten film, wystarczyła animacja z końcówki, ta sama marytoryka. Nie trzeba byłp rozkręcac. Pozdrawiam Majstra co kompresorem z w dwie strony kręci
3 wada, dźwięk….
Eeee tam, VW już bawiło się z kompresorem w latach 80 i 90, nazywało się to G40 i G60, wtedy Golf 2 mógł mieć 210KM, a Passat 160KM, gdzie marzeniem niektórych było 16 zaworów i chociaż te 100KM
Przepraszam, ale czegoś nie rozumiem. Wspomniane było o tym, że kompresor potrzebuje trochę mocy do zasilania ( no wiadomo ) i zabiera 30% mocy silnika, czyli, tak jak zostało powiedziane, zamiast 300 koni mamy 200, a jednak pomimo to po zainstalowaniu kompresora dostajemy zastrzyk mocy, zatem jak to jest?
Kompresor z osprzętem 20kg ok tylko turbina ze zintegrowanym kolektorem wydechowym lub dwie do tego intercooler zawory sterujące podciśnieniami zawór upustowy i i pozostałe przewody doprowadzające powietrze do silnika będą warzyć tyle samo wiec tutaj kompresor i turbo jada na tym samym wózku tyle że z kompresorem jest mniejszy bajzel pod maską
Majster do tablicy hahhaha
Ale jak to? To on nie jest skladany na pianke ??
Jak ja lubie takich lysawych panow w koszuli w kratke
Ja to już gdzieś widziałem aaa u majsta
Pakiet premium.
Kręcisz kołem pasowym bez oporu a mówisz że silnik potrzebuje 100 koni żeby mieć 400
Jakaś dziwna ta fizyka w tym TVN Turbo
VW i jego 1.4 TSI 180 KM.
kto z odcinka od Wazzapa
Podobny co ma majster
@wazzup
Majster lepiej to wytłumaczył
Slabe przygotowanie na temat vw. A co z 3.0tfsi na kompresorze, które niszczy wszelkie turbiny? 😉 I gdzie tam jest turbina jak mowa o "przekombinowaniu"?
mam merca w204 1.8kompresor.. piękna sprawa i super rozwiązanie
(przy wyższych obrotach silnika fajny dźwięk wydaje 😀 )
Błagam nie próbujcie robić z Przemkiem duda garage… Ten gościu jest pseudo mechanikiem..
W VW kompresor był w komplecie z silnikiem 1.4tfsi i turbosprężarką. Bardziej rozpowszechnionym silnikiem z kompresorem był silnik 3.0 TFSI o mocy od 272 do 333kM, który był montowany w audi A4, S4 B8, S5, A6, A7, A8, SQ5 i Q7
Ale schudł ten facet
A z której strony wydmuchuje ?
Po prostu się pozdrawiam z Kassel serdecznie
To nie są wirniki tylko rotory
Fajny odcinek i pozdrawiam
Ja już to wiem majster mnie nauczył
Bardzoo dobra robota😃
W pakiecie mini za 300 taki kompresor nie tłoczy powietrze tylko wysysa go z silnika 😉
Dziś będzie oglądane
A u mnie cyk, a u mnie fuch
Majster ma taki 🙂
Dlatego w małych silnikach ich nie ma
Dziękuję za video pozdrawiam
Majster by wam pokazał jak działa taki kompresor… Nawet w dwie strony xd
Nawet i piankę ze środka wydłubali 😉