Witam wszystkich 😀 Przedstawiam Wam kolejny filmik. Tym razem z małego remontu naszego ursusika. Jak dostrzegliście na załączonym obrazku „wydmuchało” uszczelke pod głowicą.
Także silnik trzeba było rozebrać, głowice splanować, nową uszczelke założyć.
Jeżeli macie jakieś pytania, to zadawać smiało. Jestem na czasie w temacie.
Zapraszam do oglądania, oceniania, komentowania i subskrybowania. Jeśli uważacie ten film za fajny, liczę na „łapkę w góre” Dziekuję.
A ha i ścieżka dźwiękowa wykorzystana w filmie nie jest moją własnością. Nie roszczę sobie do niej żadnych praw autorskich. Z filmu nie czerpie korzyści materialnych. Film ma charakter wyłącznie edukacyjny ! Pozdrawiam G.
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
40 thoughts on “Wymiana uszczelki pod głowicą URSUS 3512, MF 255, Remont silnika MF 255, Perkins”
Wiele błędów, nigdy uszczelki miedzianej tylko uszczelka z agco podkuta stala nie przepala się, druga sprawa śruby do wyjebki tylko szpilki i przy każdym demontażu głowicy NOWE!
Witam mam takie pytanie wymieniłem uszczelkę docisnolem ją wogule na 120 n no i jak silnik się zagrzeje parszczy mi z lewej strony z przodu możliwe ze jeszcze za słabo nie wiem co robić
mam mf z 1988 uszczelkę wymieniłem chyba z piec razy zawsze wydmuchana między cylindrami w 2012 się wķur i zrobiłem coś takiego kupiłem dwie uszczelki miedziane I nowom głowice jednom uszczelkę rozebralem na częśći I ta co została nie uszkodzona dałem na blok a drugom na nią i na to Nowa głowica narazie a jest 2019 odpukac nic się nie dzieję
Miedziana uszczelka to najgorsza rzecz jaką można włożyć do tego silnika. Ludzie wkładają uszczelki za 16zł a potem opowiadają jakie te silniki wadliwe. Kiedyś widziałem jak ,,mechanik" dokręcał głowice w perkinsie kluczem z rurką, chciałem mu pożyczyć klucz dynamometryczny a on powiedział że nie używa takich narzędzi, ten silnik wytrzymał tylko rok właśnie go remontuje i dziwię się że ten gość ma taką dobrą opinie w okolicy
Mam pytanie, MF 255 na jesieni generalny remont silnika, po 10 mth wymiana oleju, wszystko było ok aż do marca / kwietnia, po dłuższej pracy zaczęła się świecić kontrolka oleju (tak jakby go brakowało) ale poziom był dobry. Przed większymi pracami w maju zmieniłem znowu olej ( po raz kolejny na turdus, tak mi poleciła osoba robiąca remont) i znowu kontrolka się świeci po około 30 minutach i max obrotów. Nie jestem pewien ale na moje oko olej się pieni, może się gotuje? Ktoś coś doradzi? Zanosi się na kolejny remont?
ja mam ciekawsze objawy po remoncie juz z 500h dzwiek oki moc oki, cisnienie oleju w normie a tu po 50 metrach orki czy tez racenia bialo niebieski dym z odmy ale nie dymek tylko zajbisty dym))po 10 sekundach przerwy nastepne 50-40 metrow i znow dodam ze pali od strzala na zimnym czy na goracym przy gaszeniu nie trzyma walu tylko sie zakolysze ostatnio solo pojechalem pod gore na 5 kita okolo 400m i przy koncu gory puscil dyma z odmy ale juz bardziej szaro niebieskiego oleju nie pali z komina nie kopci
Witaj. W jaki sposób regulowaliście zawory tzn. chodzi mi w jaki sposób ustawialiście tłok aby był w GMP i jak najlepiej sprawdzić czy jest w takiej pozycji?
TO JEST WADA FABRYCZNA TEGO SILNIKA , BLOK JEST NIERÓWNY I ZAWSZE ALE ZAWSZE USZCZELKĘ DMUCHA MIEDZY TYMI CYLINDRAMI , WYSTARCZY POŁOŻYĆ LINIJKĘ NA BLOK I WIDAĆ ŻE W TYM MIEJSCU JEST DÓŁ . PROBLEM ZNIKA GDY DAMY BLOK DO PLANOWANIA I ZAPOMINASZ O WYMIANIE USZCZELKI
Oho… widze że kolega kupił znowu miedzianą, ja bym szukał w innych sklepach, a tej nigdy w życiu już nie kupie, tą mi co roku przepalało, za 3 razem kupiłem tą wzmacnianą, czy jakąś tam i już 4 lata chodzi, teraz tylko czekać aż ci ją przepali 🙂
Witaj mam problem, mozesz pomóc? w przystawce przy przednim moscie w mf 690 słychać zgrzyty co może być przyczyną? wałek z przystawki ma luz bo można reką ruszyc i widać luz. A i czy można jezdzić bez wału napedąwego(tego co idzie z tej przystawki do tylnego mostu,kreci sie on cały czas przy jeździe) wiem ze nie bedzie przedniego napędu ale moze nie będzie zgrzytać?
Ten blok to niezbyt dobrze wyczyszczony pod nowa uszczelke co? Jestem ciekaw czy wszystko teraz dziala jak powinno… Pytam bo sam robie uszczelke i moj blok podobnie wyglada;)
Sprawa jest taka z tymi silnikami że powierzchnia bloku po montażu tulei powinna być równa tzn. tuleja nie powinna siedzieć ani wiadomo wystawać…. ja w swoim wymieniłem 2 razy uszczelke i za 3 razem wku….em się i rozebraliśmy silnik bo siedziała środkowa tuleja , dałem blok , głowice do splanowania , tłoki na tokarce troszku skrobnięte żeby głowicy nie atakowało i w końcu się uspokoiło… morał taki silnik fabrycznie nowy troszku ponad 3000 mth i o… po prostu montaż silników w fabryce ma wiele do życzenia…
Wystarczy wlewać płyn chłodzący przez cały rok ….wtedy dobrze odbiera ciepło no i się woda nie gotuje miedzy 1 a 2 cylindrem.. to główny problem opadania tulei pierwszego cylindra…Turdus 15W40 i z bani a jak jest po remoncie to 10W40
A my w MF 255 wymieniliśmy i na 100 dokrecilismy alt to jest błąd bo do tych 100Nm powinno sie dodać po 0,5 obrotu każda szpilke i problem z głowy już kilka lat
Wiele błędów, nigdy uszczelki miedzianej tylko uszczelka z agco podkuta stala nie przepala się, druga sprawa śruby do wyjebki tylko szpilki i przy każdym demontażu głowicy NOWE!
Co było objawem ? Dymił z odmy ciężko zapalał?
Witam cz ten schemat kolejności dokrecanie śrub jest do Ursusa C 360 3p
filmik fajny a następnym razem daj mu w filtr ciepłego powietrzsa bo po zdejmowaniu głowicy zawsze ciężej pali
Skłamałeś z tym "to be continued".
Ta uszczelka długo niepochodzi
Hi hu hu
Czy ktoś z państwa się orientuje dla czego wyżuca płyn z chłodnicy w Ursus C 360 3 p
A Szczego ta podkładka ta głowna jaki materiał. Pod głowice
Wiesz moze czym moze byc spowodowane wywalanie oleju rurka bagnetu oleju?
Wszystko ok ale od paru lat nie zakładam już tych uszczelek zakładam od koparki metalowo papierowa jest dużo wytrzymalsza kosztuje coś koło 60 zeta
Witam mam takie pytanie wymieniłem uszczelkę docisnolem ją wogule na 120 n no i jak silnik się zagrzeje parszczy mi z lewej strony z przodu możliwe ze jeszcze za słabo nie wiem co robić
mam mf z 1988 uszczelkę wymieniłem chyba z piec razy zawsze wydmuchana między cylindrami w 2012 się wķur i zrobiłem coś takiego kupiłem dwie uszczelki miedziane I nowom głowice jednom uszczelkę rozebralem na częśći I ta co została nie uszkodzona dałem na blok a drugom na nią i na to Nowa głowica narazie a jest 2019 odpukac nic się nie dzieję
Której śruby z jaką siła dokrecac
Miedziana uszczelka to najgorsza rzecz jaką można włożyć do tego silnika. Ludzie wkładają uszczelki za 16zł a potem opowiadają jakie te silniki wadliwe. Kiedyś widziałem jak ,,mechanik" dokręcał głowice w perkinsie kluczem z rurką, chciałem mu pożyczyć klucz dynamometryczny a on powiedział że nie używa takich narzędzi, ten silnik wytrzymał tylko rok właśnie go remontuje i dziwię się że ten gość ma taką dobrą opinie w okolicy
Bardzo pomocny materiał ,film wyszedł ći super oby takich więcej Powodzenia w następnym materiale
Mam pytanie, MF 255 na jesieni generalny remont silnika, po 10 mth wymiana oleju, wszystko było ok aż do marca / kwietnia, po dłuższej pracy zaczęła się świecić kontrolka oleju (tak jakby go brakowało) ale poziom był dobry. Przed większymi pracami w maju zmieniłem znowu olej ( po raz kolejny na turdus, tak mi poleciła osoba robiąca remont) i znowu kontrolka się świeci po około 30 minutach i max obrotów. Nie jestem pewien ale na moje oko olej się pieni, może się gotuje? Ktoś coś doradzi? Zanosi się na kolejny remont?
ja mam ciekawsze objawy po remoncie juz z 500h dzwiek oki moc oki, cisnienie oleju w normie a tu po 50 metrach orki czy tez racenia bialo niebieski dym z odmy ale nie dymek tylko zajbisty dym))po 10 sekundach przerwy nastepne 50-40 metrow i znow dodam ze pali od strzala na zimnym czy na goracym przy gaszeniu nie trzyma walu tylko sie zakolysze ostatnio solo pojechalem pod gore na 5 kita okolo 400m i przy koncu gory puscil dyma z odmy ale juz bardziej szaro niebieskiego oleju nie pali z komina nie kopci
I co ile wytrzymała miedziana uszczelka?
Witaj. W jaki sposób regulowaliście zawory tzn. chodzi mi w jaki sposób ustawialiście tłok aby był w GMP i jak najlepiej sprawdzić czy jest w takiej pozycji?
3:45 z taką siłą nie wpycha się szczelinomierza . Ale film OK 😀
Czy przyczyną wycieku płynu chłodniczego może być uszkodzona uszczelka?
TO JEST WADA FABRYCZNA TEGO SILNIKA , BLOK JEST NIERÓWNY I ZAWSZE ALE ZAWSZE USZCZELKĘ DMUCHA MIEDZY TYMI CYLINDRAMI , WYSTARCZY POŁOŻYĆ LINIJKĘ NA BLOK I WIDAĆ ŻE W TYM MIEJSCU JEST DÓŁ . PROBLEM ZNIKA GDY DAMY BLOK DO PLANOWANIA I ZAPOMINASZ O WYMIANIE USZCZELKI
Super film !
dobrze wszystko zrobione tylko ten blok dobrze nie jest wyczyscsony
dzięki 🙂
dzięki Łapa do góry !
Można tę głowicę przykręcić na same szpilki?
a co to za muzyka ?
Oho… widze że kolega kupił znowu miedzianą, ja bym szukał w innych sklepach, a tej nigdy w życiu już nie kupie, tą mi co roku przepalało, za 3 razem kupiłem tą wzmacnianą, czy jakąś tam i już 4 lata chodzi, teraz tylko czekać aż ci ją przepali 🙂
Witaj mam problem, mozesz pomóc? w przystawce przy przednim moscie w mf 690 słychać zgrzyty co może być przyczyną? wałek z przystawki ma luz bo można reką ruszyc i widać luz. A i czy można jezdzić bez wału napedąwego(tego co idzie z tej przystawki do tylnego mostu,kreci sie on cały czas przy jeździe) wiem ze nie bedzie przedniego napędu ale moze nie będzie zgrzytać?
A ja mam takie pytanie: lepiej sprawdzi się uszczelka miedziana czy z takiego materiału z metalowymi obwódkami dookoła cylindra?
Ten blok to niezbyt dobrze wyczyszczony pod nowa uszczelke co? Jestem ciekaw czy wszystko teraz dziala jak powinno… Pytam bo sam robie uszczelke i moj blok podobnie wyglada;)
Sprawa jest taka z tymi silnikami że powierzchnia bloku po montażu tulei powinna być równa tzn. tuleja nie powinna siedzieć ani wiadomo wystawać…. ja w swoim wymieniłem 2 razy uszczelke i za 3 razem wku….em się i rozebraliśmy silnik bo siedziała środkowa tuleja , dałem blok , głowice do splanowania , tłoki na tokarce troszku skrobnięte żeby głowicy nie atakowało i w końcu się uspokoiło… morał taki silnik fabrycznie nowy troszku ponad 3000 mth i o… po prostu montaż silników w fabryce ma wiele do życzenia…
Powiem Ci że super zrobiłeś ten film, wszystkie szczegóły, fajny montaż, naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem!
Ja załozym w swoim ursusie 3p uszczelke od takiego silnika tylko turbo jest mocniejsza kosztuje cos kolo 100 zl na allegro polecam
W jaki sposób wykryliście to wypalenie uszczelki? Czy może pracował w taki sposób? https://www.youtube.com/watch?v=ZhnQCR111zE&list=UUDwRUvbrxHy4m4sHfhdaajA
Wystarczy wlewać płyn chłodzący przez cały rok ….wtedy dobrze odbiera ciepło no i się woda nie gotuje miedzy 1 a 2 cylindrem.. to główny problem opadania tulei pierwszego cylindra…Turdus 15W40 i z bani a jak jest po remoncie to 10W40
A my w MF 255 wymieniliśmy i na 100 dokrecilismy alt to jest błąd bo do tych 100Nm powinno sie dodać po 0,5 obrotu każda szpilke i problem z głowy już kilka lat
Możesz podać jaki model klucza został wykorzystany do dokręcenia głowicy ? Bardzo pożyteczny film.