Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

SKŁADAM SILNIK DO LANOSA NA FABRYCZNIE NOWYM BLOKU-TROCHĘ MECHANICZNEGO PORNO.



Siemanko
Dzisiaj trochę składania silniczka z Lanosa, podkreślam, że za kilka tygodni ten silnik rozbieramy znowu XD po teście docierania.
Te nowe części do lanoska to trochę gównolit i się zastanawiam czy nie zamowić innych jak już będzie turbo wpadało…
ZOBACZYMY.
Pozdro!

ZRZUTA NA LANOSA:
https://zrzutka.pl/e8zzzu

facebook
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Wsparcie kanału.
90 1910 1048 2123 4990 4252 0001
albo
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

Warsztat Profesora:
https://g.page/ProfesorChris?share

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

21 thoughts on “SKŁADAM SILNIK DO LANOSA NA FABRYCZNIE NOWYM BLOKU-TROCHĘ MECHANICZNEGO PORNO.

  1. Mistrzostwo świata! Połączenie muzyki klasycznej z ujęciami składania silnika, wzbudziło we mnie motywację, której w ostatnich czasach mi brakowało. Uwielbiam oglądać ludzi z taką pasją i oddaniem. Wielki szacun za włożoną pracę w ten materiał! 👏💪 Przy sonacie Bethowena ruszyłem powieką niczym wiewiór z Epoki Lodowcowej 😅 Pozdro Profesorze!

  2. A mnie na pracach ręcznych zwany po jakiejś reformie dumnie Zajęciami Praktyczno-technicznymi (które i tak nazywaliśmy robotami) nauczyli, że młotkiem stalowym to tylko po łbie od gwoździa można walić. Ale to było dawno, gdzieś za wczesnego Gierka.

  3. Bypass filter oleju ?
    PO CO GDY KTOS CHCE DBAC O SMAROWANIE I KONDYCJE MOTORU.
    FAKT ZE TO JEST , EMERGENCY GDY FILTER SIE ZAPCHA.
    A JAK KTOS JEST CENTUS TO NIECH PRZEDZIURAWI FILTER I BEDZIE MIAL TAKI SAM EFEKT.
    MOIM ZDANIEM ZADNYCH ZAWORKOW .
    CZYLI JAK DBASZ TAK MASZ .
    POZDRAWIAM CIE CRIS.
    MOIM ZDANIEM JESTES NAJLEPSZYM JAKO OSOBA POJEDYNCZA,Z WYKSZTALCENIEM I DOSWIADCZENIEM I CIAGLE SAMOEDUKUJACYM SIE MECHANIKIEM W POLSCE KTOREJ ZNAM,KTORY DZIEKUJE SIE SZCZERY WIEDZAC NIE PIERDOLAMI CO ZALEWAJA INTERNET Z DUPY WZIETE.
    BARDZO CIE CIEBIE I SZANUJE ZA TO ZE JESTES SKROMNYM CZLOWIEKIEM KTORY DZIEKUJE SIE SWOJA WIEDZAC PRAWDZIWKI OPARTA NA DOSWIADCZENIEM I EDUKACJI .
    CZEKALEM NA KOLEJNY ODCINEK.
    JESTES MOIM IDOLEM W DZIEDZINIE.POZDRAWIAM TOMEK Z SYRACUSE N.Y. USA

  4. Ładna pokrywa zaworów ostatnio wymieniałem uszczelke klawiatury i nie pomyślałem ze mogę własnie tak ładnie pomalować pokrywe >< da się to pomalować jak jest zalozona pokrywa ? xd

  5. Po skręceniu łożysk głównych wału, miałeś duży opór, przy obracaniu, to dokładnie widać, któreś łożysko trzyma, albo z braku luzu, albo panewka jest za długa. Poprawiłeś, jak ? W następnym filmie to wychodzi na jaw.

  6. W silniku skladanym do ostrego docierania uklad cylinder / tloki skladamy na "sucho" a przedtem myjemy woda z mydlem blok cylindrow po szlifie i honowaniu. Jezeli blok jest nowy to tez go myjemy w celu usuniecia resztek pasty honowniczej z cylindrow. Po dokladnym wysuszeniu cylindrow przecieramy je tylko szmata zamoczona w oleju. Tloki dostaja po kropli oleju z 4 stron na plaszcz, pierscieni nie smarujemy olejem.
    Podstawy walkow rozrzadu napelniamy olejem zeby ich nie przytrzec w momencie pierwszego rozruchu nim olej dojdzie z pompy, to samo pojemniki na olej pod krzywkami. Tyle uwag nasunelo mi sie co do ostrego docierania. Przerobka pod turbo wymaga kutych tlokow o obnizonym cisnieniu i uszczelki stalowej pod glowice Cometic a nie podwojnych uszczelek i przekladek, oczywiscie jesli ma to dluzej jezdzic.
    Powodzenia.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!