Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

WYMIANA PIERŚCIENI OD SPODU ??? Dużo ludzi mnie pyta.



Czy da się wymienić pierścienie od spodu silnika ?

============MOJA STRONA============https://www.facebook.com/garazowehobby/

===========POLEPSHATOR==========https://www.paypal.me/elbowgreasediy

===========INSTAGRAM===============https://www.instagram.com/elbowgreasediy/?hl=en

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

25 thoughts on “WYMIANA PIERŚCIENI OD SPODU ??? Dużo ludzi mnie pyta.

  1. Nie zgadzam się.Ja wyciągnąłem tłok przez obudowę filtra powietrza,nawet nie zrzucając miski i głowicy- wystarczy pokombinować trochę i dobrać odpowiednie klucze .

  2. Mam pytanko,problem z dymieniem dopadł i moją zieloną strzałe mazda 626 chodzi o to jak tak zajebi*cie dymi to po odkręceniu korka wlewu oleju to stamtąd dym powinien też iść czy nie koniecznie.Silnik pracuje cichutko i się zbiera.???

  3. Tłoka wyjąć się nie da, ale w przypadku obróconej panewki korbowej da się wymienić uszkodzony korbowód od spodu. Trzeba odkręcić natrysk oleju i przesunąć tłok na tyle żeby dało wyjąć się sworzeń przez otwór w bloku. Jest trochę zabawy z wyjęciem segera z tłoka, ale zaoszczędzamy czas i pieniądze zostawiając głowice na miejscu. Robiłem tak w 1,9 TDI PD i właśnie w 1,8turbo. W obu przypadkach wał był zatarty i do wymiany oraz uszkodzone korbowody. Wszystko da się zrobić od spodu po zrzuceniu skrzyni, a góry w ogóle nie trzeba dotykać.

  4. A w moim 1.8t lepiej szedł jak łącznik elastyczny wydechu miałem rozerwany… Ogolnie z dołu jest taki mulowaty i mocno macha kątem wyprzedzenia zaplonu… Katalizator?

  5. Skoro pierścienie są do wymiany to głowica przeważnie też jest do naprawy więc byle jaki remont. W BMW często są problemy z gwintami w kadłubie silnika przy dokręcaniu głowicy i może stąd taki pomysł by uniknąć problemu

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!