
WYMIANA PIERŚCIENI OD SPODU ??? Dużo ludzi mnie pyta.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Czy da się wymienić pierścienie od spodu silnika ?
============MOJA STRONA============https://www.facebook.com/garazowehobby/
===========POLEPSHATOR==========https://www.paypal.me/elbowgreasediy
===========INSTAGRAM===============https://www.instagram.com/elbowgreasediy/?hl=en
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
10W/40 na 5W/40…. Miód na moje uszy… Po co w ogóle ktoś przechodził na półsyntetyczny.
Nie zgadzam się.Ja wyciągnąłem tłok przez obudowę filtra powietrza,nawet nie zrzucając miski i głowicy- wystarczy pokombinować trochę i dobrać odpowiednie klucze .
Mam pytanie czy w citroen Xsara Picasso 1.6 8v 2000r czy można wymienić pierścienie od spodu???
kogos popierdolilo zeby tlok wyciagnac od cpodu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Ile byś wziął dodatkowo za robotę wymiany pierścieni mając już sciagnieta głowice? Wiadomo pierścienie +/- 200 a robota?
A panewki glowne w tych 1.8T da sie wymienic bez wyciagania walu? Po przez odkrecenie stopek wypchanie panewki pomagajac sobie krecac walem? cos ala jak w tym filmie tylko, ze tu mowao 1.8T. https://www.youtube.com/watch?v=nCJyneqJCKg
To jakby wymienić olej przez korek spustowy oleju. Wystarczy odwrócić auto do góry nogami
Da sie wymienic tak np tłok ? W silniku seata. 6l1 2002 1.4 16v BBY ? 🙁
Hhhe
Mam pytanko,problem z dymieniem dopadł i moją zieloną strzałe mazda 626 chodzi o to jak tak zajebi*cie dymi to po odkręceniu korka wlewu oleju to stamtąd dym powinien też iść czy nie koniecznie.Silnik pracuje cichutko i się zbiera.???
Czy to oznacza wymiane uszczelki pod glowica ?
problemy z pierścieniami tłokowymi How much cost to fix for kia picanto 2012 1.0 petrol car prices please. zl
Tłoka wyjąć się nie da, ale w przypadku obróconej panewki korbowej da się wymienić uszkodzony korbowód od spodu. Trzeba odkręcić natrysk oleju i przesunąć tłok na tyle żeby dało wyjąć się sworzeń przez otwór w bloku. Jest trochę zabawy z wyjęciem segera z tłoka, ale zaoszczędzamy czas i pieniądze zostawiając głowice na miejscu. Robiłem tak w 1,9 TDI PD i właśnie w 1,8turbo. W obu przypadkach wał był zatarty i do wymiany oraz uszkodzone korbowody. Wszystko da się zrobić od spodu po zrzuceniu skrzyni, a góry w ogóle nie trzeba dotykać.
A ja chciałbym jeszcze raz wymienić zawory bez ściągania głowicy. No bo w sumie już raz chciałem…
To tak jakbym chciał wymienic panewki przez głowice xd
Mega drut LPG jak zawsze
A ja juz przed obejrzeniem filmu pomyślałem No i znaleźli się wkońcu hardkory co od spodu pierścienie wymieniali . Myśle sobie SZacun
A w moim 1.8t lepiej szedł jak łącznik elastyczny wydechu miałem rozerwany… Ogolnie z dołu jest taki mulowaty i mocno macha kątem wyprzedzenia zaplonu… Katalizator?
A jak ta sonda świrowała? Pokazywała 0.00V czy miała jakieś poprawne parametry z zakresu 0.1-0.9V?
HA! Pierścienie nie…. Ale panewki główne wału wymieniłem od spodu BEZ WYCIĄGANIA WAŁU. WSZYSTKIE! 😛
A ja tam wymieniam pierścienie przez rurę wydechową:)
Myślę że komuś sie pojebały pierścienie z panewkami i stąd temat.
Hi hi od spodu ?
Fajnie by było tylko niekiedy by trzeba wycinać stopy głównych panewek.
Albo zakładać tłoki bez pierścieni.
Skoro pierścienie są do wymiany to głowica przeważnie też jest do naprawy więc byle jaki remont. W BMW często są problemy z gwintami w kadłubie silnika przy dokręcaniu głowicy i może stąd taki pomysł by uniknąć problemu
Za 20lat ludzie będą pytali jak zmienić pierścienie przez otwór od świecy zapłonowej 😂hehe Pozdrawiam