Więcej KM i Nm w PORSCHE – TAK TO SIĘ ROBI! Rozmawiamy z guru tuningu i napraw Boxerów!
Stęskniliście się za Piotrem i jego wiedzą tajemną nt. silników BMW & Porsche? No to oglądamy!
Tym razem odwiedzamy warsztat Piotra by porozmawiać o technologii, jaka stoi za silnikami Porsche i jej wykorzystaniu w podnoszeniu osiągów tych przepięknych i szybkich samochodów! Bo także w Porsche, apetyt na dodatkowe konie mechaniczne tylko rośnie i rośnie!
Rozmawiamy z Piotrem o różnicach w konstrukcji popularnych jednostek (na wypadek gdyby przyszła Wam ochota na swap), rozwoju technologicznym jaki dokonywał się w kolejnych latach, wreszcie – o podatności na tuning mechaniczny ale i błędach popełnianych przy modyfikacjach serduszek popularnych „prosiaków”.
Jak to u Piotra, z ekranu i głośników leją się szerokim strumieniem numery seryjne i wymiary poszczególnych komponentów silników, szczegóły dot osprzętu w poszczególnych jednostkach, wreszcie, wartości obrazujące skalę modyfikacji, jakie można przeprowadzić w jednostkach Porsche – w liczba ale i czysto subtelnych doznaniach! Bo potencjał – już trochę spojlerując treść odcinka – jest tu ogromny!
Piotr pokazał nam swój arsenał głowic, osprzętu czy nawet śrub do naprawy silników Porsche. Takiego magazynu pozazdrościło by mu niejedno ASO niemieckiej marki! Zobaczcie co obecnie tuninguje się, ale i naprawa w warsztacie Piotra; w kolejnych materiałach pokażemy składanie silnika Porsche od A do Z! Już teraz zapraszamy.
Pozostając przy materiale – w odcinku także szacunkowe koszty naprawy jednej, bardzo mocno i bezmyślnie uszkodzonego silnika. Złapiecie się za portfel!
Dobrego seansu
#porsche #engine #silniki #zepsuty #broken #failure #fix #boxer #tuning #upgrade przeróbka #modyfikacje #porsche #911 #cayman #carrera #dziura #korba #tłok #wał #panewki #samochodynazamowienie #globalmotors
————
👊 Subskrybuj Global Motors ➛ https://goo.gl/8V9AU3
📷 Instagram Adama ➛ https://www.instagram.com/adam_global…
📷 Instagram Marcina ➛ https://www.instagram.com/marcin_glob…
📮 Facebook ➛https://www.facebook.com/globalmoptors
🖥 Strona WWW ➛ https://globalmotors.pl/
🌐 Profil OTOMOTO ➛ https://globalmotors.otomoto.pl/
📞 Zadzwoń do nas: 792 201 202 / 731 301 300
📧 Napisz do nas: kontakt@globalmotors.pl
————
Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.
Naprawa Silnika Warszawa
Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,
Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.
Dobry bajer pół sukcesu 😉 Za ładnie to wszystko wygląda.
O Matko … gościu ma wiedze .. można by go słuchaćw nieskończoność! Ma On jakiś kanał na YT?
Dobry skubaniec takich ludzi się szanuje
Cool
Czy mogę poprosić namiar na Pana Piotra zakład mechaniki?
Piekny warsztat !! Fachowiec tak to mozna robic !👍👍👍💪💪💯💯
Wiadomo że te silniki są w autach służących do zabawy ale pytanie ile faktycznie mają przejechane te silniki. Po ilu kilometrach trzeba robić główny remont?
lubie słuchać tego pana, bo gada z sensem i ma wiedzę na temat alusilu, jego gadanie to tak jakby mi ktoś smarował miodem uszy i do tego nakładał na nie makaron. Cieszmy się bo w alusilu często są szlify naprawcze cylindrów, mówię o audi v8 ale widziałem też że wkładają tuleje żeliwne ale z różnym skutkiem. Na kanale M539 Restorations zatulejowali alpine b7 i już na pierwszej jeździe zatarło tłok w tulei bo jaja wyszły z tego tulejowania https://www.youtube.com/watch?v=vcScDeDV-14
Rewelacja. Zakres wiedzy tego Pana jest w prost niesamowitay. Poprawiać fabrykę na taką skalę tylko nieliczni potrafią
Fajny człowiek,mega fachowiec i widać że człowiek z pasją.
Dziękujemy że jest wśród nas.
Może dowiemy sie dlaczego silniki V8 porshe uchodzą za bardzo awaryjne
Można prosić o link do strony Pana Piotra warsztatu ?
Genialny odcinek, świetna porcja wiedzy idealnie się tego słucha, ale na miłość boską zróbcie coś z tym kamerzystą.. macha tą kamerą przybliża oddala chaotycznie się z nią obchodzi, zero płynności i możliwości zobaczenia o czym opowiada Pan Piotr, zamiast oddalać i przybliżać wystarczy zbliżyć się fizycznie z kamerą, będzie to wyglądać naturalniej i przyjemniej a tak co chwile chaos w obrazie.
Szacunek. Chciałbym oddać moje 3.2 z serii G w takie ręce w celu uszczelnienia i konserwacji ale rachunek mógłby mnie zmieść z planszy…
Niestety nowej Panamery gts (lifting 390KM) nikt w Polsce nie chipuje. Blokada z fabryki …
synuś dużo szybsza… 😅🤣🤣🤣😉
Można gdzieś pana Piotra znaleźć. FB czy coś
Gdzie jest M3 e92
No Pan Piotr nie ma zbyt dobrych opinii na temat remontów silników. Bierze małe pieniądze w porównaniu do innych firm ale i silniki po remoncie krótko żyją. Problemy z dochodzeniem swoich praw.
I zaraz mi się przypomina filmik https://youtube.com/shorts/ym9r4v4XfSg?feature=share
Zmartwił mnie Pan Piotrek . Mam 997.1. Z silnikiem 3.8 w manualu. Posiadam to auto juz prawie 9 lat . Żadnych problemów na razie , ale jak zobaczyłem ta korbę co wylazla przez blok to masakra …
Dziękujemy Panie Piotrze za bezcenną edukację!
Ten chłop to taki coobcio za 20 lat😊
Niewątpliwe Pan Piotr ma wiedze, wymiary rzuca z głowy, ciekawie mówi o swojej pracy. Powiem też że dawno nie słyszałem aby ktoś z taką wiedzą wypowiadał się na temat silników Porsche, a te samochody cięzko się naprawia, bo serwis drogi a części jeszcze droższe. Szkoga że Adam nie zapytał czy zdarzały się Panu Piotrowi wpadki i czy silniki wracały i co było przyczyną, znalazłem też o jego firmie troche negatywnych opinii, może to tylko jednostkowe przypadki ale ludzie to nagłąśniali. Genaralnie folm się bardzo podobał.
Wow ale pasjonat mechanik kozak ❤
Pierwsze słyszę by ktoś narzekał na drgania silnika przeciwsobnego.
Kur…. Takich Piotruśów to każdy chciałby jak najwięcej oddając samochód do naprawy. JEDZIESZ ODDAJESZ ODBIERASZ PŁACISZ I JEZDZISZ . Kozak gość ,podziwiam za wielką wiedzę w temacie ,pozdrawiam
Piotr ma lep jak sklep. Niesamowita widzą. Porsche powinno przed nim klękać.
👌👍
Po tym odcinku poleciała subskrypcja ze względu na Piotrka. Chłop robi robotę na poziomie światowym 🙂
Gdzie ty się chował
no i na ten odcinek czekałem, fajnie jakby troche wiecej o silniku "MA" było, zaciekawiło mnie to, że z 3.8 można na 4.0 zrobić w 997.2, bo taki mam 😉
Black Magic
Mistrz Świata
Czy to prawda ze z mercedesem byla sciema i chcieli oddac kase??
PORSZ jest dla tempych rozpaćkanych nudnych dziewóch, które śmieją się dokładnie tak samo durnie jak ten w czarnym dresie….pieje jak dziwek
Gość się zna ale legenda Porsche napompowana sztucznie jak balon i niestety jebie szrotem. Ale da wybrać perełkę jak i w BMW ale ogólnie to mit że porsche się nie psuje. Ich awaryjność Mała opiera się na znikomych przebiegach ..
Twardy gość, pracowałem z chłopakami z pod Nowego Sącza dla nich niema nic niemożliwego…
fachowiec bez dwoch zdań. Czy zajmuje sie Pan tylko silnikami porsche ? odswiezenie sprawnego m54b30 po ok 400 000km by mnie interesowalo 🙂 pozdrawiam
Zamyka blok
RAM był uderzony w ramę
Super tematy wiecej poprosze
Panowie, zróbcie odcinek o BMW 3 G20 tak jak fajnie zrobiliscie o F90.
nareszcie odcinek który się ogląda 😉
co za wiedza o tych silnikach, gość jest lepszy niż ASO, gratulacje
Proponował bym zrobić osobny odcinek o v8 Porsche 4.5 i 4.8 na przykład usterki, modyfikacje oczywiscie z Panem Piotrem.
Jestem pod wrażeniem ogromnej wiedzy Pana Piotra, aż miło posłuchać. Prawdziwy fachowiec w każdym calu!