Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

VW GOLF V REMONT SILNIKA – Oleje Long Life cichy zabójca SILNIKA



Witam w dzisiejszym odcinku chciałbym pokazać Wam jedną z przyczyn dużego poboru oleju w silniku
I nie są to uszczelniacze zaworowe 🙂 🙂 🙂
Zapraszam

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

26 thoughts on “VW GOLF V REMONT SILNIKA – Oleje Long Life cichy zabójca SILNIKA

  1. Remontowałem taki silnik samemu, przy czym jeśli chodzi o mechanikę to jestem raczej amatorem ale chociaż na pomiarówce się znam i miałem czym pomierzyć. Złożyłem na pierścieniach 2 częściowych. Autko chodzi jak narazie, oleju poszło jakieś 0,2 na 6000km, może dlatego że spierdoliłem coś a może dlatego że trochę autostradą gonie powyżej 140. Jedyny problem to była głośna praca bo spec od głowicy spartolił popychacze i musiałem sam robić jeszcze raz. Silnik chodzi teraz ciszej jednak na zimnym zawsze coś stuknie. Wygląda że stuka dosłownie 1 popychacz, wynika to z częstotliwości. Moja teoria jest taka że na dłuższym postoju w układzie olejowym pomiędzy pompą oleju a filtrem na postoju olej przecieka przez pompę do miski i tworzy się coś w rodzaju bąbla powietrznego, który po uruchomieniu pompa pcha na popychacz – niedoróbka konstruktora przepływów. Jeden popychacz dłużej się napełnia i stąd stukanie.

  2. Piękna profesjonalna robota! Ale z drugiej strony robota której sensu trochę nie rozumiem. To wygląda na Golfa V, czyli auto już trochę wiekowe. Osobiście pchnąłbym to do ludzi, chyba że brał już ponad pół litra na tysiąc

  3. Mozna zauwazyc ciekawą zaleznosc nie tylko w tym przypadku ale i profesor cris robił rozbiorke tego silnika ze najbardziej usyfiony jest 4 cylinder. Dleczego ? bo do niego wchodzi króciec w kolektorze dolotowym łaczący odme z dolotem przed przepustnicą. Powstaje wiec nadmiar oleju na 4 tym cylindrze, piercien nie daje rady sciagnąc wszystkiego w dól silnika a reszta idzie w wydech.

  4. Cześć mam pytanie mam 1.6mpi w audi a3 8l 2001 AVU ZACZOL DYMIC NA NIEBIESKO podejrzewam pierścienie olejowe podobno można dobrać z nowszego 1.6 są innej konstrukcji i sprawdzają się lepiej podobno masz jakieś zdanie na ten temat?

  5. Nangar powoduje olej słabej jakośc lub nie zgodny z danym silnikiem , odparowuje i przez odma trafia do do mieszanki powodując Nangar. Drugi przypadek jeśli jakiś debil leje Long laif i jeździ na tym 50tys km. Sam olej Long laif nie psuje silnika jeśli wymienia się go jak zwykły olej bo takim jest tylko producent robi naiwniakow A oni siebie stąd takie remonty. Material super tylko tytuł bym dał nie wieszczcie w Long laif bo ten daje do myślenia że to super zły olej niszczący silniki

  6. Co powiesz na wymianę oleju w silniku 1.5 tsi 150 km
    0w20 z norma vw 508 olej co 10 tys km.
    Producent także pisze o alternatywie 5w30 504
    Skoda octavia 2020 IV generacji.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!