Witam w dzisiejszym odcinku chciałbym pokazać Wam jedną z przyczyn dużego poboru oleju w silniku
I nie są to uszczelniacze zaworowe 🙂 🙂 🙂
Zapraszam
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Remontowałem taki silnik samemu, przy czym jeśli chodzi o mechanikę to jestem raczej amatorem ale chociaż na pomiarówce się znam i miałem czym pomierzyć. Złożyłem na pierścieniach 2 częściowych. Autko chodzi jak narazie, oleju poszło jakieś 0,2 na 6000km, może dlatego że spierdoliłem coś a może dlatego że trochę autostradą gonie powyżej 140. Jedyny problem to była głośna praca bo spec od głowicy spartolił popychacze i musiałem sam robić jeszcze raz. Silnik chodzi teraz ciszej jednak na zimnym zawsze coś stuknie. Wygląda że stuka dosłownie 1 popychacz, wynika to z częstotliwości. Moja teoria jest taka że na dłuższym postoju w układzie olejowym pomiędzy pompą oleju a filtrem na postoju olej przecieka przez pompę do miski i tworzy się coś w rodzaju bąbla powietrznego, który po uruchomieniu pompa pcha na popychacz – niedoróbka konstruktora przepływów. Jeden popychacz dłużej się napełnia i stąd stukanie.
Piękna profesjonalna robota! Ale z drugiej strony robota której sensu trochę nie rozumiem. To wygląda na Golfa V, czyli auto już trochę wiekowe. Osobiście pchnąłbym to do ludzi, chyba że brał już ponad pół litra na tysiąc
Było rypane 30000 i stoją jakby zrobił na longlifie 10000 to by na pewno nie stały pierścienie więc taki olej nie zabija silnika tylko głupota właściciela pojazdu OT co
Mozna zauwazyc ciekawą zaleznosc nie tylko w tym przypadku ale i profesor cris robił rozbiorke tego silnika ze najbardziej usyfiony jest 4 cylinder. Dleczego ? bo do niego wchodzi króciec w kolektorze dolotowym łaczący odme z dolotem przed przepustnicą. Powstaje wiec nadmiar oleju na 4 tym cylindrze, piercien nie daje rady sciagnąc wszystkiego w dól silnika a reszta idzie w wydech.
Cześć mam pytanie mam 1.6mpi w audi a3 8l 2001 AVU ZACZOL DYMIC NA NIEBIESKO podejrzewam pierścienie olejowe podobno można dobrać z nowszego 1.6 są innej konstrukcji i sprawdzają się lepiej podobno masz jakieś zdanie na ten temat?
Nangar powoduje olej słabej jakośc lub nie zgodny z danym silnikiem , odparowuje i przez odma trafia do do mieszanki powodując Nangar. Drugi przypadek jeśli jakiś debil leje Long laif i jeździ na tym 50tys km. Sam olej Long laif nie psuje silnika jeśli wymienia się go jak zwykły olej bo takim jest tylko producent robi naiwniakow A oni siebie stąd takie remonty. Material super tylko tytuł bym dał nie wieszczcie w Long laif bo ten daje do myślenia że to super zły olej niszczący silniki
Co powiesz na wymianę oleju w silniku 1.5 tsi 150 km 0w20 z norma vw 508 olej co 10 tys km. Producent także pisze o alternatywie 5w30 504 Skoda octavia 2020 IV generacji.
A może pytałeś wlasciciela czy zanim zdecydował się na remont, stosował jakas chemie wcelu zmniejszenia brania oleju? Jakieś płukanki, zalewanie cylindrów naftą, albo innym xadosem…..
A mam pytanko, do odkręcenia śrub głowicy jaki w końcu klucz, bo klucz imbusowy CV 50 za mały , a CV 55 za duży, czy jakiś inny ma być może?
Remontowałem taki silnik samemu, przy czym jeśli chodzi o mechanikę to jestem raczej amatorem ale chociaż na pomiarówce się znam i miałem czym pomierzyć. Złożyłem na pierścieniach 2 częściowych. Autko chodzi jak narazie, oleju poszło jakieś 0,2 na 6000km, może dlatego że spierdoliłem coś a może dlatego że trochę autostradą gonie powyżej 140. Jedyny problem to była głośna praca bo spec od głowicy spartolił popychacze i musiałem sam robić jeszcze raz. Silnik chodzi teraz ciszej jednak na zimnym zawsze coś stuknie. Wygląda że stuka dosłownie 1 popychacz, wynika to z częstotliwości. Moja teoria jest taka że na dłuższym postoju w układzie olejowym pomiędzy pompą oleju a filtrem na postoju olej przecieka przez pompę do miski i tworzy się coś w rodzaju bąbla powietrznego, który po uruchomieniu pompa pcha na popychacz – niedoróbka konstruktora przepływów. Jeden popychacz dłużej się napełnia i stąd stukanie.
Piękna profesjonalna robota! Ale z drugiej strony robota której sensu trochę nie rozumiem. To wygląda na Golfa V, czyli auto już trochę wiekowe. Osobiście pchnąłbym to do ludzi, chyba że brał już ponad pół litra na tysiąc
Czy olej 0 W30 to olej long life czy występują dwa rodzaje tego oleju??? Long i Nie Long?..??? W aucie mam Long A na fakturze tylko 0W30????
Mozna wiedzieć jaki kosz z robocizną wyszedł?Szykuje sie do remontu takiego silnika.Pozdrawiam
Było rypane 30000 i stoją jakby zrobił na longlifie 10000 to by na pewno nie stały pierścienie więc taki olej nie zabija silnika tylko głupota właściciela pojazdu OT co
Mozna zauwazyc ciekawą zaleznosc nie tylko w tym przypadku ale i profesor cris robił rozbiorke tego silnika ze najbardziej usyfiony jest 4 cylinder. Dleczego ? bo do niego wchodzi króciec w kolektorze dolotowym łaczący odme z dolotem przed przepustnicą. Powstaje wiec nadmiar oleju na 4 tym cylindrze, piercien nie daje rady sciagnąc wszystkiego w dól silnika a reszta idzie w wydech.
Cześć mam pytanie mam 1.6mpi w audi a3 8l 2001 AVU ZACZOL DYMIC NA NIEBIESKO podejrzewam pierścienie olejowe podobno można dobrać z nowszego 1.6 są innej konstrukcji i sprawdzają się lepiej podobno masz jakieś zdanie na ten temat?
Witam. Olej long-live -short live for you engine?????
Nangar powoduje olej słabej jakośc lub nie zgodny z danym silnikiem , odparowuje i przez odma trafia do do mieszanki powodując Nangar. Drugi przypadek jeśli jakiś debil leje Long laif i jeździ na tym 50tys km. Sam olej Long laif nie psuje silnika jeśli wymienia się go jak zwykły olej bo takim jest tylko producent robi naiwniakow A oni siebie stąd takie remonty. Material super tylko tytuł bym dał nie wieszczcie w Long laif bo ten daje do myślenia że to super zły olej niszczący silniki
Ja zawsze powtarzam klientom "Olej long life można stosować jak się zmienia max co 10tys km".
mam ten sam silnik i u mnie wszystko dziala jak nalezy, uzywam oleju Hyundai Xteer do ochrony silnika
Mam pytanie co mierzyłeś na tłokach?
Tylko co on mierzył
szkoda, że prawdziwych fachowców dostrzega się w tak małym stopniu na youtube
Płukanka albo dwie….
fajny film moze teraz o silnikach bmw
Jaki koszt remont z częściami z robociazna
Co powiesz na wymianę oleju w silniku 1.5 tsi 150 km
0w20 z norma vw 508 olej co 10 tys km.
Producent także pisze o alternatywie 5w30 504
Skoda octavia 2020 IV generacji.
Jak zwykle super filmik. Jestem pod wrażeniem Twojego warsztatu. I nie mam tu na myśli garażu i jego wyposażenia. Tak trzymaj.
znany jest pobór oleju przed remontem? Tutaj to wygląda na 1L, 1,5L na 1000km?
Paweł, luz między tłokiem a cylindrem. Tylko, że tłok jest trochę jajowaty. Od nowości. Jest owalem. Film ciekawy i edukacyjny. Pozdr. M.
Oszczednosc za LL sie zemscila.Jaki koszt naprawy?
A może pytałeś wlasciciela czy zanim zdecydował się na remont, stosował jakas chemie wcelu zmniejszenia brania oleju? Jakieś płukanki, zalewanie cylindrów naftą, albo innym xadosem…..
Czyli tłoki są zadowolone teraz 😀
Miałem iść spać a tu proszę. 👏Panie będzie śmigał jak raketa 🚀 Pozdrowionka z Århus 👍Roberto