Pytanie, które najczęściej pada w Naszym warsztacie to: ile kosztuje remont silnika? Postaramy się odpowiedź Wam dzisiaj na to pytanie. Zapraszamy na kolejny odcinek V8 Customs!
———————————-
Zapraszamy do naszego warsztatu:
Tel. 576570302
V8 Customs Polska
#ilekosztujeremontsilmika #remontsilnika #v8customs #bioxyd #stance #stancenation #bmwtuning #naprawa silnika
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
5 thoughts on “V8 Customs #132 – Ile kosztuje remont silnika?”
Siema. Ja z takim pytaniem. Załóżmy że mam silnik bmw n53. 230xxxkm. Nie chla więcej niż 1litr oleju na 7-8 tysięcy kilometrów-czyli zgodnie z normami bmw jest git. Pali od strzała w każdej temperaturze. Czeka mnie wymiana rozrządu, sprzęgła z dwumasą włącznie. Filtr oleju sprawdzam po każdej zmianie oleju – samodzielnej czy tez zleconej. Leję 5w40 – nie z marketu…. Ale związałem się z autem na co najmniej 5 lat – I zastanawiam się czy warto było by rozebrać ten motor i odświeżyć/sprawdzić co się tylko da? Czy jeździć I obserwować? Check za mojej kadencji nigdy się nie zapalił – ale jak wiemy przy przebiegach i ciężkiej nodze silnik potrafi w pewnym momencie zaprotestować. Czy weryfikacja / ogarnięcie – sprawnego silnika ma rację bytu? A może zwyczajnie dalej zmieniać olej co góra 10k, dbać i jeździć?… Do tej pory wszystko co z auta wyciągam na wymianę jest częścią fabryczną – 12sto letnią…. Pozdrawiam majstrów – i jak coś to nie pytam o koszty 🙂
Panowie, a wymiana tłoka w przypadku Piston Slapa w silniku V6? Mam na myśli samą robociznę i dokładnie silnik KV6 z MG ZT / Rovera 75. Części – z tego co widzę – nie przerażają ceną ale nie wiem ile kosztuje robocizna.
Siema. Ja z takim pytaniem. Załóżmy że mam silnik bmw n53. 230xxxkm. Nie chla więcej niż 1litr oleju na 7-8 tysięcy kilometrów-czyli zgodnie z normami bmw jest git. Pali od strzała w każdej temperaturze. Czeka mnie wymiana rozrządu, sprzęgła z dwumasą włącznie. Filtr oleju sprawdzam po każdej zmianie oleju – samodzielnej czy tez zleconej. Leję 5w40 – nie z marketu…. Ale związałem się z autem na co najmniej 5 lat – I zastanawiam się czy warto było by rozebrać ten motor i odświeżyć/sprawdzić co się tylko da? Czy jeździć I obserwować? Check za mojej kadencji nigdy się nie zapalił – ale jak wiemy przy przebiegach i ciężkiej nodze silnik potrafi w pewnym momencie zaprotestować.
Czy weryfikacja / ogarnięcie – sprawnego silnika ma rację bytu? A może zwyczajnie dalej zmieniać olej co góra 10k, dbać i jeździć?… Do tej pory wszystko co z auta wyciągam na wymianę jest częścią fabryczną – 12sto letnią…. Pozdrawiam majstrów – i jak coś to nie pytam o koszty 🙂
Panowie, a wymiana tłoka w przypadku Piston Slapa w silniku V6? Mam na myśli samą robociznę i dokładnie silnik KV6 z MG ZT / Rovera 75. Części – z tego co widzę – nie przerażają ceną ale nie wiem ile kosztuje robocizna.
Witam Panowie taki mechaników jak wy należy szanować pozdrawiam
Remont M54B30 u was 14 tys bez rozrządu. 30 tys km i dalej jeździ, więc zajebista robota.
Pozdrawiam,
Zielone E46 😀
Płukanka przy każdej zmianę oleju jest według was bezpieczna dla "zajebistego" m54b22? Nagar po "copstrolu"