Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
47 thoughts on “Uważaj co kupujesz! Najlepsze i najgorsze silniki w BMW – poradnik.”
300 000 kilometrów brzebiegu to jakiś wyczyn? AAAA TO PRZECIEZ BMW.
Nakryjcie kocem i grzejcie termoforem tyle macie pojęcia i docieraniu 🤣🤣🤣 . Olej se możesz wymieniać po 1000 km czy po 100km wymieniać jak żeś coś pozostawiał po remoncie. DOCIERAŁO TO SIĘ ŻUKA🤣😂 Nysę stara, malucha o fiacie I polonezie już nie wspomnę.😁 Do waszych mały szarych komórek dziś silniki są tak wykonane ich części pasownie i w takich tolerancja że docierać to możecie olej i kierowcę. 🤣🤣😂😂 a silniki są do bani bo są z guwnolitu tyle w temacie. Od cała zagwozdka 🤔
Ja spotkałem e38 i e65 benzyny v8 które miały ponad milion km przejechane bez remontu silnika potem ta jakość spadała już…..ja wymieniam w benzynie co 10tys km mi jakoś BMW nigdy oleju nie brało ,a czytam bzdury , że v8 benzyna bierze ,bo musi brać z litra na 10tys km bzdura fchuj tak samo auta z turbiną nie gasi się od razu po jeździe tylko trzeba odczekać chwilę na wolnych żeby turbina wystygła. O każdy silnik należy dbać olej,odma itp …
sgate hmmmm , Panowie chodzi o wastegate i hałas na zimnym tylko , N20 2,0l jak i N13 1,6l mają podobny problem. A co do Peugeota 307 w benzynie to proszę sobie poczytać o różnicach w 1,6 THP , 1,6 , 120i to N20 czyli 2 litry to konstrukcja BMW a Peugeotech są 1,6 . Generalnie 23 minuty opowiastek w PUB-ie przy piwku bez konkretów.
Problem jest taki, ze nowe auta silniki się zacierają przy przebiegu 20,30,50 czy 80tys km, gdzie są serwisowane wg zaleceń producenta i to jest sytuacja niedopuszczalna.
Panowie kiedyś producenci podchodzili do tematu inaczej, była jakość a nie taśmowa produkcja, teraz jak to nawet mówili w Top Gear że gdyby Mercedes robił takie auta jak te beczki to prawdopodobnie już firma by była bankrutem bo auta były pancerne. Pozdrawiam.
Początkowo wydawało sie kabaretowo, ale z czasem jednak Panowie mają coś do powiedzenia. Są naturszczykami, ale jednak wydają się kompetentni. Jak klasyk mawiał Nobla z literatury nie wezmą, ale warto posłuchać.
Jak wymieniać olej to maksymalnie co 10 tys. km. Po takim przebiegu olej drastycznie traci swoje właściwości. Jest o tym eksperyment na kanale Profesora Chrisa.
530i, zf5hp, e39, 320000km nalotu, olej zmieniany co 10 k, spalanie pokazywane przez komp w trybie do okola komina 9.1l/100, jazda po polskich drogach przepisowo do 90 km/h spalanie 7,1l, niemieckie autoatrady 15-16l/100 powyzej 180 km/h, myslalem nad zmiana bo ruda tanczy jak szalona,🤣 ale mnie nie pocieszyliscie tymi spalaniami, wiec raczej bedzie blacharka a nie nowa fura
Z tymi wymianami oleju to panowie dobrze mówią ale nie oszukujmy się, ktoś kto kupuje nowe auto i ma zamiar oddać je po 2 albo 3 latach ma to w d….., mogę se wymieniać olej i dbać o takie auto jeśli już na początku wiem ze bede je trzymał ze 10 lat, a te wszystkie lizingowane auta niestety maja tylko jeździć z jak najmniejszym wkładem🤷♂️
Mam 2 pytania: co jest potencjalnie mniej awaryjne i bardziej warte polecenia- 540i z przebiegiem 150 tys. km, czy 540d z przebiegiem 200 tys. km oraz prośba o ocenę żywotności/ awaryjności M550d Quad Turbo Diesel G30.
Mam 335i f30, leję Amsoil 5w40 co 10 tys., wymiana oleju w skrzyni co 20 tys. i od 5 lat żadnych usterek. Takie podstawy to możecie tłumaczyć typowym tłukom.
niestety kompletnie chaotyczny materiał, o wszystkim i o niczym, szkoda czasu na takie coś … Panowie uczcie się jak przekazywać wiedzę, może pooglądajcie inne kanały na youtube ? Zmieńcie tytuł filmu na: "Luźna pogawędka o BMW i awaryjności – rozmowa bez planu" i nikt nie będzie miał pretensji.
tak was słucham i się zastanawiam czy macie pojęcie o czym mowicie. JAKIE 3-4 TYS ZA CZEŚCI DO N47????!!!!! kurwa chłopaki przygotujcie sie do tematu ktory omawiacie bo wstyd jak chuj!!!! pierdolenie takie że maskara
300 000 kilometrów brzebiegu to jakiś wyczyn? AAAA TO PRZECIEZ BMW.
2L przy 160 jara 11 bez problemu
Pjerdolicie jak przy 0.5 l żytniej.
Zero zwjazku z tematem filmu.
KOCHANI TROCHĘ SŁABO A O SILNIKU 4 L D
Wiedzę macie ale nie umiecie jej przekazać. Skaczecie po tematach jak pchła po psie …do poprawy agenda😊
Lanie wody, bo właśnie od e90 i e 60 są same hujnie.
Zajmuje się diagnostyka od 15 lat. I dalej śmigam M54b30.
A z v8 4.4 to tylko bez vanosow
Nakryjcie kocem i grzejcie termoforem tyle macie pojęcia i docieraniu 🤣🤣🤣 . Olej se możesz wymieniać po 1000 km czy po 100km wymieniać jak żeś coś pozostawiał po remoncie. DOCIERAŁO TO SIĘ ŻUKA🤣😂 Nysę stara, malucha o fiacie I polonezie już nie wspomnę.😁 Do waszych mały szarych komórek dziś silniki są tak wykonane ich części pasownie i w takich tolerancja że docierać to możecie olej i kierowcę. 🤣🤣😂😂 a silniki są do bani bo są z guwnolitu tyle w temacie. Od cała zagwozdka 🤔
Ja spotkałem e38 i e65 benzyny v8 które miały ponad milion km przejechane bez remontu silnika potem ta jakość spadała już…..ja wymieniam w benzynie co 10tys km mi jakoś BMW nigdy oleju nie brało ,a czytam bzdury , że v8 benzyna bierze ,bo musi brać z litra na 10tys km bzdura fchuj tak samo auta z turbiną nie gasi się od razu po jeździe tylko trzeba odczekać chwilę na wolnych żeby turbina wystygła. O każdy silnik należy dbać olej,odma itp …
Obszczymurki
Amatorzy z chęcią lansu
Co drugie słowo, dokładnie
Ile można pierdolic o niczym?
Rozmowa jak pod budką z piwem. Zero profesjonalizmu .
Bardzo mało profesjonalnie, mało konkretów, dużo schodzenia na tematy poboczne, nie podobało mi się
Posiadam BMW E39 530dA, silnik M57B30, 2002 r. Automat 193 KM. Przebieg 343.000 km. Czy to dobry silnik?
sgate hmmmm , Panowie chodzi o wastegate i hałas na zimnym tylko , N20 2,0l jak i N13 1,6l mają podobny problem. A co do Peugeota 307 w benzynie to proszę sobie poczytać o różnicach w 1,6 THP , 1,6 , 120i to N20 czyli 2 litry to konstrukcja BMW a Peugeotech są 1,6 . Generalnie 23 minuty opowiastek w PUB-ie przy piwku bez konkretów.
Idźcie na drzewo pieprzycie beż sensu nic z tych waszych wywodów nie wynika.
Problem jest taki, ze nowe auta silniki się zacierają przy przebiegu 20,30,50 czy 80tys km, gdzie są serwisowane wg zaleceń producenta i to jest sytuacja niedopuszczalna.
Panowie kiedyś producenci podchodzili do tematu inaczej, była jakość a nie taśmowa produkcja, teraz jak to nawet mówili w Top Gear że gdyby Mercedes robił takie auta jak te beczki to prawdopodobnie już firma by była bankrutem bo auta były pancerne. Pozdrawiam.
Moje B47 w dwu tonowej budzie, Pierwsza wymiana oleju po pięciu latak i 55k🙁, auto ma się dobrze i do tej pory nalatalo 145k👍
Pozdro
Pytanie chce kupić x3 XDrive28i 6 Cilinder Panodak/Sportleder/Xenon 142dkm 259pk! Czy silniki są awaryjne ?
czy wystarczy też np że odpali się auto i zostawi na 10 min ?
Tutul artykułu do tego co mówicie nie ma się nic do siebie porażka
Początkowo wydawało sie kabaretowo, ale z czasem jednak Panowie mają coś do powiedzenia. Są naturszczykami, ale jednak wydają się kompetentni. Jak klasyk mawiał Nobla z literatury nie wezmą, ale warto posłuchać.
Jaki szukać silnik w X1 2017 i młodsze??
Straszne pajace z was . Zamiast mówić konkrety to pierdolicie glupoty
Tragedia.. zajmijcie się oszustwem w salonie MB, bo w tej tematyce jest bardzo słabo 😂
Dlaczego w Ferrari wymienia się olej po 30000 tys?
Tytuł nutki na wejściu poproszę.
Ale wy narzekacie ja pierdzile
Nadal jestem w tym samym punkcie, nic się nie dowiedziałem. Zachwalacie b28 (X40i) a na niemieckich forach jest dużo złych opinii
Dużo pitolenia tak naprawdę o niczym, a konkretnych informacji niewiele.
Jak wymieniać olej to maksymalnie co 10 tys. km. Po takim przebiegu olej drastycznie traci swoje właściwości. Jest o tym eksperyment na kanale Profesora Chrisa.
530i, zf5hp, e39, 320000km nalotu, olej zmieniany co 10 k, spalanie pokazywane przez komp w trybie do okola komina 9.1l/100, jazda po polskich drogach przepisowo do 90 km/h spalanie 7,1l, niemieckie autoatrady 15-16l/100 powyzej 180 km/h, myslalem nad zmiana bo ruda tanczy jak szalona,🤣 ale mnie nie pocieszyliscie tymi spalaniami, wiec raczej bedzie blacharka a nie nowa fura
Trzeba nauczyc sie jednego premium=leasing
Ja mam f10 2015 rok 2.0 d z nalotem 440.000km i nie ruszałem silnika ale olej co 10k. Powinni mojego pokazywać jako przykład ile one mogą 🤣
Z tymi wymianami oleju to panowie dobrze mówią ale nie oszukujmy się, ktoś kto kupuje nowe auto i ma zamiar oddać je po 2 albo 3 latach ma to w d….., mogę se wymieniać olej i dbać o takie auto jeśli już na początku wiem ze bede je trzymał ze 10 lat, a te wszystkie lizingowane auta niestety maja tylko jeździć z jak najmniejszym wkładem🤷♂️
Ja mam b47 118d nalatane ponad 370 tyś brak problemów, stosuję złotą zasadę wymiana oleju co 10-13 tyś km
Turbo głąby bez turbin
Mam 2 pytania: co jest potencjalnie mniej awaryjne i bardziej warte polecenia- 540i z przebiegiem 150 tys. km, czy 540d z przebiegiem 200 tys. km oraz prośba o ocenę żywotności/ awaryjności M550d Quad Turbo Diesel G30.
Mam 335i f30, leję Amsoil 5w40 co 10 tys., wymiana oleju w skrzyni co 20 tys. i od 5 lat żadnych usterek. Takie podstawy to możecie tłumaczyć typowym tłukom.
czy bambry w tych czasach juz nie mowia qrwa, qrwa, ej qrwa ej?
Szkoda czasu na oglądanie tego materiału
Jednym słowem, bmw nie robi juz dobrych silników
Bo jak zrobili silnik z łańcuchem od rower to tak jest
niestety kompletnie chaotyczny materiał, o wszystkim i o niczym, szkoda czasu na takie coś … Panowie uczcie się jak przekazywać wiedzę, może pooglądajcie inne kanały na youtube ?
Zmieńcie tytuł filmu na: "Luźna pogawędka o BMW i awaryjności – rozmowa bez planu" i nikt nie będzie miał pretensji.
tak was słucham i się zastanawiam czy macie pojęcie o czym mowicie. JAKIE 3-4 TYS ZA CZEŚCI DO N47????!!!!! kurwa chłopaki przygotujcie sie do tematu ktory omawiacie bo wstyd jak chuj!!!! pierdolenie takie że maskara