
Diagnostyka i naprawa Honda Civic – Retro Garaż #17
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Tym razem zobaczycie jak przeprowadzić diagnostykę w Hondzie Civic VI generacji z roku 1999, która nie jest wyposażona w 16 pinowe złącze serwisowe. Do zrobienia tak zwanej “samodiagnostyki” nie będziemy potrzebować kabli, komputerów, czujników, a jedynie zwykły spinacz biurowy. Dodatkowo zobaczycie jak naprawiam usterkę odpowiedzialną za przejście silnika w tryb awaryjny (check engine), a dokładniej co kryje się za błędem numer 41.
Lista błędów dla Honda Civic:
http://s6.ifotos.pl/img/KodyHonda_qxraapx.jpg
Zapraszamy do subskrypcji kanału Retro Garaż, aby nie przegapić kolejnych odcinków.
• Subskrybuj kanał : https://www.youtube.com/channel/UCSn6a86HTpCSYho37izANnw
• Facebook: https://www.facebook.com/GarazRetro/
•Instagram: https://www.instagram.com/brzoza_garage/
•Sklep Retro Garaż: https://retrogaraz.cupsell.pl/
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
a co jak są dwie lub więcej usterek jednocześnie?
A jak ma ktos problem z abesem ? Honda prelude 5
Pokaż jak zdiagnozować układ kiedy niewyświetlane są żadne kody, a to częsty problem hondy starszych roczników chec engine nie świeci a honda nie pali z dnia na dzień, wtedy zostaniesz specjalistą.
też mam błąd 41 dzięki za poradę.w coupe 97 r.kostka jest po lewej przy bezpiecznikach.
Miga bez przerwy.
Ja mam hondę Civic VI 5D HB z 1998 gdzie znajduje się wejście diagnostyczne
A w mojej hondzie Civic 96 5d miga SRS a nie CeckEngin i wymiguje kod 51, którego nie ma na liście i co mam o tym sądzić?
Da się taki test zrobić samemu w hondzie civic VII generacji (2005)?
Mam ten sam problem tylko że za katalizatorem . Kupiłem używaną od takiego samego silnika . Tylko przewody były z kostki wyciągnięte i nie wiem jak je wsadzić prawidłowo w kostkę. Ktoś podpowie
Ale jak ładnie się sonda odkrecila xd
Mam dwie niebieski te kostki której zrobić zwerke
W tej samej generacji civica w nadwoziu MB złącze schowane jest za plastikiem koło schowka 😉
niestety nie ma listy błedów.
Co jeżeli check miga bez przerwy?
Co jeżeli po podłączeniu zworki szyfr pokazuje mi kontrolka abs a check po prostu miga, sugerować się szyfrem kontrolki abs?
dobrze zrobione, czytelne bez zbędnego bla bla bla. Dopiero uczę się hondy. pozdrawiam
Sprawdzałem skrzynkę z bezpiecznikami pod maską, ale tam nic nie ma takiego. Jak nie mam tego złącza po prawej stronie od pasażera to rozpierać tą obudowę pod kierownicą ? Mam Hondę Civic IX 1.6
Co oznacza kod 72? Coś nie tak że świeca?
Witam posiadam Honde Civic ej6 98 coupe i też mam problem z sonda. Została wymieniona i na początku pomogło ale po jakimś czasie znowu się pojawił check engine. Pytanie jest moje takie czy z samochodem z instalacją LPG warto męczyć się z tą sonda?
hondzia zmieniła barwy czy właściciela?;)
Dzięki wielkie!
Nawiązując do filmiku czyszczenia przepustnicy (pisałem tam o check engine po czyszczeniu) wyskoczył błąd nr 6! Wymienię czujnik temperatury płynu chłodzącego i zobaczę czy będzie dobrze 🙂
Dobra robota! Więcej takich 🙂
Pozdrawiam!
A jak wygląda w audi 80 ?
Przydatny odcinek 🙂
Ja u siebie szukałem takiego złącza samodiagnostycznego i nie ma nigdzie:/ honda civic ej6 coupe.
Bardzo fajny odcinek:)
W moim oplu tigra A z 94r jest tak samo i sam sobie diagnozowałem mój samochód.