Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Ustawianie początku wtrysku pompa Lucas CAV

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

38 thoughts on “Ustawianie początku wtrysku pompa Lucas CAV

  1. Tak się można ratować jak było już grzebane przy pompie i ktoś nie założył prawidłowo dużego pierścienia segera co jest błędem w naprawie u pompiarza. Prawidłowo złożoną pompę powinno się dać ustawić na diagram literowy, akurat litera C odpowiada za początek wtrysku w pierwszym cylindrze. To raz. Dwa, znak na kole zamachowym pokaże nam GMP pierwszego albo trzeciego cylindra, zgodnie z kolejnością zapłonu w tym silniku 1-3-4-2, dlatego należy się upewnić przed demontażem pompy że znak na kole pokazuje nam rzeczywiście GMP pierwszego cylindra. I tu znowu kłania się diagram literowy na pompie oraz prawidłowo założony seger – dla pierwszego cylindra jest to litera C w pompie Lucas CAV oraz jej licencyjnych kopiach (polskie, rumuńskie). Trzecia sprawa, nie przy każdych silnikach jest możliwość regulacji śrubami na zewnątrz pompy, np. w Perkinsach albo MWM w ciągnikach Renault trzeba ściągać boczną pokrywę rozrządu i tam są 3 śruby z dziurami "fasolkami" do regulacji. Po czwarte, jak już ktoś źle złożył pompę to w miarę precyzyjnie początek wtrysku reguluje się czujnikiem zegarowym a nie drucikiem ze starego koła od roweru. Piąte, tak jak wyżej napisałem ustawiony będzie tylko statyczny początek wtrysku, dynamiczny powinien być skorygowany czujnikiem piezo i lampą stroboskopową kiedy silnik już uruchomimy.

  2. Cześć mam taki problem silnik 3p po kapitalnym remoncie 1400 godzin. W lecie pali na dotyk, a w okolicach 0-5 stopni pali ciężko. Wtryski zrobione zawory ustawione. Jak ustawiam koło na znak GMP to ten drut wchodzi w sekcje pierwszego tłoka. I pytanie czy ten drut nie powinien wejść w sekcje na znaku 16 stopni przed GMP? Proszę o odpowiedź co zrobić żeby lepiej hulał. Pozdrawiam

  3. Znacie kogoś jak Maniek w okolicach Nowego Dworu Mazowieckiego ???
    mam jcb3cx 91r.

    Nalałem ropy z której wytrąciła się czerwona maź.
    Pojeździłem, przestała odpalać. Wymiana filtra pomogła.
    Jeździłem ale zaczeła z trudem odpalać po czm zgasła i wymiana filtra już nie pomogła. Wymieniłem pompkę ręczną bo od kiedy ją mam to dzwignia chodziła przy odpalonym silniku.
    Na dolocie paliwa do pompy w przepustnicy między grzybkiem a tłoczkiem nie było sprężynki a tłoczek był zblokowany tak że z trudem go poruszyłem.
    Potrzebuje kogoś kto poradzi co robić. Moja pompa to lucas cav z cewką odcięcia zapłonu.
    Wymieniłem filtr

  4. Witam mam pytanie gdyż mam podobną pompę przy mf 3070 (perkins 4 p z turbo silnik at4.236) jest tam pompa wsk Poznań być może nie oryginalna gdyż ciągnik ma swoje lata czy podany sposób określa początek tłoczenia paliwa na 1 tłok? i czy wtedy on nie powinien być nie w GMP a trochę w tył (kąt wyprzedzenia wtrysku np dla mojego silnika to prawdopodobnie 6-7,5 mm tłok przed GMP czy może podany sposób już zawiera w sobie to wyprzedzenie przed GMP lub ustawiamy tłok na znaki nie GMP a te od wyprzedzenia kąta wtrysku?

  5. Witam , mam takie pytanko po fachu do ciebie to jest czy miałeś przyjemność silnik S4003 zasilać pompą rotacyjną z P4 i czy taka przebudowa ma sens według ciebie , jak również potrzebuje porady czy wtryski zmienić czy np same końcówki z 3 lub 4P oraz jak najlepiej połaćzyć wałek z pompą ? Kolejność wyjść zasilania wtryskow z pompy mam odznaczoną w takiej kolejności jak to było w P4

  6. Witam Maniek mam taki problem ze perkins ciężko ma zapalić a jak zapali to przez dłuższą chwilę wg nie reaguje na do danie gazu dopiero po jakimś czasie zaczyna po malu wchodzić na obroty i później jest ok. Co może być nie tak?

  7. Witam panowie.Czy ktoś z was jest w stanie mi podpowiedzieć jak wyciągnąć tą pompę?W żaden sposób nie jestem w stanie jej wyjąć.Czy jest na to jakiś sprytny sposób ?Znajomy podpowiadał że zębatka siedzi na klinie i trzeba w nią uderzyć żeby wyskoczyła .Tylko aby to zrobić będę musiał rozebrać przód i mieć dojście .Może znacie jakiś inny sposób żeby jednak tego przodu nie rozbierać.Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

  8. Witam mistrzu może coś doradzisz c360 nie da się ustawić początku na 24 stopnie bo występuje bardzo duże spalanie stukowe i silnik ma drgania aż się śrubki odkrecaja ustawiony zapłon przed gmp odpala dobrze zimny ciepły ale trochę ospaly ten silnik pompa podmieniana to samo może być coś w rorzadzie???

  9. Witam,mam taki problem z 3p ze na zimnym silniku ciagnik słabo odpala,tak jakby nie mial paliwa i tak do 1500 obr słabo wkreca się na obroty, jak ciagnik chwile pochodzi odpala dobrze i powyżej tych 1500obr ładnie sie wkreca na obr.na zaplonie ustawialem go wedlug wskazówek z filmiku,wtryski nowe,mysle nad wymiana glowiczki w pompie i nie wiem czy w dobrym kierunku ide?proszę o jakieś porady

  10. Ustawione tak jak pokazujesz, GMP po suwie sprężania na 1 cylindrze. Wtryski i pompa po regeneracji. Ciągnik pracuje bardzo nierowno i mocno dymi, przed naprawami było dużo lepiej. Gdzie szukać przyczyny ? Oddać pompę na gwarancji?

  11. Witam. Próbowałem w ten sposób ustawić zapłon regenerowanej pompy mf 3 przy International 533, ciągnik nie odpalił. GMP ustawione równo na wejście druta w otwór. W czym może być problem?

  12. A możesz mi powiedzieć jak się ustawia w silniku 3.1 od Aro D-127?tu jest pompa lewoskretna ,i mam śrubę od wejścia tego pręta do ustawienia położenia pompy na 1cylindrze na wyjściu 3tłoka i za nic nie mogę trafić pretętem na otwór 😏ogólnie silnik chodzi ładnie ale kopci , wtryski zrobione i nadal puszcza czarny dym. Dawkę zmniejszałem ale różnicy wielkiej nie było.mam drugą pompę i ta też ma śrubę do ustalenia początku wtrysku na 3 cylindrze😐

  13. Witaj, mam takie pytanko do ciebie bo nie ma bardzo kogo zapytać o to. Mam fenda 611 z silnikiem Mana MWM. I powiedz mi jak możesz, jak mógł bym zwiększyć mu mocy, czy nie warto. ?

  14. Witam próbowałem kilka razy skalibrować to sprzęgło przy ares 826 tak jak pisaliśmy temperatura była na 4 ale nie dokończy A teraz jak dam rewers na jazde do przodu to tak mi robi jak by sprzegło ślizgało wcisna sprzegło i puszcze to czasami załapie i jedzie ok Zastanawiam sie czy może dać go na zime do jakichć poczciwych mechaników bo by nie było tak ze wcale nie ruszy ?

  15. MF 255 po kapitalnym pompa po regeneracji. Mam taki problem ze jak ustawie pompę na znak to pali na zimnym ale muł a jak przyspieszę kąt to nawet ładnie idzie ale nie pali jak się zagrzeje ? Ktoś tak już miał?

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!