Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Ursus 1614 AWARIA SILNIKA! Rolnik Łukasz

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

31 thoughts on “Ursus 1614 AWARIA SILNIKA! Rolnik Łukasz

  1. Ja stawiał bym na wymiennik ciepła.. W fendt 718 tak miałem.. Czy takie sprawdzenie to jest w pełni pewne? Bo olej w porównaniu do ilości wody w wymienniku to trochę by musiał silnik popracować.. Jakieś sześć godzin.. 🤔 No już na upartego czy jest głowica i sam korpus silnika równy.. Trzeba by sprawdzić lub poprostu wyjąć i splanować.. Ale też w massey ferguson 6150 miałem taki przypadek że tuleja pękła i woda w oleju i olej w wodzie.. Ale tu naprawdę ciekawy przypadek. 🤔🤔😅

  2. Postawił bym na tuleje , miałem ten sam przypadek , wymieniłem uszczelkę, splanowalem głowice po złożeniu góry silnika problem wylazł znowu. Po następnym rozebraniu wyszło że tuleja przykorodowała, i miała dwie mikrodziury.

  3. Czasami w cylindrach potraf zrobić się otworek niby od kawitacji. ja miałem po przeróbce c4011 na zetora jedna ściana cylindra po rozwierceniu prawie dotykała bloku i tam robiły się wżery. Gdzieś na yutubie ktoś pokazywał cylindry tira od volwo z wżerami na wylot.

  4. Nie wiem dlaczego ty masz tą uszczelkę i jeszcze te przekladki u nas przy uszczelce 1.5 chodziła jak lala a grubsza była to była tragedia bo zwiększyła się komora spalania i ciężko palił

  5. Miałem podobny temat
    Zdjęta głowica uszczelka była podejrzana, planowanie i szczelność głowicy wszystko jest ok

    Składam odpalam 5 min pracy i znowu olej wymieszany z olejem
    Po zdjęciu miski okazuje się że jest otwór w tuleji cylindra, kapitałka wleciała

  6. Tak miałem tak jakiś czas temu przy perkinsie przegrzany kilku krotnie bo właściciel nie dbał wody nie dolewał i tak z rok czasu jeździł bez wody (jeździł codziennie co drugi dzień tam około po 15min) i pewnego razu zagotował się zgasł i już nie chciał odpalić przestygł udało mi się go odpalić ale później już nic zdjolem głowice (modliłem się aby nie okazało się że pęknięta tuleja) zalałem blok wodą obadalem głowice i uszczelkę i jak na to jak był użytkowany to wyglądało wszystko w porządku uszczelka to praktycznie żadnego śladu. Na drugi dzień spojrzałem wody tyle co było tyle jest i nie wiedziałem o co już mu chodzi ale zawiozłem głowice okazała się szczelna ale chłop który od jakichś 30 lat zajmuje się obrubką silników powiedział mi że bardzo dawno nie widział tak krzywej głowicy poskładałem i działa

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!