Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
31 thoughts on “Ursus 1614 AWARIA SILNIKA! Rolnik Łukasz”
Łukasz, gdzie takie uszczelki pod głowicę kupujesz???
Jako mieszczuch moim zdaniem jak silnik ma wymiennik chlodnicę oleju/płyn to tam bym szukał na początku bo taniej, a jak nie to UPG lub miktopęknięcie głowicy.
Ja stawiał bym na wymiennik ciepła.. W fendt 718 tak miałem.. Czy takie sprawdzenie to jest w pełni pewne? Bo olej w porównaniu do ilości wody w wymienniku to trochę by musiał silnik popracować.. Jakieś sześć godzin.. 🤔 No już na upartego czy jest głowica i sam korpus silnika równy.. Trzeba by sprawdzić lub poprostu wyjąć i splanować.. Ale też w massey ferguson 6150 miałem taki przypadek że tuleja pękła i woda w oleju i olej w wodzie.. Ale tu naprawdę ciekawy przypadek. 🤔🤔😅
Postawił bym na tuleje , miałem ten sam przypadek , wymieniłem uszczelkę, splanowalem głowice po złożeniu góry silnika problem wylazł znowu. Po następnym rozebraniu wyszło że tuleja przykorodowała, i miała dwie mikrodziury.
Czasami w cylindrach potraf zrobić się otworek niby od kawitacji. ja miałem po przeróbce c4011 na zetora jedna ściana cylindra po rozwierceniu prawie dotykała bloku i tam robiły się wżery. Gdzieś na yutubie ktoś pokazywał cylindry tira od volwo z wżerami na wylot.
Nie wiem dlaczego ty masz tą uszczelkę i jeszcze te przekladki u nas przy uszczelce 1.5 chodziła jak lala a grubsza była to była tragedia bo zwiększyła się komora spalania i ciężko palił
Tak miałem tak jakiś czas temu przy perkinsie przegrzany kilku krotnie bo właściciel nie dbał wody nie dolewał i tak z rok czasu jeździł bez wody (jeździł codziennie co drugi dzień tam około po 15min) i pewnego razu zagotował się zgasł i już nie chciał odpalić przestygł udało mi się go odpalić ale później już nic zdjolem głowice (modliłem się aby nie okazało się że pęknięta tuleja) zalałem blok wodą obadalem głowice i uszczelkę i jak na to jak był użytkowany to wyglądało wszystko w porządku uszczelka to praktycznie żadnego śladu. Na drugi dzień spojrzałem wody tyle co było tyle jest i nie wiedziałem o co już mu chodzi ale zawiozłem głowice okazała się szczelna ale chłop który od jakichś 30 lat zajmuje się obrubką silników powiedział mi że bardzo dawno nie widział tak krzywej głowicy poskładałem i działa
Łukasz, gdzie takie uszczelki pod głowicę kupujesz???
Nagraj film jak ustawić kąt wtrysku w szóstce
Uszczelniacz na tuleji
Pozdrawiam z Małopolskiego super robotę robisz!
gdzie taką uszczęlke można kupić ?
Jako mieszczuch moim zdaniem jak silnik ma wymiennik chlodnicę oleju/płyn to tam bym szukał na początku bo taniej, a jak nie to UPG lub miktopęknięcie głowicy.
Ciekawie i bez wulgaryzmów.
Pamietaj nie rownaj do glupoty yt mimo że ma duuuzą ogladalność.
Czemu taka uszczelka z tego co się orjetuje to fabrycznie nie były zakładane z otwartymi kanałami
To że jest płyn w oleju mogą być przegrzane gumki na tulejach albo słabej jakości założone, jak i wymiennik ciepła.
Jaki był powód oleju w wodzie?
Ja obstawiam chłodniczka oleju chłodzona jest płynem i tam często puszcza
Cześć mam pytanie odnośnie klucza millwaukee jak się sprawuje i czy go polecisz. Zastanawiam się nad kupnem millwaukee fuel m18 na 3/4
Łukasz powiem ci jak przy ostatnim naszym piwie, fendt 724 na kreskę 😘
trzymaj się chłopie 🍻😂
"jak nie sciaga sie za czesto glowicy w Ursusie to jest bardzo trudno ja zdjac"
płyn w oleju to nieszczelne tuleje oringi na nich raz na jakiś czas do wymiany.
tłok nr 5 jest ewdentnie z odklejonym nagarem czyli szedł płyn na niego
Ja stawiał bym na wymiennik ciepła.. W fendt 718 tak miałem.. Czy takie sprawdzenie to jest w pełni pewne? Bo olej w porównaniu do ilości wody w wymienniku to trochę by musiał silnik popracować.. Jakieś sześć godzin.. 🤔 No już na upartego czy jest głowica i sam korpus silnika równy.. Trzeba by sprawdzić lub poprostu wyjąć i splanować.. Ale też w massey ferguson 6150 miałem taki przypadek że tuleja pękła i woda w oleju i olej w wodzie.. Ale tu naprawdę ciekawy przypadek. 🤔🤔😅
Cześć
mam pytanko, czy słyszałeś o Polskim ciągniku Ślązak 8190 ?
Zalej benzyny i delikatnie niech pochodzi i spóśc csły żurek zleći.
Majster Ty to zaraz ogarniesz
Jakie masz koncuwki wtrysku
Postawił bym na tuleje , miałem ten sam przypadek , wymieniłem uszczelkę, splanowalem głowice po złożeniu góry silnika problem wylazł znowu. Po następnym rozebraniu wyszło że tuleja przykorodowała, i miała dwie mikrodziury.
13:53 też takie rzeczy przy browarku robię 😆 pozdrawiam serdecznie i powodzenia
Czasami w cylindrach potraf zrobić się otworek niby od kawitacji. ja miałem po przeróbce c4011 na zetora jedna ściana cylindra po rozwierceniu prawie dotykała bloku i tam robiły się wżery. Gdzieś na yutubie ktoś pokazywał cylindry tira od volwo z wżerami na wylot.
Nie wiem dlaczego ty masz tą uszczelkę i jeszcze te przekladki u nas przy uszczelce 1.5 chodziła jak lala a grubsza była to była tragedia bo zwiększyła się komora spalania i ciężko palił
Miałem podobny temat
Zdjęta głowica uszczelka była podejrzana, planowanie i szczelność głowicy wszystko jest ok
Składam odpalam 5 min pracy i znowu olej wymieszany z olejem
Po zdjęciu miski okazuje się że jest otwór w tuleji cylindra, kapitałka wleciała
Uszczelka pod głowicą powinna być z wszystkimi otworami zamkniętymi
12:25 Łukasz mówi a 6 zdziwionych mordek słucha
ja bym sprawdził tuleje możliwe że któraś ma niewielką dziurkę widziałem już taki przypadek
W moim ciągniku Olej przedostawał się do płynu przez oringi na tulejach, a wydawało się że powinien dostawać się płynu do oleju
Tak miałem tak jakiś czas temu przy perkinsie przegrzany kilku krotnie bo właściciel nie dbał wody nie dolewał i tak z rok czasu jeździł bez wody (jeździł codziennie co drugi dzień tam około po 15min) i pewnego razu zagotował się zgasł i już nie chciał odpalić przestygł udało mi się go odpalić ale później już nic zdjolem głowice (modliłem się aby nie okazało się że pęknięta tuleja) zalałem blok wodą obadalem głowice i uszczelkę i jak na to jak był użytkowany to wyglądało wszystko w porządku uszczelka to praktycznie żadnego śladu. Na drugi dzień spojrzałem wody tyle co było tyle jest i nie wiedziałem o co już mu chodzi ale zawiozłem głowice okazała się szczelna ale chłop który od jakichś 30 lat zajmuje się obrubką silników powiedział mi że bardzo dawno nie widział tak krzywej głowicy poskładałem i działa