Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
29 thoughts on “TOP10: Najlepsze diesle – mało palą i prawie się nie psują”
Osobiście wywalił bym z listy 1.5 dCi i 2.0 TDI na poczet chociażby Hondowskiego 2.2 i
A teraz tak: jeśli chodzi o klasę pojemnosci 1.9 to TDI z VW w niczym nie jest lepszy od 1.9d z fiata czy 1.9 dTi z Renault… Czy nawet…. 1.9d z Toyoty (chociażby w Carinie E montowane) po prostu reszta aut była niszowa i dominował VW. Były też one częściej tunningowane i stąd ich sława. Jeśli chodzi o 2.0 diesel to ten z VW jest chujowy -popatrz na ceny aut z tym motorem, właściciele już wiedzą jaki jest super więc np Passau b6 jest tańszy z 1.9 niż z 2.0 …
Moim zdaniem serio 1.5 dCi out! I 2.0 TDI choć pewnie niejedna osoba miała bez awaryjna eksploatację ale my tu mówimy o ogóle a nie o jednostkowych przypadkach…. No ja mam Galaxy z 1.9 116hp zrobionym na 150 i myślę że jeździ spoko pomimo jakichś 500-600 tys przebiegu(na blacie 405 tys) choć niestety jest po remoncie kapitalnym całej góry. Ale i tak wolałem to niż 2.0 pomimo że to klekot. 2.0 chodzi ładniej.
Moim zdaniem 1.4 Toyoty, 2.0 PSA, 2.5 Volvo 2.5, VW oraz 1.9 Fiata z 3.0M57 Bemki to niezaprzeczalna czołówka.
Generalnie żeby wy km i nic najlepszy diesel ever jest ciężko bo trzeba by podzielić na epoki na cylindry na wczesne wersje późniejsze wersje… Bo i 5 cylindry 2.7 marca jest ok i 2.4 5 cylindry Volvo jest ok ale i 3.0 merca z balerona jest ok kurde… Ciężko. A właśnie te 2.1 Mercedesa też bym wyrzucił na poczet 3.0 merca lub 2.7 merca. Ale serio czemu nie ma 2.2 Hondy?? Drogawa w naprawie ale to zajebisty motor. Fajna lista pozdro.
1,5 dci renault skrzywdziłeś. Owszem pierwszy wypust nie był zbyt udany, ale od 2006-2007 roku jest super- jeżeli wymieniasz olej co 10-15 tys km a nie jak producent zaleca co 30 tys. Silniki do miasta i krótkie trasy. Zużycie paliwa i kultura pracy to ich wielki plus.
JTD zjada TDI bez zająknięcia Kultura pracy w TDI nie istnieje, JTD pracuje bardzo przyzwoicie Moce (o czym było wspomniane w filmie) Wytrzymałość dosłownie ta sama
Zdecydowanie 1.6 HDI oraz 1.6 TDi to są lepsze silniki od 1,5 dCi! Jeden i drugi jest ciekawy. Chociaż 1.6 TDI jest śmiesznie tani w naprawach i bezkarnie można poprawić w nim znacząco osiągi. Silnik Hondy spokojnie może zastąpić w zestawieniu silnik Volvo. Brakuje też HDi – TDCI 2.2 – jest lepszy niż 2.0 HDi ale mało popularny.
O nie, Łobodziński na Autoctrum? Świat się kończy. Jakaś łapanka była? Ten gość nie rozumie jak działa świat! Motoryzacja to dla niego zbyt skomplikowany temat! Przekonywał na Autokulcie, że Arinera to prawdziwy samochód i lada chwila pojawi się w salonach 😀
A po co robić rozrząd w 3.0tdi? Nigdy nie robiłem jeżdżę do 300 tys i sprzedaje przed 400 nie ma takiej potrzeby kolego! Jedynie podkładki pod wtryski przy 200 robisz i tyle . Najmniej waryny CCWA 176kw tylko takie szły do Porsche jak wiesz co kupić nie musi być drogo.
Kolego 1.5 dci to totalny szrot…. a co do alfy i fiata to skrzynia od GM padło jakich mało powiedz coś o skrzyni c635 lub o f40 ……Saab po romansie z GM upadł… Fiat dał im swoje silniki a GM je ulepszyło ta że zawsze jtdm bedzie lepsze od cdti bo opel przekombinował…Ogólnie nie wiem czy znasz historię diesla ale to Fiat był prekursorem silników zasilanym w systemie common rail VW był wtedy w ciemnej D…pie zresztą cały czas są dziekuję pozdrawiam
Redaktor ma wiedzę żadna apropo silników. Może poza 2 tu wymienionymi. Otóż 2.0 HDi tak ale te pierwsza generacja. Te z 16 zaworowa głowica to szmelc! Wyjaśnię po krotce dlaczego. 1. Ma poj… układ wtryskowy. Bardzo łatwy do zapowietrzenia. 2. Posiada nieregenerowalne wtryskiwacze. Komplet oryginałów od 3,5 tys. 3. Często wycieka olej spod kolektora ssącego, nieszczelna odma przez co olej wali do dolotu. Aby usunąć tą usterkę również zdani jesteśmy na nowy oryginał ponieważ nie ma nawet uszczelki do tego badziewia. Itd itd itd… Ostrzegam tylko z własnej autopsji
Mam 2.0 HDi 90km w peugeocie 206, auto mam od 7 lat, oprócz wymiany oleju co 10tys i elementów zawieszenia przy silniku absolutnie nic nie robione. W pełni zasłużone 1 miejsce.
Pamiętam jak zmieniłem benzynową Astrę H 1.6 która uchodziła za pancerna na Peugeota 508 z 2.0 HDi. Od tamtej pory mam wrażenie że Astra cały czas stała na warsztacie – eksploatacja puga ogranicza się do wymiany oleju i tankowania
A gdzie pancerny 2,5 tdi rzędowy z wieswagena?
Osobiście wywalił bym z listy 1.5 dCi i 2.0 TDI na poczet chociażby Hondowskiego 2.2 i
A teraz tak: jeśli chodzi o klasę pojemnosci 1.9 to TDI z VW w niczym nie jest lepszy od 1.9d z fiata czy 1.9 dTi z Renault… Czy nawet…. 1.9d z Toyoty (chociażby w Carinie E montowane) po prostu reszta aut była niszowa i dominował VW. Były też one częściej tunningowane i stąd ich sława. Jeśli chodzi o 2.0 diesel to ten z VW jest chujowy -popatrz na ceny aut z tym motorem, właściciele już wiedzą jaki jest super więc np Passau b6 jest tańszy z 1.9 niż z 2.0 …
Moim zdaniem serio 1.5 dCi out! I 2.0 TDI choć pewnie niejedna osoba miała bez awaryjna eksploatację ale my tu mówimy o ogóle a nie o jednostkowych przypadkach…. No ja mam Galaxy z 1.9 116hp zrobionym na 150 i myślę że jeździ spoko pomimo jakichś 500-600 tys przebiegu(na blacie 405 tys) choć niestety jest po remoncie kapitalnym całej góry. Ale i tak wolałem to niż 2.0 pomimo że to klekot. 2.0 chodzi ładniej.
Moim zdaniem 1.4 Toyoty, 2.0 PSA, 2.5 Volvo 2.5, VW oraz 1.9 Fiata z 3.0M57 Bemki to niezaprzeczalna czołówka.
Generalnie żeby wy km i nic najlepszy diesel ever jest ciężko bo trzeba by podzielić na epoki na cylindry na wczesne wersje późniejsze wersje… Bo i 5 cylindry 2.7 marca jest ok i 2.4 5 cylindry Volvo jest ok ale i 3.0 merca z balerona jest ok kurde… Ciężko. A właśnie te 2.1 Mercedesa też bym wyrzucił na poczet 3.0 merca lub 2.7 merca. Ale serio czemu nie ma 2.2 Hondy?? Drogawa w naprawie ale to zajebisty motor. Fajna lista pozdro.
1,5 DCI to kpina żeby kupić i od razu robić.
1,5 dci renault skrzywdziłeś. Owszem pierwszy wypust nie był zbyt udany, ale od 2006-2007 roku jest super- jeżeli wymieniasz olej co 10-15 tys km a nie jak producent zaleca co 30 tys. Silniki do miasta i krótkie trasy. Zużycie paliwa i kultura pracy to ich wielki plus.
JTD zjada TDI bez zająknięcia
Kultura pracy w TDI nie istnieje, JTD pracuje bardzo przyzwoicie
Moce (o czym było wspomniane w filmie)
Wytrzymałość dosłownie ta sama
A co sądzisz o 1.6 HDI 90KM o oznaczeniu 9HX? noszę się z zamiarem zakupu auta z tym silnikiem, ale opinie są podzielone 🙂
Zdecydowanie 1.6 HDI oraz 1.6 TDi to są lepsze silniki od 1,5 dCi! Jeden i drugi jest ciekawy. Chociaż 1.6 TDI jest śmiesznie tani w naprawach i bezkarnie można poprawić w nim znacząco osiągi. Silnik Hondy spokojnie może zastąpić w zestawieniu silnik Volvo. Brakuje też HDi – TDCI 2.2 – jest lepszy niż 2.0 HDi ale mało popularny.
O nie, Łobodziński na Autoctrum? Świat się kończy. Jakaś łapanka była? Ten gość nie rozumie jak działa świat! Motoryzacja to dla niego zbyt skomplikowany temat! Przekonywał na Autokulcie, że Arinera to prawdziwy samochód i lada chwila pojawi się w salonach 😀
2.0 tdi to za mało nie pali miasto 8
Polecam M57B30 od BMW!
2,9 TD od MB , tam milion przebiegu nie robi wrazenia
420cdi od mercedesa ponad 300koni i 730 niuta w eklasie zapierdala jak szalony po mapie nawet 900niuta i 400 koni brzmi jak Amg!
4.2 TDI bomba od Audi polecam do A8 i Q7
1.9tdi nr 3
2.0 icdi od Hondy nr.2
3.0d BMW nr 1 z 3litrówek !
1.5 dCi zgodzę się do Clio nie ma nic lepszego szczególnie 80-90 koni udane
A po co robić rozrząd w 3.0tdi? Nigdy nie robiłem jeżdżę do 300 tys i sprzedaje przed 400 nie ma takiej potrzeby kolego! Jedynie podkładki pod wtryski przy 200 robisz i tyle . Najmniej waryny CCWA 176kw tylko takie szły do Porsche jak wiesz co kupić nie musi być drogo.
Kolego 1.5 dci to totalny szrot…. a co do alfy i fiata to skrzynia od GM padło jakich mało powiedz coś o skrzyni c635 lub o f40 ……Saab po romansie z GM upadł… Fiat dał im swoje silniki a GM je ulepszyło ta że zawsze jtdm bedzie lepsze od cdti bo opel przekombinował…Ogólnie nie wiem czy znasz historię diesla ale to Fiat był prekursorem silników zasilanym w systemie common rail VW był wtedy w ciemnej D…pie zresztą cały czas są dziekuję pozdrawiam
jaki samochod do 15 tys tak aby wozke sie miescil bez problemu ?
Redaktor ma wiedzę żadna apropo silników. Może poza 2 tu wymienionymi. Otóż 2.0 HDi tak ale te pierwsza generacja. Te z 16 zaworowa głowica to szmelc!
Wyjaśnię po krotce dlaczego.
1. Ma poj… układ wtryskowy. Bardzo łatwy do zapowietrzenia.
2. Posiada nieregenerowalne wtryskiwacze. Komplet oryginałów od 3,5 tys.
3. Często wycieka olej spod kolektora ssącego, nieszczelna odma przez co olej wali do dolotu.
Aby usunąć tą usterkę również zdani jesteśmy na nowy oryginał ponieważ nie ma nawet uszczelki do tego badziewia.
Itd itd itd…
Ostrzegam tylko z własnej autopsji
A gdzie 2.2 I-CDTI?
Mam 2.0 HDi 90km w peugeocie 206, auto mam od 7 lat, oprócz wymiany oleju co 10tys i elementów zawieszenia przy silniku absolutnie nic nie robione. W pełni zasłużone 1 miejsce.
1 miejsce jak najbardziej zasłużone, to świetny silnik i z bardzo dobra kultura pracy👍
2.2 lub 1.6 Honda
super odcinek 👍
1,9 TDI Passat 410 tys. Nie na sprzedaż. Pozdrawiam wszystkich!
2.0hdi 163km petarda, do 4.0l na 100 można zejsc🤭💅
Pamiętam jak zmieniłem benzynową Astrę H 1.6 która uchodziła za pancerna na Peugeota 508 z 2.0 HDi. Od tamtej pory mam wrażenie że Astra cały czas stała na warsztacie – eksploatacja puga ogranicza się do wymiany oleju i tankowania