Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Sygnalizacja wypalania/regeneration indicator DPF dla Skoda, VW, Seat v.1



Zainstalowałem pewien moduł, który generuje nam na liczniku komunikat o trwającym wypalaniu DPF.
Dodatkowo w wersji wyższej oprogramowania można wyświetlać kilka parametrów auta live.
Moduł nie zajmuje łącza OBD, podłączany jest bezpośrednio do licznika.
Dotyczy liczników Octavia 2FL, Golf 6, Passat B7 i pokrewnych platform P46 Skoda, VW i Seat

Na razie to testy, będzie w oficjalnej sprzedaży po nowym roku?
Będziemy dawać znać, na razie to tylko zajawka.

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

36 thoughts on “Sygnalizacja wypalania/regeneration indicator DPF dla Skoda, VW, Seat v.1

  1. Jaka jest szansa na to, że urządzenie będzie współpracowało również z autami od Audi? Konkretnie mam na myśli silnik CRLB. I drugie pytanie o montaż urządzenia. Jak bardzo jest on skomplikowany? Można bez większych problemów zamontować urządzenie samodzielnie czy jednak wskazana jest instalacja przez fachowca?

  2. Ja mam takie urządzenie za 180zl z dioda i sygnałem dźwiękowym wpięte w obd, jak się zaczyna wypalać to dioda się odpala i daje sygnał dźwiękowy, po wypaleniu gasnie i znowu sygnał dźwiękowy

  3. przepraszam krzynol że nie w temacie.
    Dziennik danych OBDeleven

    Data: 2022-05-31 20:56

        VIN: WAUZZZ8U3ER065465
        Pojazd: Audi Q3
        Rok: 2014
        Typ nadwozia: SUV
        Silnik: CFFB
        Przebieg: 113160 KM

    —————————————————————
    01 Elektronika silnika

        Opis sytemu: R4 2.0l TDI
        Numer oprogramowania: 03L906018QH
        Wersja oprogramowania: 9979
        Numer jednostki sterującej: 03L906018ES
        Wersja jednostki sterującej: H28
        Nazwa ODX: EV_ECM20TDI01103L906018QH
        Wersja ODX: 003006
        Długie kodowanie: 00250012040601080000

        Kody błędów:
            P308D00 – Pompa paliwa Za niska prędkość obrotowa
                Statycznie
                    Date: 2022-05-31 20:50:45
                    Mileage: 113159 km
                    Priorytet: 2
                    Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1
                    Licznik cykli wyuczania: 255
                    Prędkość obrotowa silnika: 889.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 17.3 %
                    Prędkość samochodu: 16 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 75 °C
                    Temperatura zasysanego powietrza: 23 °C
                    Ciśnienie otoczenia: 1000 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.300 V
                    Dynamiczne dane otoczenia: 209628106C03162D0BDE113901CA1

  4. Jeżdżąc zawodowo ciężarówka wyposażoną w DPF, mam tego serdecznie po dziurki w nosie. W życiu nie kupię auta wyposażonego w te ustrojstwo. Mam teraz dodatkowa chorobę. DPFfobie.

  5. Czekam czekam i jeszcze raz czekam Krzynol już z nie jednego twojego filmu skorzystałem. W moim passacie b7 mam dosłownie wszystko co możliwe powłączane wraz ze składaniem lusterek z pilota podczas zamykania auta 🙂 do tego wyłączanie ledow z przodu podczas włączenia kierunku i wiele innych z twojego kanału. Chyba brakuje mi już tylko tego modułu

  6. Bardzo fajny materiał.
    W volvo xc60 d5 2015 jedyną oznaką wypalania się dpfa jest włączone grzanie świec zarowych. Żadne lusterka czy tylna szyba.
    Podłączyłem kabelek z bezpiecznikiem 1A i diodę led z rezystorem do swiecy żarowej.
    Kiedy dpf się wypala to dioda się świeci. Wtedy wiem zeby nie gasić silnika. Ważne jest żeby nie przeganiać silnika jak to radzą mechaniory bo wtedy procedura jest wyłączoana z powodu zbytniego obciążenia silnika. Normalna jazda i po problemie .

  7. W Niemczech są sprzedawane moduły, również wpinane do licznika, które zamrażają licznik (freezer). Czy wasz moduł też będzie posiadać taką funkcję?

  8. 0:28 dobrze że ty nie robisz czegoś głupiego, jak np. jazda po drodze publicznej w deszczu, w terenie zabudowanym 60 km/h jednocześnie trzymajac w ręce telefon i bawiąc się "komputerem" pokładowym 🤣

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!