Zainstalowałem pewien moduł, który generuje nam na liczniku komunikat o trwającym wypalaniu DPF.
Dodatkowo w wersji wyższej oprogramowania można wyświetlać kilka parametrów auta live.
Moduł nie zajmuje łącza OBD, podłączany jest bezpośrednio do licznika.
Dotyczy liczników Octavia 2FL, Golf 6, Passat B7 i pokrewnych platform P46 Skoda, VW i Seat
Na razie to testy, będzie w oficjalnej sprzedaży po nowym roku?
Będziemy dawać znać, na razie to tylko zajawka.
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
36 thoughts on “Sygnalizacja wypalania/regeneration indicator DPF dla Skoda, VW, Seat v.1”
super produkt. zdecydownie zainwestowalbym w takie rozwiazanie do mojej skody 🙂
Jaka jest szansa na to, że urządzenie będzie współpracowało również z autami od Audi? Konkretnie mam na myśli silnik CRLB. I drugie pytanie o montaż urządzenia. Jak bardzo jest on skomplikowany? Można bez większych problemów zamontować urządzenie samodzielnie czy jednak wskazana jest instalacja przez fachowca?
Ja mam takie urządzenie za 180zl z dioda i sygnałem dźwiękowym wpięte w obd, jak się zaczyna wypalać to dioda się odpala i daje sygnał dźwiękowy, po wypaleniu gasnie i znowu sygnał dźwiękowy
VIN: WAUZZZ8U3ER065465 Pojazd: Audi Q3 Rok: 2014 Typ nadwozia: SUV Silnik: CFFB Przebieg: 113160 KM
————————————————————— 01 Elektronika silnika
Opis sytemu: R4 2.0l TDI Numer oprogramowania: 03L906018QH Wersja oprogramowania: 9979 Numer jednostki sterującej: 03L906018ES Wersja jednostki sterującej: H28 Nazwa ODX: EV_ECM20TDI01103L906018QH Wersja ODX: 003006 Długie kodowanie: 00250012040601080000
Kody błędów: P308D00 – Pompa paliwa Za niska prędkość obrotowa Statycznie Date: 2022-05-31 20:50:45 Mileage: 113159 km Priorytet: 2 Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1 Licznik cykli wyuczania: 255 Prędkość obrotowa silnika: 889.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 17.3 % Prędkość samochodu: 16 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 75 °C Temperatura zasysanego powietrza: 23 °C Ciśnienie otoczenia: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.300 V Dynamiczne dane otoczenia: 209628106C03162D0BDE113901CA1
Jeżdżąc zawodowo ciężarówka wyposażoną w DPF, mam tego serdecznie po dziurki w nosie. W życiu nie kupię auta wyposażonego w te ustrojstwo. Mam teraz dodatkowa chorobę. DPFfobie.
Czekam czekam i jeszcze raz czekam Krzynol już z nie jednego twojego filmu skorzystałem. W moim passacie b7 mam dosłownie wszystko co możliwe powłączane wraz ze składaniem lusterek z pilota podczas zamykania auta 🙂 do tego wyłączanie ledow z przodu podczas włączenia kierunku i wiele innych z twojego kanału. Chyba brakuje mi już tylko tego modułu
Na alledrogo są gotowe modemy o nazwie dpf controll za około 180pln. Podpinasz do obd i dostajesz sygnał kiedy to jest potrzebne. Również bardzo dobre rozwiązanie
Bardzo fajny materiał. W volvo xc60 d5 2015 jedyną oznaką wypalania się dpfa jest włączone grzanie świec zarowych. Żadne lusterka czy tylna szyba. Podłączyłem kabelek z bezpiecznikiem 1A i diodę led z rezystorem do swiecy żarowej. Kiedy dpf się wypala to dioda się świeci. Wtedy wiem zeby nie gasić silnika. Ważne jest żeby nie przeganiać silnika jak to radzą mechaniory bo wtedy procedura jest wyłączoana z powodu zbytniego obciążenia silnika. Normalna jazda i po problemie .
0:28 dobrze że ty nie robisz czegoś głupiego, jak np. jazda po drodze publicznej w deszczu, w terenie zabudowanym 60 km/h jednocześnie trzymajac w ręce telefon i bawiąc się "komputerem" pokładowym 🤣
super produkt. zdecydownie zainwestowalbym w takie rozwiazanie do mojej skody 🙂
Witam. Czy jest możliwość zakupu do Octawia 2Fl 1.6tdi CAYC 2010r?
Czy procedura wypalania może zostać zainicjowana i wykonana na 3 biegu w manualu ?
Czy już się zakończyły testy? Można to u was zakupić?
Jaka jest szansa na to, że urządzenie będzie współpracowało również z autami od Audi? Konkretnie mam na myśli silnik CRLB. I drugie pytanie o montaż urządzenia. Jak bardzo jest on skomplikowany? Można bez większych problemów zamontować urządzenie samodzielnie czy jednak wskazana jest instalacja przez fachowca?
Ja mam takie urządzenie za 180zl z dioda i sygnałem dźwiękowym wpięte w obd, jak się zaczyna wypalać to dioda się odpala i daje sygnał dźwiękowy, po wypaleniu gasnie i znowu sygnał dźwiękowy
Witam, czy można już zakupić urządzenie?
Gdzie to Kupić
Czy moduł jest dostępny do Audi A4 B8 CGLC 177 km? Jeśli tak to gdzie to można nabyć??? Pozdrawiam
przepraszam krzynol że nie w temacie.
Dziennik danych OBDeleven
Data: 2022-05-31 20:56
VIN: WAUZZZ8U3ER065465
Pojazd: Audi Q3
Rok: 2014
Typ nadwozia: SUV
Silnik: CFFB
Przebieg: 113160 KM
—————————————————————
01 Elektronika silnika
Opis sytemu: R4 2.0l TDI
Numer oprogramowania: 03L906018QH
Wersja oprogramowania: 9979
Numer jednostki sterującej: 03L906018ES
Wersja jednostki sterującej: H28
Nazwa ODX: EV_ECM20TDI01103L906018QH
Wersja ODX: 003006
Długie kodowanie: 00250012040601080000
Kody błędów:
P308D00 – Pompa paliwa Za niska prędkość obrotowa
Statycznie
Date: 2022-05-31 20:50:45
Mileage: 113159 km
Priorytet: 2
Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1
Licznik cykli wyuczania: 255
Prędkość obrotowa silnika: 889.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 17.3 %
Prędkość samochodu: 16 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 75 °C
Temperatura zasysanego powietrza: 23 °C
Ciśnienie otoczenia: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.300 V
Dynamiczne dane otoczenia: 209628106C03162D0BDE113901CA1
Czy do skody octavia 2 fl rs tdi z lincznikiem bez maxidota (2010r)podejdzie ?
Witam i jak można juz kupić te urządzenie?? miało być z początkiem roku :))
cześć. mam superba2 z 2.0 tdi. cffb. gdzie można kupić takie cudo ?
Wiadomo coś odnośnie ceny sprzętu?
Gdzie mozna zakupic cos takiego
Mistrzowo ja jak miałem superba 2 byłem spokojnieszy po wypaleniu dpf lepiej spałem. A tu sygnalizacja niezła opcja.
Brawo Dawid!
Touran 2.0 103kW 2014r silnik CFHC będzie urządzonko hulać?
Kiedy będzie możliwy zakup takiego urządzenia ?
Jeżdżąc zawodowo ciężarówka wyposażoną w DPF, mam tego serdecznie po dziurki w nosie. W życiu nie kupię auta wyposażonego w te ustrojstwo. Mam teraz dodatkowa chorobę. DPFfobie.
Panie, masz suba i czekamy na produkt 😉
Udało sie zrobic ten diwajs 😉 kupiłbym
U mnie w manie dpf wypala się ok 1 godz to dopiero jest ekologia 😆😆😆,
śmiechu warte ci pseudo ekolodzy od siedmiu bolesci
Czekam czekam i jeszcze raz czekam Krzynol już z nie jednego twojego filmu skorzystałem. W moim passacie b7 mam dosłownie wszystko co możliwe powłączane wraz ze składaniem lusterek z pilota podczas zamykania auta 🙂 do tego wyłączanie ledow z przodu podczas włączenia kierunku i wiele innych z twojego kanału. Chyba brakuje mi już tylko tego modułu
Do Passata b6 2010r 2.0tdi będzie pasowało silnik cbab?
Na alledrogo są gotowe modemy o nazwie dpf controll za około 180pln. Podpinasz do obd i dostajesz sygnał kiedy to jest potrzebne. Również bardzo dobre rozwiązanie
Bardzo fajny materiał.
W volvo xc60 d5 2015 jedyną oznaką wypalania się dpfa jest włączone grzanie świec zarowych. Żadne lusterka czy tylna szyba.
Podłączyłem kabelek z bezpiecznikiem 1A i diodę led z rezystorem do swiecy żarowej.
Kiedy dpf się wypala to dioda się świeci. Wtedy wiem zeby nie gasić silnika. Ważne jest żeby nie przeganiać silnika jak to radzą mechaniory bo wtedy procedura jest wyłączoana z powodu zbytniego obciążenia silnika. Normalna jazda i po problemie .
Noo ja jestem zainteresowany
Co prawda bez problemu rozpoznaje wypalanie
I posiadam aplikacje zewnętrzna
Wielka ekologia , 90 procent wypala się w mieście
Zacne rozwiązanie💪😄👌
W Niemczech są sprzedawane moduły, również wpinane do licznika, które zamrażają licznik (freezer). Czy wasz moduł też będzie posiadać taką funkcję?
Kiedy wypuszczone? Jaka cena orientacyjna? Do Tiguana 2010 i Passata B7 2012 podejdzie? 😛
0:28 dobrze że ty nie robisz czegoś głupiego, jak np. jazda po drodze publicznej w deszczu, w terenie zabudowanym 60 km/h jednocześnie trzymajac w ręce telefon i bawiąc się "komputerem" pokładowym 🤣
Super. Dlaczego czegoś takiego nie ma w standardzie? Kiedy zakończą się testy?
BĘDZIE JĘZYK CZESKI?
Zamawiam 2: do golfa i superba. czekam na finalny produkt :))))