Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Jeden tłok nie nabijał ciśnienia, bo zawór zamykał się tuż przed osiągnięciem przez tłok GMP i całe ciśnienie uciekało w trakcie sprężania, a ty, kręcąc wałem, ustawiałeś go na GMP i w tym miejscu zawory były już zamknięte, przez to powietrze z kompresora nie uciekało. Dobrze myślę?
Ja miałem przy pękniętej półce tłoka ciśnienie 7bar na jednym z cylindrów, przypadki, żeby pierścieniami uciekało całe ciśnienie jest bardzo mało lub nie ma ich wcale, więc logiczne jest to, że za brak ciśnienia na cylindrze odpowiadają raczej niedomknięte zawory. Aż dziwne, że mechanicy, mając wiedzę, doświadczenie i narzędzia typu manometr pieprzą takie śmieci, że głowa mała.
Czesc, posiadam e90 325i silnik N52, 3 litrowa jednostka od 3 lat, nagle po zaplonie pracuje jak stary traktor, po sprawdzeniu kompresjii na cylindrach, wyszlo iz nie ma jej na 1 i 3, powiedziano mi, ze niestety remont calego silnika, jak myslisz? Na budziku mam 200.000km, rozrzad nie wymieniany, olej wymienialem co 3 miesiace Castrol 5W30, swiece co roku NGK, z gory dziekuje
Czy jest możliwe ze na 1 i 4 cylindrze nie będzie trzymal ciśnienia a na 2 i 3 bedzie trzymal? Silnik 1.6vti. Czy może to być przestawiony rozrzad? Czy raczej cos grubszego?
ze naszej wsi wszyscy specjaliści wyjechali został tylko Pan Janusz i od razu stać nas na nowe samochody wcześniej musieliśmy kupowywać używane z niemiec
Prawie gotów bym byl uwierzyć… ale myślę, że jest to usterka profanowa pod potwierdzenie, że Twój test szczelności ma sens… jadnak, przy tego typu usterce jaką zademonstrowałeś, też powinien Ci przedmuchiwać conajmniej na jednym cylindrze… a przy luźnej śrubie praktycznie nie powinieneś wykonać go wcale… bo teoretycznie wałek stał… poza tym ten silnik tymi blaszkami na vanosach kontroluje położenie rorządu.. wiec komputer musiał by wskazywać błedy położenia wałków… a twierdzisz ze nie miał żadnych… to Fake… Mistrzu co tu pokazałes… szukasz poklasku wśród laików…
A jak sprawdzić szczelność tłok-cylinder jak głowica już ściągnięta ? Silnik miał ciśnienia :1cyl: 2bar, 2cyl: 2bar, 3cyl: 3bar i 4cyl: 3,5 bar. Przy próbie olejowej na 1 cylindrze skok z 2 do 4 barów. Ustawiłem silnik tak, że na 1 cylindrze był suw sprężania a na 2 suw pracy ( zamknięte wszystkie zawory na 1 i 2 cylindrze) i powietrze z kompresora do 1 cylindra. Efekt taki, że powietrze wylatywało przez otwór na świece 2 cylindra. Postawiłem diagnozę "uszczelka pod głowicą" ( teraz mam wątpliwości czy słuszną) i ściągnąłem głowice. Mam zamiar oddać ją do sprawdzenia. I teraz dół . Jak sprawdzić dół bez wyciągania tłoków ? Jest jakaś metoda ? Coś o nafcie słyszałem.
Trzydzieści lat temu w szkole profesor uczył mnie, że najlepszym sposobem diagnozy jest sprawdzenie ciśnienia i test olejowy. Dobrze mieć indykator zamiast ciśnieniomierza, wówczas lepiej jest zobrazowane do porównania testów 🙂
N45 był u mnie pierwszy raz, nie wiedzialem o nim wiele, spodziewałem się N46. Podszedłem do tematu bez żadnej wiedzy o tym silniku.
Jeden tłok nie nabijał ciśnienia, bo zawór zamykał się tuż przed osiągnięciem przez tłok GMP i całe ciśnienie uciekało w trakcie sprężania, a ty, kręcąc wałem, ustawiałeś go na GMP i w tym miejscu zawory były już zamknięte, przez to powietrze z kompresora nie uciekało. Dobrze myślę?
Ja miałem przy pękniętej półce tłoka ciśnienie 7bar na jednym z cylindrów, przypadki, żeby pierścieniami uciekało całe ciśnienie jest bardzo mało lub nie ma ich wcale, więc logiczne jest to, że za brak ciśnienia na cylindrze odpowiadają raczej niedomknięte zawory. Aż dziwne, że mechanicy, mając wiedzę, doświadczenie i narzędzia typu manometr pieprzą takie śmieci, że głowa mała.
Czesc, posiadam e90 325i silnik N52, 3 litrowa jednostka od 3 lat, nagle po zaplonie pracuje jak stary traktor, po sprawdzeniu kompresjii na cylindrach, wyszlo iz nie ma jej na 1 i 3, powiedziano mi, ze niestety remont calego silnika, jak myslisz? Na budziku mam 200.000km, rozrzad nie wymieniany, olej wymienialem co 3 miesiace Castrol 5W30, swiece co roku NGK, z gory dziekuje
z tym kompresorem i sprawdzanie szczelności w cylindrze to zaimponowales mi majster👍👍👍 , pozdrawiam i oby tak dalej.
I takich mechaników z świecą szukać.
Dobra robota ,tacy mechanicy powinni być a nie iść na skruty aby sobie rąk nie ubrudzić.Wielki szacun.
Czy jest możliwe ze na 1 i 4 cylindrze nie będzie trzymal ciśnienia a na 2 i 3 bedzie trzymal? Silnik 1.6vti. Czy może to być przestawiony rozrzad? Czy raczej cos grubszego?
zeby kiedys trafił na takiego mechanika to mialbym duzo ciezszy portfel w tej chwili…:P
ze naszej wsi wszyscy specjaliści wyjechali został tylko Pan Janusz i od razu stać nas na nowe samochody wcześniej musieliśmy kupowywać używane z niemiec
Hejka. Powiedz proszę z jakiej firmy używasz miernika do pomiaru kompresji?
Ja zrobiłem płukankę innym sposobem jak wszyscy zobaczcie efekty i wyniki kompresji https://youtu.be/Vx59-IaiqyQ
Prawie gotów bym byl uwierzyć… ale myślę, że jest to usterka profanowa pod potwierdzenie, że Twój test szczelności ma sens… jadnak, przy tego typu usterce jaką zademonstrowałeś, też powinien Ci przedmuchiwać conajmniej na jednym cylindrze… a przy luźnej śrubie praktycznie nie powinieneś wykonać go wcale… bo teoretycznie wałek stał… poza tym ten silnik tymi blaszkami na vanosach kontroluje położenie rorządu.. wiec komputer musiał by wskazywać błedy położenia wałków… a twierdzisz ze nie miał żadnych… to Fake… Mistrzu co tu pokazałes… szukasz poklasku wśród laików…
A jak sprawdzić szczelność tłok-cylinder jak głowica już ściągnięta ?
Silnik miał ciśnienia :1cyl: 2bar, 2cyl: 2bar, 3cyl: 3bar i 4cyl: 3,5 bar. Przy próbie olejowej na 1 cylindrze skok z 2 do 4 barów. Ustawiłem silnik tak, że na 1 cylindrze był suw sprężania a na 2 suw pracy ( zamknięte wszystkie zawory na 1 i 2 cylindrze) i powietrze z kompresora do 1 cylindra. Efekt taki, że powietrze wylatywało przez otwór na świece 2 cylindra. Postawiłem diagnozę "uszczelka pod głowicą" ( teraz mam wątpliwości czy słuszną) i ściągnąłem głowice. Mam zamiar oddać ją do sprawdzenia. I teraz dół . Jak sprawdzić dół bez wyciągania tłoków ? Jest jakaś metoda ? Coś o nafcie słyszałem.
Sherlock Holmes mechaniki samochodowej. Lubię ludzi, którzy używają mózgu.
Trzydzieści lat temu w szkole profesor uczył mnie, że najlepszym sposobem diagnozy jest sprawdzenie ciśnienia i test olejowy. Dobrze mieć indykator zamiast ciśnieniomierza, wówczas lepiej jest zobrazowane do porównania testów 🙂
Witam mam saaba 93. 2005sedan i nie Poli ale kręci silnik pomocy Warszawa
Kurcze ten sam problem, w tym samym silniku.Mechanik powiedział że złom,a tu może być zjebka dla niego za lenistwo i brak wiedzy.
Nie lubię BMW. Jednak nie mogę odmówić poziomu wiedzy i fachowości Prowadzącego. Żeby wszyscy mechanicy tacy byli…
znakomity filmik! test kompresji towarzyszy wszystkim silnikom spalinowym zaczynając od kosiarki a kończywszy na autach.