Jest to ex-silnik z mojego prywatnego samochodu. Został kupiony od handlarza za jedyne 700 zł. Wyprodukowany w 1996 roku, niewiadomy przebieg i brak historii serwisowej. Teraz posłuży jako obiekt “badań”.
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
m52 ma cylindry pokryte Nikasilem,(m52TUB ma tuleje) kiepskiej jakości paliwo, jazda na gazie, interwały olejowe wpływają na zużycie warstwy nikasilu i przytarcie/jajowatość cylindrów, do tego dochodzi zanagarowanie pierścieni tłokowych i kiepskie zgarnianie ze ścianek cylindrów.
Dla m54 problem został z pierścieniami tłokowymi, wymiana na pierścienie z m52b28 rozwiązuje problem.
Morduje takie B20 z nalotem 750tys , jeździ dalej, sprężanie po 14 na gar. Palił przed plukankami litr na 2 tys km. Po 3 plukaniach jednego dnia litr na -+7tys . Uszczelniacze zaworowe nowe 🙂
Stary trzy cztery litry na 10 000 km ty masz pobór oleju chłopie póki ty się w głowę człowieku normalnie ja mam 3 litrową benzynę i ona jest dosyć dobrej kondycji i spali 3,4 l od wymiany do wymiany co ty kurde stary weźstary trzy cztery litry na 10 000 km ty masz pobór oleju chłopie póki ty się w głowę człowieku normalnie ja mam 3 litrową benzynę i ona jest dosyć dobrej kondycji i spali 3,4 l od wymiany do wymiany co ty kurde stary weź tego
Szacun, że chciało Ci się rozebrać przed złomowaniem. Pobór 400 ml oleju na 1000 km w 26-letnim BMW – czyli nie ma tragedii. Wygląda na to, że silnik ma dół w dobrym stanie. Jaką diagnozę stawiasz odnośnie poboru oleju? Uszczelniacze trzonków zaworów?
Siema mam ten silnik w swojej BMW E39 M52B20 na chwilę obecną ma najechane 320 tys 170 tys na gazie ostatnio wymieniałem olej i silniczek pracuje super ja nie narzekam pancerna jednostka jak wymieniasz olej na czas.
Jaki olej lać do m52b25?
Pierdolenie o szopenie
m52 ma cylindry pokryte Nikasilem,(m52TUB ma tuleje) kiepskiej jakości paliwo, jazda na gazie, interwały olejowe wpływają na zużycie warstwy nikasilu i przytarcie/jajowatość cylindrów, do tego dochodzi zanagarowanie pierścieni tłokowych i kiepskie zgarnianie ze ścianek cylindrów.
Dla m54 problem został z pierścieniami tłokowymi, wymiana na pierścienie z m52b28 rozwiązuje problem.
Morduje takie B20 z nalotem 750tys , jeździ dalej, sprężanie po 14 na gar.
Palił przed plukankami litr na 2 tys km. Po 3 plukaniach jednego dnia litr na -+7tys . Uszczelniacze zaworowe nowe 🙂
Ten blok ma nicasilowe tuleje?
To jest m50b20 , m52b20 ma podwojny wanos, ( chętnie odkupie ta pancerna jednostke bo jest jescze spoko😅) Według serwisowki 11,5 bar . Jest super 😉
Stary trzy cztery litry na 10 000 km ty masz pobór oleju chłopie póki ty się w głowę człowieku normalnie ja mam 3 litrową benzynę i ona jest dosyć dobrej kondycji i spali 3,4 l od wymiany do wymiany co ty kurde stary weźstary trzy cztery litry na 10 000 km ty masz pobór oleju chłopie póki ty się w głowę człowieku normalnie ja mam 3 litrową benzynę i ona jest dosyć dobrej kondycji i spali 3,4 l od wymiany do wymiany co ty kurde stary weź tego
Jest pojęcia widać 🤙
I co jest przyczyną poboru oleju? Uszczelniacze zaworowe?
Czy paro minutowa plukanka ropa może przytrzeć panewki ?
chyba rzadko wymieniał ktoś olej ?
Ma Pan ten wał jeszcze ?
Szacun, że chciało Ci się rozebrać przed złomowaniem. Pobór 400 ml oleju na 1000 km w 26-letnim BMW – czyli nie ma tragedii. Wygląda na to, że silnik ma dół w dobrym stanie. Jaką diagnozę stawiasz odnośnie poboru oleju? Uszczelniacze trzonków zaworów?
Siema mam ten silnik w swojej BMW E39 M52B20 na chwilę obecną ma najechane 320 tys 170 tys na gazie ostatnio wymieniałem olej i silniczek pracuje super ja nie narzekam pancerna jednostka jak wymieniasz olej na czas.
Trzeba było zajechać do końca i wymienić dopiero 😏