Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Silnik BMW 2.0 M52B20 szukam przyczyny poboru oleju | ENGINE TEARDOWN



Jest to ex-silnik z mojego prywatnego samochodu. Został kupiony od handlarza za jedyne 700 zł. Wyprodukowany w 1996 roku, niewiadomy przebieg i brak historii serwisowej. Teraz posłuży jako obiekt „badań”.

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

15 thoughts on “Silnik BMW 2.0 M52B20 szukam przyczyny poboru oleju | ENGINE TEARDOWN

  1. m52 ma cylindry pokryte Nikasilem,(m52TUB ma tuleje) kiepskiej jakości paliwo, jazda na gazie, interwały olejowe wpływają na zużycie warstwy nikasilu i przytarcie/jajowatość cylindrów, do tego dochodzi zanagarowanie pierścieni tłokowych i kiepskie zgarnianie ze ścianek cylindrów.

    Dla m54 problem został z pierścieniami tłokowymi, wymiana na pierścienie z m52b28 rozwiązuje problem.

  2. Morduje takie B20 z nalotem 750tys , jeździ dalej, sprężanie po 14 na gar.
    Palił przed plukankami litr na 2 tys km. Po 3 plukaniach jednego dnia litr na -+7tys . Uszczelniacze zaworowe nowe 🙂

  3. Stary trzy cztery litry na 10 000 km ty masz pobór oleju chłopie póki ty się w głowę człowieku normalnie ja mam 3 litrową benzynę i ona jest dosyć dobrej kondycji i spali 3,4 l od wymiany do wymiany co ty kurde stary weźstary trzy cztery litry na 10 000 km ty masz pobór oleju chłopie póki ty się w głowę człowieku normalnie ja mam 3 litrową benzynę i ona jest dosyć dobrej kondycji i spali 3,4 l od wymiany do wymiany co ty kurde stary weź tego

  4. Szacun, że chciało Ci się rozebrać przed złomowaniem. Pobór 400 ml oleju na 1000 km w 26-letnim BMW – czyli nie ma tragedii. Wygląda na to, że silnik ma dół w dobrym stanie. Jaką diagnozę stawiasz odnośnie poboru oleju? Uszczelniacze trzonków zaworów?

  5. Siema mam ten silnik w swojej BMW E39 M52B20 na chwilę obecną ma najechane 320 tys 170 tys na gazie ostatnio wymieniałem olej i silniczek pracuje super ja nie narzekam pancerna jednostka jak wymieniasz olej na czas.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!