Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Trzeba było jeszcze dól zrobic pierscienie wszystkie panewki i pól ksiezyce na wale i pompe oleju nową no prowadnice sa bardzo wazne mozna zmienic uszczelniacze ale jak sa do dupy prowadnice to moment i siadą nowe uszczelniacze, moze zalej silnik ropa i troche niech pochodzi po pare minut w dłuzych ostepach czasu i zalej mu 5W/30 tylko syntetyk reszte oleji zaklejają pierscienie olejowe jak bedziesz pilnował pompowtryskiwaczy to bedziesz jezdził a jezdził ja szukam sharana z tym motorem zrobie go i potrzymam długo pozdro
Passat b5 fl awx kopci na bialo przy odpaleniu pierwszym i dluzej trzeba krecic aby odpalil pozniej jest okej az do następnego dnia gdy sie odpala pierwszy raz . Co to moze byc ? Oleju nie przybywa stan okej .
Dokładnie pierdolenie zwykle z tym smarem miedzianym, miedź/ aluminium może być problem wieloletni w instalacji elektrycznej w warunkach atmosferycznych a nie w głowicy w takich warunkach. Aczkolwiek pewnie są lepsze smary.
Marcin jak można się z tobą skontaktować chciał bym pogadać bo mam problem z autem i chciał bym twojej opinie na ten temat a temat na dłuższą rozmowę? Proszę o info. Pozdrawiam
A jaki wlasnie lejesz olej ? 5w40 czy 10w40? Passat b5 fl 130km avf , mialem wczesniej zalany 5w40 a od stycznia kwzdze na 10w40 bo miechanik mi tak zaradzil i taki zamówil , a zaczął mi ubywać olej, po przejechaniu 7000km , jaki olej lać help !
Nie pamiętam dokładnie ale chyba w Fiat'cie 125 remont silnika był co 100k… To jak to się ma do tego passata… turbina, pompa wody, uszczelka pod głowicą, zawory…
Jak mozna to nagraj proszę dłuższy film przy składaniu , tak jak kiedys gdy skladales przedlifta kolegi ktory sie dziwil kiedy uzyles walka ze skrzyni do centrowania 🙂
Pytanie pasat 1.9 awx pompuje ciśnienie do układu chłodzenia test obecności spalin nic nie wykazuję. Sytuacja ciągnie się od 60 tys jadąc wolno problemu niema. co to może być
Mi AJM chlał ze 3 litry na 2000km myślałem że turbina ewentualnie uszczelniacze zaworów puszczają przy mierzeniu kompresji okazało się że na jednym cylindrze mam 12 atm. na reszcie też bez szału a próba olejowa wykazała że winny jest dół . Co smieszniejsze zbytniio nie kopcił i w zimę palił i równo chodził 😀
Panie majster, dobrze, że ty to potrafisz sam zrobić…bo taki szary użytkownik, co by musiał płacić za to wszystko za robotę to by Passeratti dawno na szrocie się bimbało…albo na allegro by bujał się (z przebiegiem 189tyś 😉 )
,,Dziś prywatny passat" … Bo zawsze są państwowe… 🤪👍😋😁😀
TURBO WALI
OLEJ
Trzeba było jeszcze dól zrobic pierscienie wszystkie panewki i pól ksiezyce na wale i pompe oleju nową no prowadnice sa bardzo wazne mozna zmienic uszczelniacze ale jak sa do dupy prowadnice to moment i siadą nowe uszczelniacze, moze zalej silnik ropa i troche niech pochodzi po pare minut w dłuzych ostepach czasu i zalej mu 5W/30 tylko syntetyk reszte oleji zaklejają pierscienie olejowe jak bedziesz pilnował pompowtryskiwaczy to bedziesz jezdził a jezdził ja szukam sharana z tym motorem zrobie go i potrzymam długo pozdro
co ty robisz napierdolisz syfu w kanał oleiowy
Jakie radio w tle?
jakie masz wahacze z swoim pasku ?
W ASO usłyszałbyś że litr na 4000KM to dużo poniżej normy i z silnikiem jest wszystko ok 🙂
Ogólnie wszystko spoko a tak teraz pomyślałem, olej bierze ? to będzie uszczelka pod głowicą ! 😀 nie trza sprawdzać nic innego
Passat b5 fl awx kopci na bialo przy odpaleniu pierwszym i dluzej trzeba krecic aby odpalil pozniej jest okej az do następnego dnia gdy sie odpala pierwszy raz .
Co to moze byc ?
Oleju nie przybywa stan okej .
Porting to przydaje się gdy moc przekracza 300km 🙂
takie filmy to ja lubie 🙂 pozdro
na szrot
Luz wzdłużny na turbo. To przez niego brało olej. Dlatego nagar na wszystkich cylindrach. na mój gust głowica nie potrzebnie zdejmowana.
Ten passat dopiero się dotarł 😀
Ile to ma przelotu? Bo z 600tys napewno..
Majster jak wywaliles egr to musiales go w kompie usuwac?
gdzie masz warsztat? gdzieś w chełmie?? z checia bym do ciebie pojechał na naprawe !! 😀
Ma kompresje na garach ?
Dokładnie pierdolenie zwykle z tym smarem miedzianym, miedź/ aluminium może być problem wieloletni w instalacji elektrycznej w warunkach atmosferycznych a nie w głowicy w takich warunkach. Aczkolwiek pewnie są lepsze smary.
Marcin jak można się z tobą skontaktować chciał bym pogadać bo mam problem z autem i chciał bym twojej opinie na ten temat a temat na dłuższą rozmowę? Proszę o info. Pozdrawiam
co to w ogóle za pastuch, jaki model skoro tylko 100tysi na trzaskane?
Majster odme zmienił ?
A jaki wlasnie lejesz olej ? 5w40 czy 10w40? Passat b5 fl 130km avf , mialem wczesniej zalany 5w40 a od stycznia kwzdze na 10w40 bo miechanik mi tak zaradzil i taki zamówil , a zaczął mi ubywać olej, po przejechaniu 7000km , jaki olej lać help !
Zamiast BRD, załóż coś większego.
i do szelazka głowice 😀
Czy to jest ATJ?
Siema. Honowanie głowicy robi się przy każdym ściągnięciem głowicy?
Oby więcej filmów ja chcę takiego mechanika u sobie dobrze gadasz i dobrze robisz swoją robotę oby więcej tanich mechaników jak Ty było.
Nie pamiętam dokładnie ale chyba w Fiat'cie 125 remont silnika był co 100k… To jak to się ma do tego passata… turbina, pompa wody, uszczelka pod głowicą, zawory…
Szacun za R+ szczególnie za Morgenstern 😉 Pozdrawiam
Czyzbym słyszał Rammstein?
Jaki kod silnika?
Jak mozna to nagraj proszę dłuższy film przy składaniu , tak jak kiedys gdy skladales przedlifta kolegi ktory sie dziwil kiedy uzyles walka ze skrzyni do centrowania 🙂
Wróciłeś do polski juz ? 😉
Pytanie pasat 1.9 awx pompuje ciśnienie do układu chłodzenia test obecności spalin nic nie wykazuję. Sytuacja ciągnie się od 60 tys jadąc wolno problemu niema. co to może być
Passat jest zajebisty
I co było z Paskiem?
Mi AJM chlał ze 3 litry na 2000km myślałem że turbina ewentualnie uszczelniacze zaworów puszczają przy mierzeniu kompresji okazało się że na jednym cylindrze mam 12 atm. na reszcie też bez szału a próba olejowa wykazała że winny jest dół . Co smieszniejsze zbytniio nie kopcił i w zimę palił i równo chodził 😀
a
Panie majster, dobrze, że ty to potrafisz sam zrobić…bo taki szary użytkownik, co by musiał płacić za to wszystko za robotę to by Passeratti dawno na szrocie się bimbało…albo na allegro by bujał się (z przebiegiem 189tyś 😉 )
Smar miedziany reaguje z alu i ocynkiem.
Daje się smar srebrny.
Mały remoncik i kolejne 100 tys pyknie lekko 🙂 fajny film jak zawsze 🙂 tylko kieszeń zaboli :/
👍kazdy wie chyba jaki to "pan" te bzdury gadal hehe super filmik mogly by byc dłuższe bo fajnie sie ciebie słucha: -)
Świetnie pozdrawiam
👏👏👏👍👍🖒🖒🖒👌👊👊😎
Kurwa człowieku jak ja uwielbiam oglądać Twoje filmy !