Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Retro Ursus C-4011 remont silnika cz.1



Witam, wrzucam pierwsza część z remontu silnika popularnej 40-tki,życzę miłego oglądania,Przemo.

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

39 thoughts on “Retro Ursus C-4011 remont silnika cz.1

  1. Witam, czy tym demontowalnym klejem do gwintów można również posmarować szpilki i nakrętki stóp głównych wału korbowego? Bo same podkładki zaginane wydają mi się lipne.

  2. Witam. Do docierania zaworów radził bym łączyć zawór z wiertarka jakimś gumowym przewodem paliwiwym a nie na sztywno. pozdrawiam i powodzenia!

  3. Mi kiedyś mówiono że nie powinno się docierać zaworów w gniazdach po przez pełne obracanie. Nawet miałem taki archaiczny przyrząd do docierania zaworów i on obracał zaworem o pewien kąt i wracał o ten sam kąt załóżmy te 30 stopni. Nie to że coś neguję bo expertem nie jestem tylko tak mi powiedział kiedyś pgr-owski mechanik.

  4. Wał już nowego typu (od 60-tki), nie ma problemu z dokręcaniem przeciw-wag . Ja mam jeszcze od 40-tki, najczęstszym powodem śmierci silnika to; odkręcona przeciw-wago wybijająca dziurę w bloku;-(

  5. Podziwiam cię za to że masz cierpliwość do jednakowego nagrywania i składania. A stare głowicę do regeneracji bym oddał, wyglądały by jak te nowe i służyłyby tyle samo.
    A co do silnika. To jest to silnik s-4001 czy modernizacja? Bo wał już od s-4002,3widzę.

  6. Wszystko git robota widać, tylko te docieranie zaworów wiertarką, tego nie trawię ;p ale każdy majster ma swoje metody. Pozdrawiam 🙂
    ps. oby żadna szpilka z bloku się nie wyrwała 😉

  7. Cześć! Praca iście zegarmistrzowska! Miejmy nadzieję, że ta czterdziecha jeszcze pochodzi baardzo długo! A powiedz mi taką, rzecz – czy ta czterdziestka jest wykorzystywana do ciężkich robót w gospodarstwie, czy to już będzie taki "bardziej reprezentacyjny" traktorek? Bo jak to pierwsze, to bym nie oszczędzał głowicach. Z takiego oszczędzania na częściach nie wychodzi nic dobrego, choć nie zawsze musi być to reguła. Pozdrawiam i czekam na więcej!

  8. Witam,nieźle zużyty silnik…ale po profesjonalnym podejściu do sprawy czyli rzetelnym remoncie oraz zastosowaniu sprawdzonych/dobrych części powinien posłużyć kilka ładnych lat.Czekam na drugą część remontu.Pozdrawiam 😉

  9. Witam praca wre 🙂 Kup sobie do docierania zaworów taki instrumencik nawet na allegro sa i wtedy prawidłowo sie dociera od strony grzybka i samo zmienia kierunki , głowice tej marki sa OK sam je zakładam tylko trzeba zwracać uwagę czy wystają z nich końce wtryskiwaczy bo jeśli nie wystają to będzie dymił zawsze ponieważ ropa tryska po bokach tego kanału i lipa Powodzenia Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!