Witam, wrzucam pierwsza część z remontu silnika popularnej 40-tki,życzę miłego oglądania,Przemo.
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Witam, czy tym demontowalnym klejem do gwintów można również posmarować szpilki i nakrętki stóp głównych wału korbowego? Bo same podkładki zaginane wydają mi się lipne.
Mi kiedyś mówiono że nie powinno się docierać zaworów w gniazdach po przez pełne obracanie. Nawet miałem taki archaiczny przyrząd do docierania zaworów i on obracał zaworem o pewien kąt i wracał o ten sam kąt załóżmy te 30 stopni. Nie to że coś neguję bo expertem nie jestem tylko tak mi powiedział kiedyś pgr-owski mechanik.
Wał już nowego typu (od 60-tki), nie ma problemu z dokręcaniem przeciw-wag . Ja mam jeszcze od 40-tki, najczęstszym powodem śmierci silnika to; odkręcona przeciw-wago wybijająca dziurę w bloku;-(
Podziwiam cię za to że masz cierpliwość do jednakowego nagrywania i składania. A stare głowicę do regeneracji bym oddał, wyglądały by jak te nowe i służyłyby tyle samo. A co do silnika. To jest to silnik s-4001 czy modernizacja? Bo wał już od s-4002,3widzę.
Wszystko git robota widać, tylko te docieranie zaworów wiertarką, tego nie trawię ;p ale każdy majster ma swoje metody. Pozdrawiam 🙂 ps. oby żadna szpilka z bloku się nie wyrwała 😉
Cześć! Praca iście zegarmistrzowska! Miejmy nadzieję, że ta czterdziecha jeszcze pochodzi baardzo długo! A powiedz mi taką, rzecz – czy ta czterdziestka jest wykorzystywana do ciężkich robót w gospodarstwie, czy to już będzie taki "bardziej reprezentacyjny" traktorek? Bo jak to pierwsze, to bym nie oszczędzał głowicach. Z takiego oszczędzania na częściach nie wychodzi nic dobrego, choć nie zawsze musi być to reguła. Pozdrawiam i czekam na więcej!
Witam,nieźle zużyty silnik…ale po profesjonalnym podejściu do sprawy czyli rzetelnym remoncie oraz zastosowaniu sprawdzonych/dobrych części powinien posłużyć kilka ładnych lat.Czekam na drugą część remontu.Pozdrawiam 😉
Witam praca wre 🙂 Kup sobie do docierania zaworów taki instrumencik nawet na allegro sa i wtedy prawidłowo sie dociera od strony grzybka i samo zmienia kierunki , głowice tej marki sa OK sam je zakładam tylko trzeba zwracać uwagę czy wystają z nich końce wtryskiwaczy bo jeśli nie wystają to będzie dymił zawsze ponieważ ropa tryska po bokach tego kanału i lipa Powodzenia Pozdrawiam
Szkoda montować korbowody po regeneracji, 200 godzin i będą jakie były jajowate..
Solidna robota a ile taki remont wyjdzie z robocizna bo też mam 40 do naprawy i nie wiem na ile się przygotować
O matko docierasz na takich obrotach ? A gdzie ręczna korba ? Trzy obroty w jedną i trzy w drugą ?.
Witam, czy tym demontowalnym klejem do gwintów można również posmarować szpilki i nakrętki stóp głównych wału korbowego? Bo same podkładki zaginane wydają mi się lipne.
Witam. Do docierania zaworów radził bym łączyć zawór z wiertarka jakimś gumowym przewodem paliwiwym a nie na sztywno. pozdrawiam i powodzenia!
witam ja to sie ,,nieznam ale jest costakiego jak KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY a nie laga proponuje film jokerfarm z panem IRKEM
Ehh. Moją czterdziestkę też bym wyremontował. Akurat w przyszłym roku będzie miała 50 lat
Tylko dębik dociera zawory wiertarka
Więcej takich filmików fajnie opowiadasz… Udanego remontu i dawaj nastepne odcinki
Też mam c-4011 udanego remontu
Robota super! Tylko nie rozumiem mieszania past zaworowych, mieszać drobniejszą pastę z grubszą?
Mi kiedyś mówiono że nie powinno się docierać zaworów w gniazdach po przez pełne obracanie. Nawet miałem taki archaiczny przyrząd do docierania zaworów i on obracał zaworem o pewien kąt i wracał o ten sam kąt załóżmy te 30 stopni. Nie to że coś neguję bo expertem nie jestem tylko tak mi powiedział kiedyś pgr-owski mechanik.
Można odkupić głowice?
Kolego kupiłem głowcie niby oryginalne usrusa za 345zl za sztukę jak myślisz zawory będą dotarte ?
Kabina zostaje orginal ? 🙂
A walek rozrzadu zostaje?
Jak zle bedziesz docieral to zrobisz luz na prowadnicy i po robocie
Bardzo ładnie widać na tym rozrządzie jaki syf zostawia po sobie SUPEROL, poza tym widać zużycie silnika ale oczywiście wszystko do ogarnięcia 🙂
Bardzo cenne informacje do remontu i mam nadzieję że będzie więcej materiału. Pozdrawiam
Wał już nowego typu (od 60-tki), nie ma problemu z dokręcaniem przeciw-wag . Ja mam jeszcze od 40-tki, najczęstszym powodem śmierci silnika to; odkręcona przeciw-wago wybijająca dziurę w bloku;-(
Przemo Pomóż mi mam dylemat 🙁
Podziwiam cię za to że masz cierpliwość do jednakowego nagrywania i składania. A stare głowicę do regeneracji bym oddał, wyglądały by jak te nowe i służyłyby tyle samo.
A co do silnika. To jest to silnik s-4001 czy modernizacja? Bo wał już od s-4002,3widzę.
Super, czekam na więcej filmów! 👍
Nalezy ZAWSZE sprawdzic dokrecenie po kluczu udawowym
Wszystko git robota widać, tylko te docieranie zaworów wiertarką, tego nie trawię ;p ale każdy majster ma swoje metody. Pozdrawiam 🙂
ps. oby żadna szpilka z bloku się nie wyrwała 😉
Bardzo dobra robota. Łapa w górę leci ! Jakie polecasz zestawy naprawcze do c 360 aby długo pochodziły ?
Cześć! Praca iście zegarmistrzowska! Miejmy nadzieję, że ta czterdziecha jeszcze pochodzi baardzo długo! A powiedz mi taką, rzecz – czy ta czterdziestka jest wykorzystywana do ciężkich robót w gospodarstwie, czy to już będzie taki "bardziej reprezentacyjny" traktorek? Bo jak to pierwsze, to bym nie oszczędzał głowicach. Z takiego oszczędzania na częściach nie wychodzi nic dobrego, choć nie zawsze musi być to reguła. Pozdrawiam i czekam na więcej!
Konkretny remont Przemo 😉👍 Pozdrawiam
witam. krzywki wałka rozrzadu jaki maja rozmiar w tej c4011 ?? i jaka jest roznica w porownaniu do c360 ?
No no ładnie Ci idzie 😉 Po remoncie tłumik od Supra i można śmigać 😀
Witam,nieźle zużyty silnik…ale po profesjonalnym podejściu do sprawy czyli rzetelnym remoncie oraz zastosowaniu sprawdzonych/dobrych części powinien posłużyć kilka ładnych lat.Czekam na drugą część remontu.Pozdrawiam 😉
Witam Przemku to mi się podoba konkretny remont pokaż jak będzie cykał pewnie tak jak twój zetorek 4011 pozdrawiam
Fajny odcinek życzę powodzenia w remoncie
Witam praca wre 🙂 Kup sobie do docierania zaworów taki instrumencik nawet na allegro sa i wtedy prawidłowo sie dociera od strony grzybka i samo zmienia kierunki , głowice tej marki sa OK sam je zakładam tylko trzeba zwracać uwagę czy wystają z nich końce wtryskiwaczy bo jeśli nie wystają to będzie dymił zawsze ponieważ ropa tryska po bokach tego kanału i lipa Powodzenia Pozdrawiam
Witam. Co tu pisać ….efekt mówi sam za siebie. Już czekałem aż coś wpadnie nowego na kanał. Pozdrawiam.
A jeszcze jedno co z suprem.?
Przemo super robota. Mam takie pytanie cenowe. Ile kosztowało wszystko co jest na stole. I ile całkowity koszt remontu takiego silnika.
Nowy nabytek przema
A co z zetorem 4011