Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Witam mam tski problem ze 3 bieg wyskakiwał Rozebralem silnik skrzynia ładna itp automat tez i strasznie ciezko przerzucać biegi w tych karterach a wziolem inny i leciutko chodzą czy to. Byla przyczyna ?
ogólnie fajny filmik o uwagach pisali przedmówcy, ja bym dodał, że pokrywa sprzęgła nieoryginalna, a pokrywa magneta też powinna być dzielona. Pozdrawiam
Do zabezpieczania zabieraka sprzęgła ja też używam podkładki sprężynowej, bo te blaszane z obecnej produkcji są nic nie warte, ale wcześniej przeginam w imadle taką podkładkę w drugą stronę, bo te podkładki są do prawoskrętnych nakrętek, a w nakrętce zabieraka jest lewy gwint.
jak sie nazywa ta spręzyna co jest pod koszem sprzegła i pod zebatka startera bo nw czy nie kupie tej drugiej prtzez przypadek bo to jest pod koszem a pod koszem a ta zebatka jest tez mała i nw odpiszcie pls
Fajny materiał. Co prawda koledzy wcześniej wyłapali błędy. Jednak "ten się nie myli co nic nie robi". Mnie też to czeka… a tu materiał krok po kroku i czyściutko. Pozdrawiam
No i popełniłeś 2 główne błędy 1 – brak podkładki pomiędzy trybem zdawczym a łozyskiem – tryb będzie wchodził do srodka i wychodził… 2 – NIE DAJE SIĘ PAPIEROWEJ USZCZELKI POMIĘDZY KARTERY…TAKA USZCZELKA POMIMO ZASTOSOWANIA SYLIKONU CZY TOWOTU BĘDZIE PRZEPUSZCZAĆ ŚRODKIEM WARSTW PAPIERU…TAKĄ USZCZELKĘ ROBI SIE Z GAMIBITU LUB KLINGERYTU A NAWET W OSTATECZNOŚCI SAMO DIRKO wg mnie silnik do ponownego rozpoławiania
Są błędy w składaniu silnika. Łożysk nie nabija się na wał siłowo ani prasa bo niszczy się wcisk łożysk i centrowanie. Łożyska kryte nie nadają się do silnika. Kupuje się odkryte. Reszta rzeczy przedmówcy już pisali. Elementy zapłonu z dzisiejszych czasów nie nadają się do eksploatacji.
Kolego popełniłeś kilka błędów mianowicie źle założyłeś sprężynę startera w karter, nie zdjąłeś zabezpieczenie z łożyska wałka głównego (wszystkie łożyska w silniku mają być odkryte i najlepiej z luzem C3) przeoczyłeś podkładkę pod kosz sprzęgłowy i o zabezpieczeniu sprężyny na koszy) Najważniejsze ten pierścień na koszu sprzęgłowym siedzi na krawędzi także jest to dosyć nie pewne,
Moim zdaniem brakuje podkładek pod kosz sprzęgłowy. I pytanie czy sprawdzaleś zdystansowanie zebatki kosza ze starterem? Na kosz powinna iść sprężynka miseczka i zabezpieczenie które montuje się w rowku kosza.
Świetnie wytłumaczone i dobra robota
Witam mam tski problem ze 3 bieg wyskakiwał Rozebralem silnik skrzynia ładna itp automat tez i strasznie ciezko przerzucać biegi w tych karterach a wziolem inny i leciutko chodzą czy to. Byla przyczyna ?
Z jakiego materiału wyciąłeś uszczelkę?
Wysuwa mi się wałek zmiany biegów
Jakie zwarcie ❓ wszystko jest w masie ⚡
też się tego naskładałem
Odtłuszczamy a potem smarujemy smarem xD
Jak tak będzie zamontowana sprężyna kopniaka to po 1. Kopniak nie będzie wracał. Po 2. Rozpierdoli część karteru. Słaby poziom wiedzy…
Witam.orietujesz się może jakiej grubości powinna być podkładka pod wałek zmiany biegów ?nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji.
17:40 Nie prawda. nawet jeżeli magneto dotknie rdzenia cewki to nie bedzie zadnego zwarcia.
Mógłbym się z panem jakoś skontaktować? Chcę zadać kilka pytań.
8:13 ta sprezyna nie powinna być zakotwiczona w tym nacięciu od karteru
witam. czy tulejka pod koszem ma sie krecic po osce ?
Przecież ten wał jest zle złożony powinien się bez oporu kręcic a on stał w miejscu!
Wal do zamrażarki lozyska lekko się podgrzewa i łożysko wręcz samo wpada młotkiem to się można w głowę walnąć bo wal znów będzie krzywy…
Po co odtłuszczasz krawendzie jak i tak smar idzie ,smar jest przecież tłusty nąsens.
ogólnie fajny filmik o uwagach pisali przedmówcy, ja bym dodał, że pokrywa sprzęgła nieoryginalna, a pokrywa magneta też powinna być dzielona. Pozdrawiam
zero jakiegokolwiek dystansowania, osiowania slabiutko
troche bledow przy skladaniu sprzegla i nie tylko slaby poziom wiedzy na temat wsk
Witam ta tuleja jest szeroka bo występują też węszę ?
jaki pomocniczy pośredni panie
Skąd taki fajny przerywacz?
podkładeka dystansowa zfrezowaniem na zewnątrz mistrzu w strone zebatki z27 frezowanie
Super film, pozdrawiam
Widać na filmie że jest źle założona sprężyna od startera i i druga część startera na koszu też jest nie prawidłowo zmątowana
Tryby to w gębie za przeproszenie masz!!! Koła zębate!!!
Tak składają te zlomy a pozniej pisz ze igla czy cos podobnego…
Łożyska na wał polecam gotować w garnku w oleju nad palnikiem
W głębokim zapłonie też są cewki ładowania. Po prostu cewki świetlne głębokim a niskim nie są 100% wymienne nie mają dodatkowego uzwojenia
Trochę ulepiony ten silnik jest.Powinna być pokrywa sprzęgła z napisem "DĘBA".
W silniku WSK nie występuje klin !
Tylko wpust czółenkowy (normalny)
Czysto i schludnie – jako instruktaż świetne, tym bardziej że koledzy którzy mają pojęcie wyłapali błędy. Dzięki!
8:27 ta sprezyna musi byc bo w mojej wsce tego nie ma
Do zabezpieczania zabieraka sprzęgła ja też używam podkładki sprężynowej, bo te blaszane z obecnej produkcji są nic nie warte, ale wcześniej przeginam w imadle taką podkładkę w drugą stronę, bo te podkładki są do prawoskrętnych nakrętek, a w nakrętce zabieraka jest lewy gwint.
ta sprezyna za koszem powinna byc zamontowana na koszu przed jej zamontowaniem na pierscieniu zabezpiczajacym
Nie składaj na te papierowe badziewne uszczelki lepiej dorobić z odpowiedniego materiału
jak sie nazywa ta spręzyna co jest pod koszem sprzegła i pod zebatka startera bo nw czy nie kupie tej drugiej prtzez przypadek bo to jest pod koszem a pod koszem a ta zebatka jest tez mała i nw odpiszcie pls
Fajny materiał. Co prawda koledzy wcześniej wyłapali błędy. Jednak "ten się nie myli co nic nie robi". Mnie też to czeka… a tu materiał krok po kroku i czyściutko. Pozdrawiam
Powiem krotko zero pojecia na temat montowania silnika wsk 125 braki szkoda gadac masakra
No i popełniłeś 2 główne błędy
1 – brak podkładki pomiędzy trybem zdawczym a łozyskiem – tryb będzie wchodził do srodka i wychodził…
2 – NIE DAJE SIĘ PAPIEROWEJ USZCZELKI POMIĘDZY KARTERY…TAKA USZCZELKA POMIMO ZASTOSOWANIA SYLIKONU CZY TOWOTU BĘDZIE PRZEPUSZCZAĆ ŚRODKIEM WARSTW PAPIERU…TAKĄ USZCZELKĘ ROBI SIE Z GAMIBITU LUB KLINGERYTU A NAWET W OSTATECZNOŚCI SAMO DIRKO
wg mnie silnik do ponownego rozpoławiania
Są błędy w składaniu silnika. Łożysk nie nabija się na wał siłowo ani prasa bo niszczy się wcisk łożysk i centrowanie. Łożyska kryte nie nadają się do silnika. Kupuje się odkryte. Reszta rzeczy przedmówcy już pisali. Elementy zapłonu z dzisiejszych czasów nie nadają się do eksploatacji.
I czym smarowałeś uszczelki?Smarowanie cieniutkich papierowych uszcelek smarem nie zda egzaminu.Zda egzamin jak uszcelki będą z gambitu.
Kolego popełniłeś kilka błędów mianowicie źle założyłeś sprężynę startera w karter, nie zdjąłeś zabezpieczenie z łożyska wałka głównego (wszystkie łożyska w silniku mają być odkryte i najlepiej z luzem C3) przeoczyłeś podkładkę pod kosz sprzęgłowy i o zabezpieczeniu sprężyny na koszy) Najważniejsze ten pierścień na koszu sprzęgłowym siedzi na krawędzi także jest to dosyć nie pewne,
Moim zdaniem brakuje podkładek pod kosz sprzęgłowy. I pytanie czy sprawdzaleś zdystansowanie zebatki kosza ze starterem? Na kosz powinna iść sprężynka miseczka i zabezpieczenie które montuje się w rowku kosza.