Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

remont silnika wsk

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

44 thoughts on “remont silnika wsk

  1. Witam mam tski problem ze 3 bieg wyskakiwał Rozebralem silnik skrzynia ładna itp automat tez i strasznie ciezko przerzucać biegi w tych karterach a wziolem inny i leciutko chodzą czy to. Byla przyczyna ?

  2. Do zabezpieczania zabieraka sprzęgła ja też używam podkładki sprężynowej, bo te blaszane z obecnej produkcji są nic nie warte, ale wcześniej przeginam w imadle taką podkładkę w drugą stronę, bo te podkładki są do prawoskrętnych nakrętek, a w nakrętce zabieraka jest lewy gwint.

  3. jak sie nazywa ta spręzyna co jest pod koszem sprzegła i pod zebatka startera bo nw czy nie kupie tej drugiej prtzez przypadek bo to jest pod koszem a pod koszem a ta zebatka jest tez mała i nw odpiszcie pls

  4. No i popełniłeś 2 główne błędy
    1 – brak podkładki pomiędzy trybem zdawczym a łozyskiem – tryb będzie wchodził do srodka i wychodził…
    2 – NIE DAJE SIĘ PAPIEROWEJ USZCZELKI POMIĘDZY KARTERY…TAKA USZCZELKA POMIMO ZASTOSOWANIA SYLIKONU CZY TOWOTU BĘDZIE PRZEPUSZCZAĆ ŚRODKIEM WARSTW PAPIERU…TAKĄ USZCZELKĘ ROBI SIE Z GAMIBITU LUB KLINGERYTU A NAWET W OSTATECZNOŚCI SAMO DIRKO
    wg mnie silnik do ponownego rozpoławiania

  5. Są błędy w składaniu silnika. Łożysk nie nabija się na wał siłowo ani prasa bo niszczy się wcisk łożysk i centrowanie. Łożyska kryte nie nadają się do silnika. Kupuje się odkryte. Reszta rzeczy przedmówcy już pisali. Elementy zapłonu z dzisiejszych czasów nie nadają się do eksploatacji.

  6. Kolego popełniłeś kilka błędów mianowicie źle założyłeś sprężynę startera w karter, nie zdjąłeś zabezpieczenie z łożyska wałka głównego (wszystkie łożyska w silniku mają być odkryte i najlepiej z luzem C3) przeoczyłeś podkładkę pod kosz sprzęgłowy i o zabezpieczeniu sprężyny na koszy) Najważniejsze ten pierścień na koszu sprzęgłowym siedzi na krawędzi także jest to dosyć nie pewne,

  7. Moim zdaniem brakuje podkładek pod kosz sprzęgłowy. I pytanie czy sprawdzaleś zdystansowanie zebatki kosza ze starterem? Na kosz powinna iść sprężynka miseczka i zabezpieczenie które montuje się w rowku kosza.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!