Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Problem z silnikiem wycieraczek przednich



rękawice nitrylowe: https://amzn.to/2SSG3dN

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

22 thoughts on “Problem z silnikiem wycieraczek przednich

  1. Dzisiaj wymieniałem mechanizm wycieraczek na nowy bo stary pękł i właśnie chciałem ustawić sprawdzić i nie działa silnik bo maska była otwarta 😀 bardzo pomogłeś tym filmem dzięki 🙂

  2. Witam , pytanie odnośnie ściągania plastiku, który przylega do szyby. U mnie jest on bardzo mocno przyczepiony do szyby i boje się ściągnąć. Co robię źle ? … I drugie pytanko czym czyściłeś potem szybę w tym miejscu ? Zwykły środek by ją odtluscic ?

  3. Witam Pana. A co Pan mi powie o wymianie silnika wycieraczek w Golfie PLUS 2005 (czy tam są dwa silniki – bo filmiku nie mogę znaleźć nt. GOLF PLUSA ale wyskakują informacje o lewym i prawym silniczku. czyli są dwa? i jak w ogóle do nich się dostać?). dziś z rana dziwnie mi się wycieraczki zachowywały tzn. nie dochodziły do górnych położeń (wycieraczki idą w dwie różne strony do góry) A w trakcie powrotu do domu po pracy w ogóle stanęły w górnym położeniu, a taki deszcz zaczął lać, że musiałem się zatrzymać. i nie wiem jak się do nich dostać.

  4. Wymieniłem cały mechanizm wycieraczek i jak chodzą to wszystko jest idealnie ale po wyłączeniu nie wracają do punktu zero, jest to skoda octavia 1, dodam że przed wymianą właśnie tam się zatrzymały

  5. W moim Ford Focus MK2 2004/2005 jest podobnie działający mechanizm Boscha, a sam silniczek jakby identyczny w kształcie. Przy 178tys. km zatarła się oś (tej wycieraczki bliżej silniczka – prawej) i wywaliło bezpiecznik 20A nr 50 w module GEM. Sama oś zatarła się na fest, że miałem problem z jej wybijaniem (wybiłem może z 2cm), aby nie połamać wszystkiego, a też nie miałem już jak tego podpierać, więc zacząłem ją wykręcać (kręciłem jedno z ramion szwedem wte i wewte, robiąc cały czas dźwignię kluczami płaskimi, która ją w tym samym czasie wyciągała) – oś wyszła wraz z tuleją mosiężną, którą oklepałem na około delikatnie młotkiem (kowalny metal) i sama się zsunęła (tuleję wbiłem z powrotem delikatnie młotkiem w korpus). Oś była cała oblepiona, ale nie smarem, ale jakąś jakby ceramiczną twardą masą. Dalsze oględziny podpowiadały, że za zatarcie odpowiada reakcja smaru z korodujący/oksydującym aluminium w środkowej części otworu (mosiężne tuleje z obu stron mają po ok 20mm długości, a "tuleja" części aluminiowej/korpusu około 30-40mm).

  6. Danielu widziałem że w jednym z ostatnich odcinków kleiłeś wannę oleju na silikon. W mojej Ibize 6l BBY z 2003 r. zauważyłem wokół łączeń drobne zapocenia jakby nalot, nic nie cieknie bo auto czasmi stoi w garażu 5 dni. Czy mam się przejmować czy na razie przemyć to miejsce i obserwować ?

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!