Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
22 thoughts on “Problem z silnikiem wycieraczek przednich”
Dzisiaj wymieniałem mechanizm wycieraczek na nowy bo stary pękł i właśnie chciałem ustawić sprawdzić i nie działa silnik bo maska była otwarta 😀 bardzo pomogłeś tym filmem dzięki 🙂
Witam , pytanie odnośnie ściągania plastiku, który przylega do szyby. U mnie jest on bardzo mocno przyczepiony do szyby i boje się ściągnąć. Co robię źle ? … I drugie pytanko czym czyściłeś potem szybę w tym miejscu ? Zwykły środek by ją odtluscic ?
Witam Pana. A co Pan mi powie o wymianie silnika wycieraczek w Golfie PLUS 2005 (czy tam są dwa silniki – bo filmiku nie mogę znaleźć nt. GOLF PLUSA ale wyskakują informacje o lewym i prawym silniczku. czyli są dwa? i jak w ogóle do nich się dostać?). dziś z rana dziwnie mi się wycieraczki zachowywały tzn. nie dochodziły do górnych położeń (wycieraczki idą w dwie różne strony do góry) A w trakcie powrotu do domu po pracy w ogóle stanęły w górnym położeniu, a taki deszcz zaczął lać, że musiałem się zatrzymać. i nie wiem jak się do nich dostać.
Wymieniłem cały mechanizm wycieraczek i jak chodzą to wszystko jest idealnie ale po wyłączeniu nie wracają do punktu zero, jest to skoda octavia 1, dodam że przed wymianą właśnie tam się zatrzymały
Twój film bardzo mi pomógł w weekendowej naprawie (Ford Focus MK2), gdy do mechanika nie ma kiedy podjechać. Wielkie dzięki za dzielenie się doświadczeniem!
W moim Ford Focus MK2 2004/2005 jest podobnie działający mechanizm Boscha, a sam silniczek jakby identyczny w kształcie. Przy 178tys. km zatarła się oś (tej wycieraczki bliżej silniczka – prawej) i wywaliło bezpiecznik 20A nr 50 w module GEM. Sama oś zatarła się na fest, że miałem problem z jej wybijaniem (wybiłem może z 2cm), aby nie połamać wszystkiego, a też nie miałem już jak tego podpierać, więc zacząłem ją wykręcać (kręciłem jedno z ramion szwedem wte i wewte, robiąc cały czas dźwignię kluczami płaskimi, która ją w tym samym czasie wyciągała) – oś wyszła wraz z tuleją mosiężną, którą oklepałem na około delikatnie młotkiem (kowalny metal) i sama się zsunęła (tuleję wbiłem z powrotem delikatnie młotkiem w korpus). Oś była cała oblepiona, ale nie smarem, ale jakąś jakby ceramiczną twardą masą. Dalsze oględziny podpowiadały, że za zatarcie odpowiada reakcja smaru z korodujący/oksydującym aluminium w środkowej części otworu (mosiężne tuleje z obu stron mają po ok 20mm długości, a "tuleja" części aluminiowej/korpusu około 30-40mm).
Danielu widziałem że w jednym z ostatnich odcinków kleiłeś wannę oleju na silikon. W mojej Ibize 6l BBY z 2003 r. zauważyłem wokół łączeń drobne zapocenia jakby nalot, nic nie cieknie bo auto czasmi stoi w garażu 5 dni. Czy mam się przejmować czy na razie przemyć to miejsce i obserwować ?
Dzisiaj wymieniałem mechanizm wycieraczek na nowy bo stary pękł i właśnie chciałem ustawić sprawdzić i nie działa silnik bo maska była otwarta 😀 bardzo pomogłeś tym filmem dzięki 🙂
gwint się wyrobił w mechanizmie na wieloklinie tak jak u mnie w a6 c5
Bardzo dobry poradnik. Chyba sam u siebie to machnę. Mój mechanik zarobiony, co oczywiście zrozumiałe.
Mam pytanie ale jak to dziadostwo ustawić bo mi po tym zabiegu wycieraczki ruszają się w zakresie 20cm 🙁 pozdro
Witam , pytanie odnośnie ściągania plastiku, który przylega do szyby. U mnie jest on bardzo mocno przyczepiony do szyby i boje się ściągnąć. Co robię źle ? … I drugie pytanko czym czyściłeś potem szybę w tym miejscu ? Zwykły środek by ją odtluscic ?
Witam Pana. A co Pan mi powie o wymianie silnika wycieraczek w Golfie PLUS 2005 (czy tam są dwa silniki – bo filmiku nie mogę znaleźć nt. GOLF PLUSA ale wyskakują informacje o lewym i prawym silniczku. czyli są dwa? i jak w ogóle do nich się dostać?). dziś z rana dziwnie mi się wycieraczki zachowywały tzn. nie dochodziły do górnych położeń (wycieraczki idą w dwie różne strony do góry) A w trakcie powrotu do domu po pracy w ogóle stanęły w górnym położeniu, a taki deszcz zaczął lać, że musiałem się zatrzymać. i nie wiem jak się do nich dostać.
Wymieniłem cały mechanizm wycieraczek i jak chodzą to wszystko jest idealnie ale po wyłączeniu nie wracają do punktu zero, jest to skoda octavia 1, dodam że przed wymianą właśnie tam się zatrzymały
Właśnie… wyŁANcz się właśnie!
Twój film bardzo mi pomógł w weekendowej naprawie (Ford Focus MK2), gdy do mechanika nie ma kiedy podjechać. Wielkie dzięki za dzielenie się doświadczeniem!
W moim Ford Focus MK2 2004/2005 jest podobnie działający mechanizm Boscha, a sam silniczek jakby identyczny w kształcie. Przy 178tys. km zatarła się oś (tej wycieraczki bliżej silniczka – prawej) i wywaliło bezpiecznik 20A nr 50 w module GEM. Sama oś zatarła się na fest, że miałem problem z jej wybijaniem (wybiłem może z 2cm), aby nie połamać wszystkiego, a też nie miałem już jak tego podpierać, więc zacząłem ją wykręcać (kręciłem jedno z ramion szwedem wte i wewte, robiąc cały czas dźwignię kluczami płaskimi, która ją w tym samym czasie wyciągała) – oś wyszła wraz z tuleją mosiężną, którą oklepałem na około delikatnie młotkiem (kowalny metal) i sama się zsunęła (tuleję wbiłem z powrotem delikatnie młotkiem w korpus). Oś była cała oblepiona, ale nie smarem, ale jakąś jakby ceramiczną twardą masą. Dalsze oględziny podpowiadały, że za zatarcie odpowiada reakcja smaru z korodujący/oksydującym aluminium w środkowej części otworu (mosiężne tuleje z obu stron mają po ok 20mm długości, a "tuleja" części aluminiowej/korpusu około 30-40mm).
Co to za spray? To jest jakiś środek ogólny do czyszczenia?
Daniel nie naprawia? 😀 czekamy na nowe filmy! 🍺🍺🍺
Witam jaką masz opinie o oleju Tipp Oil combi pro? 😀
Świetny poradnik.
Danielu widziałem że w jednym z ostatnich odcinków kleiłeś wannę oleju na silikon. W mojej Ibize 6l BBY z 2003 r. zauważyłem wokół łączeń drobne zapocenia jakby nalot, nic nie cieknie bo auto czasmi stoi w garażu 5 dni. Czy mam się przejmować czy na razie przemyć to miejsce i obserwować ?
Dobrze że nagrałeś mam podobny problem z zapieczonymi prowadnicami dzięki
od razu po twojej mowie wyczulem ze dlugi czas mieszkasz zagarnice wynika ze w Niemczech
Ty mieszkasz w Hagen? ja pracuje na warsztacie w Duisburgu.
Zimne luty Daniel,widzisz włosy jeża :).To jest zimny lut,trzeba przelutować.
Daniel chciało ci się ;D,nagrać na Niemiecki kanał i na Polski potem.Podziwiam ;).
Cześć Daniel Pozdrawiam
Pierwszy 💪💪💪