Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Planujemy tuning zabytkowego silnika! | Polskie BMW



http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150 pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN!

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

40 thoughts on “Planujemy tuning zabytkowego silnika! | Polskie BMW

  1. Myślę, że udział Tomka Strozika w tym projekcie pozwoli na płynne przejście od fantastyki naukowej do profesjonalnej praktyki … Tak trzymać!
    Tomek jest nie tylko stałym bywalcem Krasnobrodzkiej ale przede wszystkim kopalnią rzetelnej wiedzy o budowaniu silników do motorsportu oraz przesympatycznym człowiekiem od którego wiele można się nauczyć 🙂 Miałem przyjemność osobiście korzystać z jego pomocy przy budowie silnika do rallycrossu.

  2. Cała Polska śmietanka się zbiera i wkłada swój umysł i wiedzę od technik budowania odbudowy starych po nowoczesny współczesny motosport aż niewiarygodne👍 projekt skazany na sukces

  3. Tomku zobacz sobie uszczelniacz wału przedni od Renault Trafic 2.0dci jest fajnie montowany w blachę. Może tedy droga na uszczelnienie tego dekla BMW. Kolo pasowe i tak będziecie dorabiać to średnicę dopasujecie.

  4. O proszę jest i Tomek S, wielki Kierowca i inżynier! To co robi za kierownicą, aut sztos a już nie wspomnę jak zasiądzie w swojego gokarta !!! Pozdrawiam mega człowiek z mega wiedzą!! Miałem okazję pracować z tym człowiekiem przy paru projektach

  5. Fajny odcinek, ciekawa rozmowa. Od siebie dodam Tomku, ze filtry płytkow nie są niczym wyjątkowym, były dość powszechne a u nas spotykane nawet w samochodach ŻUK na pewno, więc pewnie w Nysach i W-wach wczesnych wersjach z silnikami na filtr powietrza olejowy i filtr płytkowy obracany ruchem pedału sprzęgła, sam się z takim silnikiem bawiłem.
    Tuning, może pomyśleć o również o wydłużeniu korbowodów co by wzmocniło silnik poprzez zmianę wypadkowych sił na wał (stosuje się) a i doprężyło by silnik bez planowania głowicy.
    Pozdrawiam i dzięki za świetny odcinek, czekam niecierpliwie na c.d.

  6. Panie Tomku z ABcar'u,
    A co z tym specjalnym wałkiem rozrządu ?
    Kibicuje projektowi ale co bedzie lepsze ?
    Ten nowoczesnie wyliczony, czy ten z formuły ktory ten starszy pan wam przekazał na wzór jako spadkobiercą?
    Pozdrawiam

  7. Takie podniesienie tłoków spowoduje powstanie obszarów, (szczególnie pomiędzy tłokiem a głowica) o utrudnionej wymianie ładunku. Może skutkować gorszym napełnieniem, niższym momentem itd.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!