
Planujemy tuning zabytkowego silnika! | Polskie BMW
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150 pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN!
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Tomek,czy to nie filtr taki jak w Starze,filtr odśrodkowy?
👌
Od czego podejdą panewy do poloneza?
skoro i tak robicie bajpas na filtrze oleju, to dodajcie pod niego chłodnicę wodną i problem obniżenia temperatury może uda się wyeliminować
Oglądam 6 raz. Panowie nie znam się wogule na mechanice ale uwielbiam Was słuchać. 3mjcie się pozdrawiam
👍 👍 👍!!!
48:32 Takie przejście na współczesną panewkę wpadło mi w oko w tym projekcie gdzieś od 2.20 https://www.youtube.com/watch?v=HKIjsXUMvhc
Kilka lat temu Tomek budował silnik do mojego M3 E30 i trzeba przyznać, że zrobił kawał dobrej roboty. Z zewnątrz wygląda wszystko jak oryginał a przybyło 30% mocy.
Gdzie Pan Wojtek?
Odcinki które prowadzi Tomek są świetne dużo lepsze
Myślę, że udział Tomka Strozika w tym projekcie pozwoli na płynne przejście od fantastyki naukowej do profesjonalnej praktyki … Tak trzymać!
Tomek jest nie tylko stałym bywalcem Krasnobrodzkiej ale przede wszystkim kopalnią rzetelnej wiedzy o budowaniu silników do motorsportu oraz przesympatycznym człowiekiem od którego wiele można się nauczyć 🙂 Miałem przyjemność osobiście korzystać z jego pomocy przy budowie silnika do rallycrossu.
CO Z WAŁKIEM PANA WOJTKA? Zgadzam się z pomysłem Pana Grzegorza Plewki co do spotkania panów Wojtka i Tomka, również w kwestii długości odcinka.
Pan Wojciech wycofał się z projektu?? Widzę mała zmianę koncepcji…
Cytując klasyk… "Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia" 🙂 Pozdrowienia dla was.
Wal się z tymi reklamami ubezpieczeń
Moje nie fachowe pytanie. Czy natryski oleju na tłoki potrafi tam ktoś wykonać?
Czekamy na wizytę Pana Tomka w Abcarze bedzie jakis materiał z tego ?? 🙂
Genialny odcinek – merytoryczny, ciekawy i zmontowany w kolejności 😛
Wydaje mi się, że tu ważne, aby obrać jedną drogę do celu.
Teach me tigerrr! 😎
Cała Polska śmietanka się zbiera i wkłada swój umysł i wiedzę od technik budowania odbudowy starych po nowoczesny współczesny motosport aż niewiarygodne👍 projekt skazany na sukces
Miło się was ogląda 🥰🥰🥰🥰🥰
Dlaczego merytoryka się nie klika? Emocje wywoływane rozmowami z tak doświadczonymi osobami są bardzo duże, za co dziękuję.
Tomku zobacz sobie uszczelniacz wału przedni od Renault Trafic 2.0dci jest fajnie montowany w blachę. Może tedy droga na uszczelnienie tego dekla BMW. Kolo pasowe i tak będziecie dorabiać to średnicę dopasujecie.
O proszę jest i Tomek S, wielki Kierowca i inżynier! To co robi za kierownicą, aut sztos a już nie wspomnę jak zasiądzie w swojego gokarta !!! Pozdrawiam mega człowiek z mega wiedzą!! Miałem okazję pracować z tym człowiekiem przy paru projektach
Fajny odcinek, ciekawa rozmowa. Od siebie dodam Tomku, ze filtry płytkow nie są niczym wyjątkowym, były dość powszechne a u nas spotykane nawet w samochodach ŻUK na pewno, więc pewnie w Nysach i W-wach wczesnych wersjach z silnikami na filtr powietrza olejowy i filtr płytkowy obracany ruchem pedału sprzęgła, sam się z takim silnikiem bawiłem.
Tuning, może pomyśleć o również o wydłużeniu korbowodów co by wzmocniło silnik poprzez zmianę wypadkowych sił na wał (stosuje się) a i doprężyło by silnik bez planowania głowicy.
Pozdrawiam i dzięki za świetny odcinek, czekam niecierpliwie na c.d.
Panie Tomku z ABcar'u,
A co z tym specjalnym wałkiem rozrządu ?
Kibicuje projektowi ale co bedzie lepsze ?
Ten nowoczesnie wyliczony, czy ten z formuły ktory ten starszy pan wam przekazał na wzór jako spadkobiercą?
Pozdrawiam
A może przy zastosowaniu bajpasy do dodatkowego filtra oleju zastosować wymiennik cieplny.
I dzięki takiemu myśleniu i podejściu do silnika 319/1 będziecie nie w pierwszej 10 tce ale 3 pozdrawiam i do następnego😉👍👍👍
"No słuchaj, ja poniżej kilograma nie schodzę" i to najlepsze co wyniosłem z dzisiejszego wykładu.
A silnika nie miał budować mentor pan Wojtek?
56:31 Dysk "C" do oczyszczenia 😉
Relację z takiego wyścigu klasyków to by się dopiero oglądało
Łapka w górę,ale chętnie dałbym serduszko za ten odcinek ❤️😉
Lżejsze tłoki super pomysł co prawda trzeba będzie przeciwwagi na wale skrobnąć ale w sumie same plusy super robota pozdrawiam
Ależ gigantyczna wiedza wszystkich Panów na tym filmie. Niesamowite. Obok Polskiego Porshe, myśle ze to najciekawszy projekt na tym kanale i być może na całym polskim yt.
Takie podniesienie tłoków spowoduje powstanie obszarów, (szczególnie pomiędzy tłokiem a głowica) o utrudnionej wymianie ładunku. Może skutkować gorszym napełnieniem, niższym momentem itd.
Jest i On. Jak zawsze przesympatyczny, szybki kierowca, genialny inżynier i kopalnia wiedzy technicznej,oraz anegdot. Tomasz S. 🙂
Jedno to moment obrotowy a drugie moment bezwładności.
Kiedy pan Wojtek czy zmiana mistrza ?