Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
40 thoughts on “Planujemy tuning zabytkowego silnika! | Polskie BMW”
Tomek,czy to nie filtr taki jak w Starze,filtr odśrodkowy?
Kilka lat temu Tomek budował silnik do mojego M3 E30 i trzeba przyznać, że zrobił kawał dobrej roboty. Z zewnątrz wygląda wszystko jak oryginał a przybyło 30% mocy.
Myślę, że udział Tomka Strozika w tym projekcie pozwoli na płynne przejście od fantastyki naukowej do profesjonalnej praktyki … Tak trzymać! Tomek jest nie tylko stałym bywalcem Krasnobrodzkiej ale przede wszystkim kopalnią rzetelnej wiedzy o budowaniu silników do motorsportu oraz przesympatycznym człowiekiem od którego wiele można się nauczyć 🙂 Miałem przyjemność osobiście korzystać z jego pomocy przy budowie silnika do rallycrossu.
Cała Polska śmietanka się zbiera i wkłada swój umysł i wiedzę od technik budowania odbudowy starych po nowoczesny współczesny motosport aż niewiarygodne👍 projekt skazany na sukces
Tomku zobacz sobie uszczelniacz wału przedni od Renault Trafic 2.0dci jest fajnie montowany w blachę. Może tedy droga na uszczelnienie tego dekla BMW. Kolo pasowe i tak będziecie dorabiać to średnicę dopasujecie.
O proszę jest i Tomek S, wielki Kierowca i inżynier! To co robi za kierownicą, aut sztos a już nie wspomnę jak zasiądzie w swojego gokarta !!! Pozdrawiam mega człowiek z mega wiedzą!! Miałem okazję pracować z tym człowiekiem przy paru projektach
Fajny odcinek, ciekawa rozmowa. Od siebie dodam Tomku, ze filtry płytkow nie są niczym wyjątkowym, były dość powszechne a u nas spotykane nawet w samochodach ŻUK na pewno, więc pewnie w Nysach i W-wach wczesnych wersjach z silnikami na filtr powietrza olejowy i filtr płytkowy obracany ruchem pedału sprzęgła, sam się z takim silnikiem bawiłem. Tuning, może pomyśleć o również o wydłużeniu korbowodów co by wzmocniło silnik poprzez zmianę wypadkowych sił na wał (stosuje się) a i doprężyło by silnik bez planowania głowicy. Pozdrawiam i dzięki za świetny odcinek, czekam niecierpliwie na c.d.
Panie Tomku z ABcar'u, A co z tym specjalnym wałkiem rozrządu ? Kibicuje projektowi ale co bedzie lepsze ? Ten nowoczesnie wyliczony, czy ten z formuły ktory ten starszy pan wam przekazał na wzór jako spadkobiercą? Pozdrawiam
Ależ gigantyczna wiedza wszystkich Panów na tym filmie. Niesamowite. Obok Polskiego Porshe, myśle ze to najciekawszy projekt na tym kanale i być może na całym polskim yt.
Takie podniesienie tłoków spowoduje powstanie obszarów, (szczególnie pomiędzy tłokiem a głowica) o utrudnionej wymianie ładunku. Może skutkować gorszym napełnieniem, niższym momentem itd.
Tomek,czy to nie filtr taki jak w Starze,filtr odśrodkowy?
👌
Od czego podejdą panewy do poloneza?
skoro i tak robicie bajpas na filtrze oleju, to dodajcie pod niego chłodnicę wodną i problem obniżenia temperatury może uda się wyeliminować
Oglądam 6 raz. Panowie nie znam się wogule na mechanice ale uwielbiam Was słuchać. 3mjcie się pozdrawiam
👍 👍 👍!!!
48:32 Takie przejście na współczesną panewkę wpadło mi w oko w tym projekcie gdzieś od 2.20 https://www.youtube.com/watch?v=HKIjsXUMvhc
Kilka lat temu Tomek budował silnik do mojego M3 E30 i trzeba przyznać, że zrobił kawał dobrej roboty. Z zewnątrz wygląda wszystko jak oryginał a przybyło 30% mocy.
Gdzie Pan Wojtek?
Odcinki które prowadzi Tomek są świetne dużo lepsze
Myślę, że udział Tomka Strozika w tym projekcie pozwoli na płynne przejście od fantastyki naukowej do profesjonalnej praktyki … Tak trzymać!
Tomek jest nie tylko stałym bywalcem Krasnobrodzkiej ale przede wszystkim kopalnią rzetelnej wiedzy o budowaniu silników do motorsportu oraz przesympatycznym człowiekiem od którego wiele można się nauczyć 🙂 Miałem przyjemność osobiście korzystać z jego pomocy przy budowie silnika do rallycrossu.
CO Z WAŁKIEM PANA WOJTKA? Zgadzam się z pomysłem Pana Grzegorza Plewki co do spotkania panów Wojtka i Tomka, również w kwestii długości odcinka.
Pan Wojciech wycofał się z projektu?? Widzę mała zmianę koncepcji…
Cytując klasyk… "Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia" 🙂 Pozdrowienia dla was.
Wal się z tymi reklamami ubezpieczeń
Moje nie fachowe pytanie. Czy natryski oleju na tłoki potrafi tam ktoś wykonać?
Czekamy na wizytę Pana Tomka w Abcarze bedzie jakis materiał z tego ?? 🙂
Genialny odcinek – merytoryczny, ciekawy i zmontowany w kolejności 😛
Wydaje mi się, że tu ważne, aby obrać jedną drogę do celu.
Teach me tigerrr! 😎
Cała Polska śmietanka się zbiera i wkłada swój umysł i wiedzę od technik budowania odbudowy starych po nowoczesny współczesny motosport aż niewiarygodne👍 projekt skazany na sukces
Miło się was ogląda 🥰🥰🥰🥰🥰
Dlaczego merytoryka się nie klika? Emocje wywoływane rozmowami z tak doświadczonymi osobami są bardzo duże, za co dziękuję.
Tomku zobacz sobie uszczelniacz wału przedni od Renault Trafic 2.0dci jest fajnie montowany w blachę. Może tedy droga na uszczelnienie tego dekla BMW. Kolo pasowe i tak będziecie dorabiać to średnicę dopasujecie.
O proszę jest i Tomek S, wielki Kierowca i inżynier! To co robi za kierownicą, aut sztos a już nie wspomnę jak zasiądzie w swojego gokarta !!! Pozdrawiam mega człowiek z mega wiedzą!! Miałem okazję pracować z tym człowiekiem przy paru projektach
Fajny odcinek, ciekawa rozmowa. Od siebie dodam Tomku, ze filtry płytkow nie są niczym wyjątkowym, były dość powszechne a u nas spotykane nawet w samochodach ŻUK na pewno, więc pewnie w Nysach i W-wach wczesnych wersjach z silnikami na filtr powietrza olejowy i filtr płytkowy obracany ruchem pedału sprzęgła, sam się z takim silnikiem bawiłem.
Tuning, może pomyśleć o również o wydłużeniu korbowodów co by wzmocniło silnik poprzez zmianę wypadkowych sił na wał (stosuje się) a i doprężyło by silnik bez planowania głowicy.
Pozdrawiam i dzięki za świetny odcinek, czekam niecierpliwie na c.d.
Panie Tomku z ABcar'u,
A co z tym specjalnym wałkiem rozrządu ?
Kibicuje projektowi ale co bedzie lepsze ?
Ten nowoczesnie wyliczony, czy ten z formuły ktory ten starszy pan wam przekazał na wzór jako spadkobiercą?
Pozdrawiam
A może przy zastosowaniu bajpasy do dodatkowego filtra oleju zastosować wymiennik cieplny.
I dzięki takiemu myśleniu i podejściu do silnika 319/1 będziecie nie w pierwszej 10 tce ale 3 pozdrawiam i do następnego😉👍👍👍
"No słuchaj, ja poniżej kilograma nie schodzę" i to najlepsze co wyniosłem z dzisiejszego wykładu.
A silnika nie miał budować mentor pan Wojtek?
56:31 Dysk "C" do oczyszczenia 😉
Relację z takiego wyścigu klasyków to by się dopiero oglądało
Łapka w górę,ale chętnie dałbym serduszko za ten odcinek ❤️😉
Lżejsze tłoki super pomysł co prawda trzeba będzie przeciwwagi na wale skrobnąć ale w sumie same plusy super robota pozdrawiam
Ależ gigantyczna wiedza wszystkich Panów na tym filmie. Niesamowite. Obok Polskiego Porshe, myśle ze to najciekawszy projekt na tym kanale i być może na całym polskim yt.
Takie podniesienie tłoków spowoduje powstanie obszarów, (szczególnie pomiędzy tłokiem a głowica) o utrudnionej wymianie ładunku. Może skutkować gorszym napełnieniem, niższym momentem itd.
Jest i On. Jak zawsze przesympatyczny, szybki kierowca, genialny inżynier i kopalnia wiedzy technicznej,oraz anegdot. Tomasz S. 🙂
Jedno to moment obrotowy a drugie moment bezwładności.
Kiedy pan Wojtek czy zmiana mistrza ?