Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Otwarcie serca V8 Smoczycy łysego REMONT VS SWAP. Dziwne historie warsztatowe #4



W dzisiejszym odcinku zobaczymy co tak naprawdę stało się z 4.0 V8 z BMW E34 łysego jak i również rozważymy spór remont …

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

25 thoughts on “Otwarcie serca V8 Smoczycy łysego REMONT VS SWAP. Dziwne historie warsztatowe #4

  1. Zaczynałbym od sprawdzenia ciśnienia oleju. Po płukaniu syf zleciał z bloku i zatkał smoka.Efekty płukania.Jak to będzie złożone po naprawie to odrazu manometr do oleju podłączyć. A te panewki nie są spalone.zużycie normalne.jak nie ma rys i zdartej kompozycji to są to normalne ślady zużycia.Pompa mogła nie dobijać ciśnienia oleju i są takie efekty

  2. Na wiosnę planuje w mojej e38 z silnikiem m62tu35 wymianę rozrządu i regenerację vanos i zastanawiam się nad zdjęciem głowic wymianą pierścieni itd. Będą koszta 🙁

  3. Lysy sie dopiero uczy i jeszcze nie wie za duzo osobiscie nie lubie od momentu jak sie nasmiewał z kolesia ktory przerobil merola diesla na wode i jezdzi a lysy ma ograniczone myslenie i nie ma pojecia jak to mozliwe i sie nabija z kolesia ktory jest inteligetny w przeciwiestwie do lysego

  4. Nie mogę się nadziwić, jak to możliwe, że tak wyglądający i tak dobrze wyposażony zakład, prezentuje wiedzę na tak niskim poziomie. Jakoś dobrnąłem do końca filmiku i mam wrażenie, że to pierwszy silnik, który został u Was rozebrany. Arteria olejowa biegnie tam gdzie śruby od podpór wału? Wiecie w ogóle jak odbywa się smarowanie panewek? Na wyżej wymienionych śrubach, oraz śrubach głowicy potrafi siedzieć olej, który znalazł się tam podczas ich wkręcania w fabryce oraz "wciśnięty" podczas pracy silnika. Silniki nawet w najlepszej kondycji, mają tam zawsze czarny i śmierdzący olej, zapach jest tak charakterystyczny, że z zamkniętymi oczami jestem w stanie określić, że ktoś w garażu, właśnie te śruby odkręca. Panewki w opłakanym stanie? Te na podporach wyglądają bardzo przyzwoicie i daje im jeszcze spokojnie z 200tyś km, te na korbach faktycznie nieco gorsze, ale nawet nie widać rdzenia panewki, więc też jeszcze by nakręciły sporo kilometrów. Obrócone, serio? Tak jak ludzie piszą w komentarzach, jeśli w tym silniku jakakolwiek się obróciła, to na pewno żadna z tych, które zostały pokazane. Wnętrze silnika bez większych zastrzeżeń, widać, że już trochę przejeździł, trochę oleju łyknął, ale ani stan zaworów, komór spalania, ani portów wydechowych nie jest jakiś nadzwyczaj zły albo zabity nagarem. Gładzie w stanie bardzo dobrym po tym co widać na filmie. Poziom merytoryki może odpowiadać ludziom, którzy całą wiedzę motoryzacyjną czerpią z Top Gear'a, ale jeśli ktoś szuka na prawdę fachowej wiedzy, to niestety tutaj jej nie znajdzie.

  5. hahah lsysy nie chce mi sie wierzyc taki wielki warsztat tyle za roboczo godzine bierze a blok oddaje do sprawdzenia ?? tak trudno kiupic mikromierz i pomierzyc tuleje (chyba ze nie wiesz jak to sie robi) jesli tak u was wygląda naprawa silnika to sorry ale słabo

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!