
Opel Vivaro nierówna praca silnika ,check engine i inne…
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Takie połączenia się zaciska w autach 😉
kostki z ASO? czy zamiennik?
Hej ekipa 🙂 W swoich amatorskich lutowaniach odtłuszczam paluchy przed skręceniem przewodów, używam termokurczy z klejem oraz opalarki 🙂
bardzo fajna robota, jedno zastrzeżenie – w motoryzacji powinno się unikać lutowania przewodów jak ognia (jedynie w ostateczności) – ze względu na wibracje, wilgoć itd. dużo wyższe ryzyko awarii połączenia lutowanego – najczęściej w wyniku złamania przewodu tuż obok połączenia lutowanego.
tak więc raczej zaciskamy, wybór tulejek zaciskowych jest ogromny, są fajne "kombinowane" zacisk + koszulka termokurczliwa z klejem. nie bez powodu wszelakie instalacje elektryczne w maszynach przemysłowych, wiązki w motoryzacji i nie tylko – wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z wibracjami – są zawsze zaciskane.
dodatkowo zaciskanie ma jeszcze jedną ogromną zaletę: nie trzeba biegać z lutownicą po warsztacie :).
Co tam ktoś jakąś astre w gazie odpala i wam przeszkadza:D
Najlepsze lutownicę „lutola” mam taką po tacie ma już jakieś 45lat i dalej lutuje