Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

OPEL 2.2 DIRECT, DEMONTAŻ SILNIKA I PRZYCZYNY POBORU OLEJU.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Siemka Dzisiaj trochę grzebania, w Opelku z bezpośrednim wtryskiem. Wkradł mi się delikatny błąd bo kod tego silnika to z22yh …

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

42 thoughts on “OPEL 2.2 DIRECT, DEMONTAŻ SILNIKA I PRZYCZYNY POBORU OLEJU.

  1. Mam wrażenie, że wszystkie silniki sypia się dlatego że właściciele nie wymieniają oleju lub filtrów na czas. Wystarczyło by co 8-10kkm zalać jakikolwiek olej z dopuszczeniem producenta i przy tym wymienić filtry oleju/powietrza i paliwa jeśli jest wymienny i sam słupek starczył by na 300-500kkm. Mam rację?

  2. 1:23 "Pada deszcz" (Kolęda pada śnieg )
    Poprzez białe smugi, z wodą za pan brat
    pędzą nasze tłoki szybkie niby wiatr.
    Biegnij Chris przez mokry parking
    my wieziemy opel zielony i śpiewamy tak:

    Pada deszcz, pada deszcz, dzwonią tłoki nam.
    Co za radość, gdy wymienisz słupek i można jechać w dal.
    Gdy pada deszcz, silnik pada też, świecą się kontrolki nam.
    Wydatki są przed nami, *
    a za nami kłęby dymu aż nie widać nas.

    (*Wiem tu to nie chce mi się spasować tak jak w odcinku )

  3. Chrisie, nie myślałeś czasami o sprawieniu sobie przyzwoitego mikroskopu warsztatowego? Byłoby to doskonałe narzędzie nie tylko dla Ciebie ale i do celów dydaktycznych – serio, serio. Nie kosztuje fortuny a prestiż warsztatu wzrośnie.
    BTW Czy wiecie jak się mówi na małego Niemca? Mikroszkop.

  4. Kiedyś miałem Vectrę b 2,0 16 pb/ lpg żarła olej jak głupia po wymianie uszczelniaczy na zaworach i regeneracji głowicy problem zniknął z pobieraniem oleju ale wcale pòźniej nie byłem z tego zadowolony bo trzeba było wymieniać a tak dolewka i do przodu i ciągle nowy olej w silniku 🤔

  5. Ile taki opel ma przebiegu 160tysi;)? Ale dają ci samochody do naprawy. Dobre niemiec płakał jak sprzedawał. A co klijet na to? Opłaca się takie coś naprawiać? Czy swap od razu?Kolega kupił od chandlarza z wadą turbiny i uszkodzonym łożyskiem w skrzyni. Oczywiście zapomniano o tym wspomnieć.

  6. Miałem kiedyś Datsuna z takim problemem . zamówiłem w Łodzi szersze pierścienie tłoki w tokarkę rowki poszerzyłem i autko śmigało jak ta lala zrobiłem nim 50 tyś i nie brał grama oleju . Ja akurat nie miałem wyjścia bo tłoków nie szło dostać ale wychodzi taniej i niekiedy lepiej niż w oryginale często tak robię w starych motocyklach i jest super efekt

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!