Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Objawy Uszkodzenia Sterownika Silnika ECU – Zobacz Przykład Problemu | AUTOFAN



Jeżeli film jest Tobie pomocny, to polub ten film, subskrybuj kanał i dodaj komentarz pod filmem. Z góry dziękuję.
Zobacz, co mam do powiedzenia na temat sterowników silnika i jakie problemy generują ich usterki. Mam nadzieję, że wielu z Was dzięki filmom zaoszczędzi sporo pieniędzy i zdobędzie przydatną widzę wynikającą z doświadczenia, jakie zdobywam.

Sterownik silnika można naprawiać, ale tylko u elektroników. Specjalistyczny warsztat to podstawa!

Zapraszam do komentowania, czy interesują Was czasem takie filmy o ważnych sprawach, chodź z pozoru nieistotne?

Jeśli film się Tobie spodobał, udostępnij dalej swoim znajomym, co pomoże w rozwoju projektu AUTO FAN – Zrób To Sam 🙂

———————-
Jeśli chcesz wesprzeć rozwój kanału AUTO FAN – Zrób To Sam, to:
———————-

1. Subskrybuj kanał (Kliknij link i potwierdź)
https://www.youtube.com/channel/UCQSHT4Sgs0CtHOjdgjiuKZQ?sub_confirmation=1

2. Wbijaj na Fejsa (Kliknij link i polub)
https://www.facebook.com/AutoFanZrobToSam/

——————–
PARTNERZY AUTO FAN – Zrób To Sam:
——————–

1. AUTO-TRONIC Elektronika Samochodowa w Bytomiu
https://www.facebook.com/autotronic.elektronikasamochodowa

Na hasło: AUTOFAN możliwy rabat na usługi w warsztacie, warto próbować :), oczywiście jeśli jesteś fanem AUTOFAN – Zrób To Sam.

2. AUTO PARTS – Części Samochodowe w Internecie
https://www.facebook.com/apartspl

W sklepie internetowym: http://www.APARTS.pl rabat dla fanów „AUTO FAN – Zrób To Sam” z kodem rabatowym AUTOFAN – warto korzystać 🙂 – POLECAM

#autofan #motoryzacja #auto #samochód #opel #poradnik #car #bogdan #diy

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

41 thoughts on “Objawy Uszkodzenia Sterownika Silnika ECU – Zobacz Przykład Problemu | AUTOFAN

  1. Ok ,mam pytanie wymienilem wiele części,po przekręceniu zapłonu raz pompa dobija raz nie.
    Czy sterownik jest uszkodzony skoro raz auto odpala a raz nie ?
    Błąd 0560 uszkodzony ECU lub zimne luty na liczniku.
    Pomocy bo naprawdę zawiozę na złom.

  2. Brak reakcji silnika na pedał gazu w Espace 4 2,0T plus gaz. automatyczna skrzynia biegów.
    Witam Pana,
    Duża część Pana relacji mnie spotkało. Otóż pewnego dnia silnik przestał reagować na pedał gazu.W zaprzyjaźnionym serwisie wymieniony został p.g na oryginał nowy..Po przejechaniu . może 100 m wszystko wróciło..Pełna dyskoteka na desce rozdzielczej i brak reakcji na gaz.
    Auto , zachowuje się dziwnie bo sam podnosi obroty z wolnych do wysokich .Osiągając nawet prędkość do 92km /godz. Dla mnie sytuacja wydaje się być dziwna, mocno zaskakująca.Bowiem , kiedyś moja Omega 2,5 d
    takim trybie awaryjnym się przemieszczała ,ale prędkość
    Auto porusza się w trybie awaryjnym.

  3. Dziękuję za Twoją pracę, bardzo mi pomaga. Pytanie: na filmie po podmianie ECU, kiedy mówisz, że obroty się ustabilizowały, widać, że wskazówka lekko się waha, dosłownie o pół jej grubości, ale jednak. Czy jest to normalne?

  4. Hej ja mam właśnie podobny problem w polo V .z dnia na dzień pokazał się problem check engine i dodatkowo ESP.( I tu ciekawe dlaczego ESP się swieci jednocześnie 🤔)Pokazał problem na kompie czujnik położenia wałka rozrządu,wymieniłam i problem dalej jest. Ale koledze pokazało na kompie błąd 01314 .Engine Control module.Jutro dzwonię do elektromechanika. Tylko te ceny co podajesz kochany to u nas nierealne,bo podejrzewam,że zabule u naszego najlepszego elektromechanika z 2.500 zł.

  5. Witam mam problem z Zafirą b 1.6 16v natomiast podczas jazdy nie zakazdym razem ale szarpie silnikiem podłączałem pod kąputer wyskoczyło kilka błędów np wypadanie zapłonu i uszkodzone wszystkie wtryski czy to też morze być sterownik silnika

  6. Ja miałem w Focusie 2.0 tdci 136 km (akurat diesel) to co opowiadasz – odpalał i wchodził na 500 obrotów i gasł, przy hamowaniu potrafił zejść na 500 obrotów i gasł, sporadycznie zimą odpalał dopiero za którymś razem. U mnie były za małe dawki paliwa, trzy wtryskiwacze w ogóle nie miały pilotażowej dawki paliwa, 0,00 ml, po regulacji wtryskiwaczy te objawy zniknęły.

  7. Witam. Pierwszy raz w tym aucie odłączyłem akumulator. Honda CIVIC 2015 14000 przebieg. I od tego czasu pokazuje mi na displeju, sprawdź system. Od tego momentu nie funkcjonuje Ato Stop. Na OBD II KUULAA , pokazuje mi po skanowaniu. Błąd ECU. Czy to nie jesz związane z filtrem powietrza? Jeśli uzyskam, małą podpowiedz, z góry dziękuje. Pozdrawiam.

  8. Witam,potrzebuje pomocy.Mam dylemat z moim peugeotem 206+ 1.4hdi z 2012r,był po zderzenie czolowym od strony kierowcy,po tym zderzeniu wogule juz niechce odpalic,zaznacze ze poduszki nie zostały wystrzelone,w tym modelu niema czujnika uderzeniowego,mozliwe ze byłby uszkodzony sterownik ecu,wszystkie przewody zostały dobrze sprawdzone,czy jest mozliwosc ze cos innego zostało uszkodzone,jesli nie ten sterownik.prosze o pomoc.Dziekuje

  9. Witam. Ja mam audi a6 c7 2013 2.0 tdi 177 bhp
    I mam problem jak ruszam powoli puszczając sprzeglo. Na sekundę zatelepie i czasem na dwójce. Ale nie zawsze A jak ruszę szybciej to czasami tylko a czasami zdążą się ze nawed powoli ruszam i jest Ok.

  10. Posiadam Renault Clio 3 1.2 16v 55kw 2006r. i od pewnego czasu borykam się z trudnym do rozwiązania problemem i mam nadzieję, że ktoś z państwa sobie z takim już poradził 
    Otóż co jakiś czas podczas próby uruchomienia silnika zaraz po przekręceniu zapłonu pojawia się kontrolka kluczyka i komunikat "EINSPRITZ UBERPRUFEN" któremu towarzyszą dwa błędy p0638 i p0560. Po odpaleniu silnika samochód jest w trybie awaryjnym czyli przepustnica się nie otwiera i objawia sie to spadkiem mocy do minimum czyli nie wchodzi na obroty nawet do 3000, praktycznie nie ma możliwości jechać samochodem, chyba że na jedynce do garażu.
    O tyle dobrze, że problem nie pojawia się nigdy w trakcie jazdy a tylko w momencie uruchomiania samochodu zaraz po przekręceniu zapłonu czyli jeszcze przed uruchomieniem silnika widać, że z jazdy nic nie będzie. Po usunięciu błędów można normalnie odpalić samochód i wszystko jest w porządku aż do kolejnego razu kiedy problem się pojawi. Czasem kilkukrotnie uruchomię silnik i błędy się nie pojawią a czasem raz za razem jest problem i trzeba kasować żeby można było jechać, nie ma na to reguły. (wiem, że nie jest to rozwiązanie, dlatego potrzebuje pomocy, za co z góry dziękuję).
    Do tej pory zrobiłem:
    Wyczyściłem przepustnicę, ale nic to nie dało więc podmieniłem na nową, ale też nie pomogło, włożyłem więc swoją starą do innego samochodu i wiem, że jest ona dobra.
    Następnie wymieniłem pedał gazu wraz z przelutowaniem kostki przy nim myśląc, że może uszkodzony potencjometr, ale to także nie przyniosło oczekiwanych rezultatów.
    Kolejnym krokiem było wyczyszczenie wszystkich kostek, bezpieczników, uziemień, klem wspomagając zabieg odpowiednim preparatem do tego typu prac, ale to także nic nie dało.
    Zanim oddam auto do mechanika, który zacznie podejrzewam jeszcze raz od rzeczy które juz sprawdzałem i wygeneruje koszta naprawy to zwracam się z prośbą do was o sugestie co można by ewentualnie sprawdzić. A może ktoś miał podobnie?
    z góry dzięki za pomoc

    macj85

    To jest mój post z forum clio.
    Dzisisiaj po obejrzeniu filmu i oczywiście dzwoneczku zamówiłem zestaw naprawczy czyli sterownik z immo. Dam znać czy pomogło

  11. dziękuje za film wg mnie jest pouczający chciałem przedstawić swój problem , oczywiście oczekuje na podpowiedź. Kupiłem nowego golfa 8 generacji ponieważ jestem sezonowym użytkownikiem chciałbym zapytać czy po zdemontontowaniu akumulatora na okres zimowy mój samochód odpali , gdy na wiosnę zamontuje akumulator. chcę powiedzieć, że w poprzednim samochodzie wymontowywałem akumulator a po zamontowaniu po okresie zimowym wszystkie kontrolki zestawu wskaźnikoó gasły po przejechaniu kilku metrów i wszystko było OK. obecny samochód jest wyposażony w więcej systemów elektronicznych stąd moja niepewność . serwis autoryzowany nie wyjaśnił mi tego problemu. dlatego też uprzejmie proszę o zajęcie stanowiska w tej kwestii. z góry bardzo dziękuje za odpowiedź.

  12. Witam posiadam astrę f i po odpaleniu na zimnym auto trzyma 3 tys obrotów a nieraz falują na dość wysokim poziomie i zauważyłem, że dzieje się tak po deszczu albo rano jak samochód jest mokry i podejrzewam wilgoć bo jak się rozgrzeje to jest dobrze ale też nie zawsze

  13. Witam. Opisałeś jeden problem który mam w swoim aucie mianowicie chodzi o to ,samochód odpalam normalnie ale gdy dodaję gazu dławi się nie ma mocy mówiono mi, że to wtryski,uszczelka pod głowica i parę jeszcze rzeczy..sam nie znam się na defektach aut ,ale miałem przeczucie ze to raczej chyba nie to.. pomyślałem nie dzialaj pochopnie upewnij się w 90%, że dana usterka to akurat to, niech chociaż 5 osób definitywne powie ze to akurat jest przyczyną usterki i co…szukałem pytałem się nie jednego mechaniką i nic do momentu obejzenia twojego filmiku i jestem w 99.9% przekonany że znalazłem winowajcę dzięki Tobie. Jakiś rok temu moje auto w czasie jazdy zaczynało tracić moc, przy odpalaniu jak wspomniałeś w filmiku miał podwyższone obroty aż w końcu 2 tygodnie temu z dnia na dzień gdy odpaliłem auto I troszkę chciałem przygazowac dławił się i nie miał mocy . Reasumujac jestem przekonany jak wspomniałem już powyżej, że masz rację w 99.9% gdy naprawię usterkę i będzie tak jak opisywałeś dam od razu znać. Pozdrawiam 👍

  14. Witam. Mam problem z golfem 5 1.9 tdi. Przy 120 zapala się żółta spirala i przechodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest wszystko ok. Czy może to być od tego sterownika ? Proszę o pomoc.

  15. Mam pytanie. Czy uszkodzony komputer może być powodem tego, że w fiacie grande punto po odpaleniu na zimnym silnik po kilku sek gaśnie (wyświetla się komunikat, że za małe ciśnienie oleju). Po kilku odpaleniach chodzi nierówno (ale nie gaśnie) do czasu przełączenia się na gaz (na gazie chodzi ok). Na benzynie nie ma mocy.

  16. Czujnik w prawym lusterku też sprawny, wentylator chodzi na pełnej mocy tak jak np. Latem jak jest 40 stopni tylko co z tą klima, ostatnio działała teraz nie chce, napełniona. Już nie mam pomysłów, czy za zdezakiem też jest jakiś czujnik? Pomóżcie ludzie.

  17. Peugeot 508 1. 6 thp ciągła praca wentylatora na zimnym silniku. Wymieniony rezystor, cały termostat, przekaźnik, czujnik ciśnienia klimatyzacji, klima nie reaguje na przycisk AC. Po wyjęciu kostki czujnika ciśnienia klimatyzacji i zrobienie mostka na pinie 1 i 3 wyskakuje usterka silnika. Czy to zwarcie już niewiem o co kaman, pomożesz?

  18. Witaj. Mama podobny problem jaki właśnie przedstawiłeś. Honda cr-v 2002r benzyna z lpg. Po wrzuceniu na luz podczas jazdy obroty skaczą mi między 2-3 tyś. Na Pb i Lpg. Oczywiście przepustnica i krokowy wylizane wręcz i nie pomogło. Czyżby faktycznie sterownik ??

  19. Mam taki problem z peugeot 307 sw 2.0 benzyna, wymienione w ciągu 2 lat wiele elementów… Efekt nadal ten sam. Check engine się zapala a auto się lekko dławi, 2 krotnie uszkodzony został sam sterownik. Ktoś wie co to może być? Robiłem drugą sondę lambda, wtryski paliwa i LPG, świece, akumulator, cewkę (on wygląda mi na głównego podejrzanego całej sytuacji) help?

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!