Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Nowe gwinty bloku silnika M54 BMW "na oko" szpilki M12x1.5 # Projekt POLEPSHATOR



Ręcznie gwintowany blok silnika BMW M54

Piosenka Mario Ayuda feat. Gaby Henshaw – Freedom (Monrroe Remix) [Concordia Recordings] https://www.youtube.com/watch?v=_cdN05LNc2g&list=PL_Dd7MFF9mIQ4HL3nCs3hNw_mWW06Cvdm&index=33

=============Tuning ECU http://hp-performance.pl/ =========

================Patronite.pl============https://patronite.pl/garaz

============MOJA STRONA============https://www.facebook.com/garazowehobby/

===========WSPIERAJ KANAŁ==========https://www.paypal.me/elbowgreasediy

===========INSTAGRAM===============https://www.instagram.com/elbowgreasediy/?hl=en

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

38 thoughts on “Nowe gwinty bloku silnika M54 BMW "na oko" szpilki M12x1.5 # Projekt POLEPSHATOR

  1. Moim zdaniem przy dokręcaniu śruby M12 trzeba by użyć innych momentów ze względu na inną średnica, inne opory i inną rozszerzalność po rozgrzaniu silnika. Pytanie tylko jakich momentów użyć?

  2. Daro, podaj lepiej jak z powrotem wkręcać szpilki kolektora wydechu w głowicę: z podanym momentem ? (a jak nigdzie nie podają momentu dokręcania szpilek tylko momenty dokręcania nakrętek na szpilkach? ), do końca gwintu bez dokręcania z momentem i na klej do szpilek ? a może dokręcać "na wyczucie" ryzykując zerwanie gwintu ?

  3. Mistrzu….u mnie ostatnio wykręciłem świecę zapłonową razem z gwintem 😐i co…? Przyszło mi robić naprawę bo świeca luźna. Miałem na szczęście w zanadrzu zestaw kilku tulejek naprawczych M16x1.25 / M14x1.25 oraz do tego gwintownik i do roboty. Smar na gwintownik by jak najwięcej zebrać opiłków po gwintowaniu porządne przedmuchanie gara i wkręcenie tulejki a na to świecy i auto śmiga.

  4. W bloku kiedyś w jakimś tdi chyba 2.5 wykręciła się szpilka od napinacz paska rozrządu podobno sytuacja trzeba było gwintować większy otwór itp to pod gwintównik i pod wiertło żeby prosto szło znajomy ślusarz zrobił mi tulejki bardzo dobrze udało się nam nagwintować, kiedyś to samo w Toyocie d4d i git było idealnie prosto potem w m52b28 bo też gwinty wyszły z bloku.

  5. Paaaanie gwintownik z pilotem sporo by Ci ułatwił. I tak jak ktoś już wspominał wygniatakiem w alu zrobisz trochę mocniejszy gwint. Poza tym podziwiam cierpliwość i kolejna łapa w górę. 🙂

  6. kiedyś gwintowalem w bloku gwinty za radą starego ślusarza wpiołem wkrętarkę w uchwyt do stołowej wiertarki i gwinty wyszły perfekcyjnie tylko wkrętarkę trzeba ustawić na sprzęgiełku żeby nie ukręciła gwintownika polecam dużo łatwiej jest i pewność 100% że dobre gwinty wyjdą idealnie

  7. kurde ja jakbym miał ręcznie robić gwinty i miały by być idealnie do pionu to inaczej bym to zrobił. skoczyłbym do jakiegoś ślusarza żeby mi wykonał na frezarce jakiś bloczek ze stali powiedzmy 60x60x60 mm , w środku idealnie pionowo zrobiłby mi otwór z gwintem m12. następnie przy gwintowaniu bloku wkręciłbym gwintownik w przygotowany bloczek, bloczek położył na silniku i robił gwinty przez ten bloczek właśnie. Cały gwintownik mógłby nie wejść w blok z racji tego że cześć siedziała by w tej naszej kostce ale potem wystarczyło by pozbyć się jej i jechać dalej bez niej, droga już była by na sto procent utorowana . widać by było czy gwintownik idzie idealnie prostopadle do słupka ponieważ po bloczku widać będzie czy cały czas leży równo na słupku. jeśli któraś krawędź by się odchylała znaczy że coś nie tak. jeszcze można by lekko to wszystko docisnąć do silnika i wtedy nie ma bata że krzywo by poszło, w ogóle nie było by latania i patrzenia na oko czy wszystko idzie ok , bez dokładania winkli czy innych rzeczy też by się obyło.

  8. na telefon mozna popbrac aplikacje poziomnice, jest taka funkcja ze przed użyciem ją kalibrujesz, jezeli by połozyć telefon na bloku, skalibrowac potem polozyc go na gwintowniku i obserwowac co sie dzieje ? powinno być dokladnie

  9. skąd ja znam taką robote:D dziwią mnie komentarze niektorych osob ze uszczelke wydmucha ze sie nie da… po co sie wypowiadac jak sie nie ma wiedzy na dany temat, zlozylem w ten sposob juz kilka silnikow i jezdza i nic sie nie dzieje. a pozatym dobry wybór ze szpilki zakładasz. pozdro

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!