Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

N47D20 Pęka jak szalony?? BMW aż takie złe??

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Sprawdzamy wytrzymałość bloku silnika N47

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

25 thoughts on “N47D20 Pęka jak szalony?? BMW aż takie złe??

  1. Panowie oglądam ać kuncik jak dotąd ale teraz zacznę was fajne filmy rzeczowe jestem fanem BMW i też nie lubię piepszenia że BMW to szajs kto nie jeździł niech się nie odzywa. Ta marka jest po prostu dla ludzi którzy dbają o auta i je kochają i tyle. Pozdrawiam panów i subik odrazu aha ja też mam n47 227tys nakulane zero wycieków zero brania czy dolewania oleju od wymiany do wymiany co 10tys i tyle

  2. Teraz mamy niestety manię kręcenia kluczami pneumatycznymi zamiast ręcznie. Elektryczki, pneumaty itd. to takie efekty. Ile razy zmieniałem tarcze po kimś kto doje… Śruby jakimś pneumatem i trzeba było skakać na rurę. Znam przypadek że ktoś doje…. Koło ganem do ciężarówek. Szwagier skakał na rurę i nie odkręcił śruby koła. Udało mi się ją odkręcić bo ważę X2 co on ale niestety śruby wyszły z gwintem.

  3. Być może dokręcone było na około 50Nm ale podczas pracy silnika dochodzi jeszcze temperatura i to może załatwiło tamten blok, dziwi mnie żeby ktoś dokręcał uszkodził blok i zostawił to w takim stanie

  4. Przy motocyklach jest jeszcze gorzej jeśli chodzi o debilne dokręcanie . Oś koła dojebana na 350 Nm, korki spustu oleju 80 Nm a gwint M12 i regularnie uszkodzony. Filtry oleju czasami tak dokręcone, że muszę wklejać klucz 90 mm żeby odkręcić. Dlaczego tak się dzieje ? A no dlatego, że taki yotubowy pseudo mechanior oglądnie tylko dwa filmy. Pierwszy tytuł: "możesz zostać kim chcesz, możesz wszystko, to zależy tylko od ciebie" Drugi tytuł: " jak w garażu, albo i na dworze naprawić skomplikowany pojazd posiadając narzędzia z marketu i zero doświadczenia".

  5. A ja smigam 8 lat e87 n47 177km zwirusowany do 220 i 430nm.dpf egr i klapy off.Nalatane 259tyś.Olej na bazie Pao wymiana co 8tyś od wyjechania z salonu.Do tego co 2 tankwanie 50ml oleju dodaję do baku.rozrząd wtryski turbo dalej ori.przy 230tyś wymiana dwumas i sprzegło.kolega ma 430tyś na tym silniku w e60

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!