Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
25 thoughts on “N47D20 Pęka jak szalony?? BMW aż takie złe??”
Ja nie narzekam sam robiłem rozrząd w n47 w stodole zero problemów i śmigam już 6 lat bez żadnych usterek pozdrawiam
Panowie oglądam ać kuncik jak dotąd ale teraz zacznę was fajne filmy rzeczowe jestem fanem BMW i też nie lubię piepszenia że BMW to szajs kto nie jeździł niech się nie odzywa. Ta marka jest po prostu dla ludzi którzy dbają o auta i je kochają i tyle. Pozdrawiam panów i subik odrazu aha ja też mam n47 227tys nakulane zero wycieków zero brania czy dolewania oleju od wymiany do wymiany co 10tys i tyle
Teraz mamy niestety manię kręcenia kluczami pneumatycznymi zamiast ręcznie. Elektryczki, pneumaty itd. to takie efekty. Ile razy zmieniałem tarcze po kimś kto doje… Śruby jakimś pneumatem i trzeba było skakać na rurę. Znam przypadek że ktoś doje…. Koło ganem do ciężarówek. Szwagier skakał na rurę i nie odkręcił śruby koła. Udało mi się ją odkręcić bo ważę X2 co on ale niestety śruby wyszły z gwintem.
Być może dokręcone było na około 50Nm ale podczas pracy silnika dochodzi jeszcze temperatura i to może załatwiło tamten blok, dziwi mnie żeby ktoś dokręcał uszkodził blok i zostawił to w takim stanie
Przy motocyklach jest jeszcze gorzej jeśli chodzi o debilne dokręcanie . Oś koła dojebana na 350 Nm, korki spustu oleju 80 Nm a gwint M12 i regularnie uszkodzony. Filtry oleju czasami tak dokręcone, że muszę wklejać klucz 90 mm żeby odkręcić. Dlaczego tak się dzieje ? A no dlatego, że taki yotubowy pseudo mechanior oglądnie tylko dwa filmy. Pierwszy tytuł: "możesz zostać kim chcesz, możesz wszystko, to zależy tylko od ciebie" Drugi tytuł: " jak w garażu, albo i na dworze naprawić skomplikowany pojazd posiadając narzędzia z marketu i zero doświadczenia".
A ja smigam 8 lat e87 n47 177km zwirusowany do 220 i 430nm.dpf egr i klapy off.Nalatane 259tyś.Olej na bazie Pao wymiana co 8tyś od wyjechania z salonu.Do tego co 2 tankwanie 50ml oleju dodaję do baku.rozrząd wtryski turbo dalej ori.przy 230tyś wymiana dwumas i sprzegło.kolega ma 430tyś na tym silniku w e60
Ja nie narzekam sam robiłem rozrząd w n47 w stodole zero problemów i śmigam już 6 lat bez żadnych usterek pozdrawiam
Wystarczy użyć elektrycznej wkrętaki z udarem. Nawet nie za duże urządzenia mogą mieć ok. 100Nm.
Podczas pracy silnika dostaje naprężeń i możliwe że wtedy może beknac
Pewnie majster nastawił klucz na dokręcanie górnego napinacza albo zębatki na pompie wtryskowej, a młody gniewny praktykant dowalił wszystko jak leci.
Panowie oglądam ać kuncik jak dotąd ale teraz zacznę was fajne filmy rzeczowe jestem fanem BMW i też nie lubię piepszenia że BMW to szajs kto nie jeździł niech się nie odzywa. Ta marka jest po prostu dla ludzi którzy dbają o auta i je kochają i tyle. Pozdrawiam panów i subik odrazu aha ja też mam n47 227tys nakulane zero wycieków zero brania czy dolewania oleju od wymiany do wymiany co 10tys i tyle
Teraz mamy niestety manię kręcenia kluczami pneumatycznymi zamiast ręcznie. Elektryczki, pneumaty itd. to takie efekty. Ile razy zmieniałem tarcze po kimś kto doje… Śruby jakimś pneumatem i trzeba było skakać na rurę. Znam przypadek że ktoś doje…. Koło ganem do ciężarówek. Szwagier skakał na rurę i nie odkręcił śruby koła. Udało mi się ją odkręcić bo ważę X2 co on ale niestety śruby wyszły z gwintem.
Więcej podobnych testów obalających powszechne mity.
BRAWO Panowie.
Ciekawy test 😎
Być może dokręcone było na około 50Nm ale podczas pracy silnika dochodzi jeszcze temperatura i to może załatwiło tamten blok, dziwi mnie żeby ktoś dokręcał uszkodził blok i zostawił to w takim stanie
Może to pneumatem dokręcał?
Przy motocyklach jest jeszcze gorzej jeśli chodzi o debilne dokręcanie . Oś koła dojebana na 350 Nm, korki spustu oleju 80 Nm a gwint M12 i regularnie uszkodzony. Filtry oleju czasami tak dokręcone, że muszę wklejać klucz 90 mm żeby odkręcić. Dlaczego tak się dzieje ? A no dlatego, że taki yotubowy pseudo mechanior oglądnie tylko dwa filmy. Pierwszy tytuł: "możesz zostać kim chcesz, możesz wszystko, to zależy tylko od ciebie" Drugi tytuł: " jak w garażu, albo i na dworze naprawić skomplikowany pojazd posiadając narzędzia z marketu i zero doświadczenia".
Koledzy podstawy błąd montażu i pęknięcia to nie wyczyszczenie otworu z oleju i kleju 🙂 pozdrowienia
Tak Na pewno od dawna tłumaczę guwno na zlocie powinno być a nie kasę pakować w to badziewie
Bardzo ciekawy test 😃
A ja smigam 8 lat e87 n47 177km zwirusowany do 220 i 430nm.dpf egr i klapy off.Nalatane 259tyś.Olej na bazie Pao wymiana co 8tyś od wyjechania z salonu.Do tego co 2 tankwanie 50ml oleju dodaję do baku.rozrząd wtryski turbo dalej ori.przy 230tyś wymiana dwumas i sprzegło.kolega ma 430tyś na tym silniku w e60
Bardzo fajny materiał
Przed wkręcanie. Śruby można tam nalać oleju, zrobi się mega ciśnienie i wtedy rozsadza aluminium. Więc jak ktoś naebal tam kleju to mogło pęknąć.
Dokładnie. Paproki powinny dalej robić polonezy.
Ciekawy materiał
Te silniki to od razu na śmietnik powinny trafiać a nie do karoserii
Na matmie było tak policz do 10 raz… Siadaj jedynka 1 pamiętam do dziś czyli jakieś 26 lat 😂 pozdrawiam
Po prostu gwinty zerwane trzeba by zalewać otwory albo zestaw naprawczy gwintów wkręcać sprężynki
Jaki tam jest gwint? M10?
Bardzo fajne doświadczenie i luźna atmosfera przy nagraniu. Leci łapka i sub. Pozdrawiam
👍👍👍