Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

miał dość, zmienił traktory 🧐👉 a teraz kupił DF 6165 Agrotron



Bardzo ciekawa wypowiedź rolnika, który od kilku lat użytkuje kolejne modele ciągników marki Deutz-Fahr. Niedawno kupił trzeci traktor marki Deutz-Fahr – model 6165 Agrotron.
Deutz-Fahr AGROTRON 6165: możliwość wyboru dwóch wariantów rozstawów osi, trzech rodzajów przekładni, dwóch typów kabin i szeregu dodatkowych opcji wyposażenia.
– silniki Deutz TCD z układem wtryskowym Common Rail o roboczym ciśnieniu 1600 bar, a dzięki układowi oczyszczania spalin DOC/EGR spełniają określone normy emisji spalin Tier 4i.
Dane techniczne ciągnika Deutz-Fanr Agrotron 6165:
Długość: 4289-5119 mm
Szerokość: 2218-2543 mm
Wysokość: 2930-2980 mm
Rozstaw osi: 2647 mm
Prześwit: 360-410 mm
Masa na osi przedniej: 2150-2865 kg
Masa na osi tylnej: 3590-3695 kg
Masa całkowita: 6750 kg
Maksymalna dopuszczalna masa całkowita/z przodu/z tyłu: 9500/4200/7300 kg
Kąt skrętu kół: 52°
Rozmiar przednich opon: 540/65R24
Rozmiar tylnych opon: 600/65R38
SILNIK – Deutz TCD 6.1 L06 Tier 4i
Silnik 6-cylindrowy, Turbo Intercooler, elektroniczna regulacja silnika, wentylator wiskotyczny, filtr powietrza z wyrzutnikiem pyłów, rura wydechowa na słupku kabiny
Pojemność silnika: 6057 cm3
Ciśnienie w układzie Common Rail: 1600 bar
Znamionowa prędkość obrotowa silnika: 2100 obr/min
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy: 1900 obr/min
Maksymalny moment obrotowy przy 1600 obr/min: 605 Nm
Wzrost momentu obrotowego: 33%

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

25 thoughts on “miał dość, zmienił traktory 🧐👉 a teraz kupił DF 6165 Agrotron

  1. A teraz weź wytłumacz niektórym że jak ciągnik pracuje to na siebie zarabia, spłaci się i pracujesz w jakims komforcie.
    Miałem ostatnio dyskusje pod filmem jednego znanego jutubera z kolekcją kirovców. Bardzo tam chwalili że te kirovce to jedyna opcja na gospodarstwo a zachodnie to sie psują, cześci drogie, serwis… A ja się z tym nie zgadzam, bo o ile sam naprawiasz te kirovce (czy inny archaiczny sprzęt) to faktycznie oszczędzisz na kosztach mechanika. Ale za twój czas ci nikt też nie płaci przecież, części pomimo tego że tanie to jednak częściej cos trzeba wymienić a i przestoje to jest rożnie, ale też można to uznać za jakis koszt.
    Generalnie jak by "stare sprzęty" były dobre to by w krzakach nie stały, ale rolnicy mentalnie to w wielu przypadkach "beton", typu "trzydziestkę sobie byś kupił, mało pali".
    Ja tam nie jestem przeciwnikiem starych traktorów, czy Belarusów (sam mam Belarusa 952), ale trzeba mierzyć siły na zamiary, takie ciągniki na małe gospodarstwa to jak najbardziej. A jak ktoś ma więcej hektarów i chce pomiędzy pracami polowymi mieć trochę życia to jedyną opcja jest zakup ciągników zachodnich, nowych lub dobrze sprawdzonych używanych.

  2. Agrotron 130 od 15lat przy 120h (glowny ciągnik na gospodarstwie). Jedyna poważna awaria jaka była to w jednym sezonie klima walnęła (sprężarka). I teraz kupiłem 165 nowego dojca na starej skrzyni. Nie narzekam. Tylko żałuję że nie wziąłem jednak nowej skrzyni półautomatu. Kuzyn ma bo wziął takiego samego tylko właśnie z nową skrzynią i jest bajka.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!