Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Mazda 6 wymiana pierścieni cz.1



wymiana pierścieni w silniku DURATEC cz.1

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

26 thoughts on “Mazda 6 wymiana pierścieni cz.1

  1. co za paranoja, na łańcuch mazda dawała dożywotnią gwarancje, przy przebiegach ponad 300tyś napinacz nawet nie jest wysunięty na 1/3 skali, zapieczone pierścienie są wynikiem złej eksploatacji tj rzadka wymiana oleju oraz olej złej jakości a nie wynik pracy jakiś księgowych, zmienną faze rozrządu mają tylko silniki 2.0 i 2.3 od 2005 roku czyli polifty. przestań pan bzdury wygadywać bo ludzie potem nie chcą kupować dobrych samochodów. Pierścienie, obracające panewki oraz ruda to jedyna bolączka mazdy 1 generacji z silnikami benzynowymi ale to tylko i wyłącznie z winy zaniedbania przez użytkownika.

  2. Nie robi się nawierty w głowicy tylko wywala całkowicie klapki. Temat poruszany wielokrotnie na forach, użytkownicy chwalą taką operacje, silnik dostaje drugie życie, ciągnie lepiej od spodu, pracuje równo a i spokojna głowa, że nic nie wpadnie do silnika jak się to tałatajstwo urwie. A co to znaczy, że instalacja BRC radzi sobie z takimi rzeczami? A czemu niby STAG nie albo jakakolwiek inna instalacja?

  3. Nie przekonuje mnie Pan po co to po co tamto a już teza że łańcuch rozrządu pada po 100 tyś. To kompletna bzdura w praktyce wytrzymują 250 tyś.to jest główna zaleta tego silnika drogi Panie znawców gwoli sprostowania silniki mazdy 120konne nigdy nie miały zmiennych faz rozrządu przez Pana określane jako po co ten fazator naprawdę bardzo to słabo wygląda proszę się nie ośmiesza
    c

  4. Mam Focusa mk1 z silnikiem 1.8 16v zetec 260.000 km przebiegu bardzo dobry silnik. Wiadomo wymiana oleju co 10 tyś. i pilnowanie luzu zaworowego na płytkach. Na gazie przejechane 180.000 km nadal jeździ, jak dbasz tak masz.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!